21 Eki 2014

Antalya'lı anneler çocuklarımız için etkinlikler,faaliyetler ve oyun parkları nerede!..

 Çocuk sahibi olunca ve çevrede fazla arkadaş olmaması olsa da çocuklu olmayışları eve tıkanıp kalmak
oğlumu parka götürdüğümde bile çevredeki çocuklardan korkması ,oyuncaklardan korkması,insanlardan korkması ,kucağa gitmek istememesi bir hayli canımı sıkmaya başlamıştı.Ne yaparım ,ne yapabilirim arayışına girdim ve oyun grubu anneleriyle tanıştım.Etkinliklere çok fazla ayak uyduramadım ya hava koşulları ,oğlum hasta oldu misafir geldi gitti derken bir çok etkinliği kaçırdık.
Başlarda istemedi,ağladı,korktu çocuklar dans ederken uzaktan izleyip yavaş yavaş sokulmaya başladı müzik ve dans bitti benim oğlan ellerini kıvırmaya ayaklarını vurmaya başladı :) 5 dk da onun  için çaldılar

 Şimdi gayet uyumluyuz ayak uydurmaya çalışıyoruz, etrafımızda olanlara bakıyoruz ve artık ağlamıyoruz 

Antalya'da yaşayan sevgili anneler çocuklarımızın gelişimi için çeşitli faaliyetler ,fotograf çekimi,ikramlar,sınırsız eğlence ,doğum günü partileri,palyaço ve çeşitli etkinliklerin düzenlendiği sizin ve çoçuğunuzun hoşca vakit geçirebileceği yerleri yazacağım sizlere hepsine gitmedim ve bulunmadım ama,grup içersinde güzel etkinlikler neler yaptıkları paylaşılıyor.

Telefon numaraları bulunmakta oradan irtibata geçebilir oyun günleri ve adres için bilgi alabilirsiniz

                                                minifarm
     parti meleği

6 yorum:

  1. Ilgili bir anne , urkek annesine guvenen bir cocuk. Ama alismasina sevindim. Benim oglumda korkak ama insanlardan yada hayvanlardan degil. Ama en ufak bir sesten korkuyor. Buyududukce azaliyor korkulari meraklanma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım sıkıntılı bir durum çünkü benim oğlum hayvanlardan asla korkmuyor kedi,köpek seveceğim diye can atıyor ama,bir amca amcam ,falan diye sevmek isteyeyince duduaklar büzülüp bana kaçıyor:(

      Sil
  2. 1,5 yaşında kızı olan biri olarak bu postun bursa için olan versiyonu olsa çok mutlu olurum:). Seni izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bu harika facede bir turlayın bursa anneleri ,oyun anneleri vs vs mutlak bir eyler çıkacaktır .

      Sil
  3. bol eğlenceli vakitler diliyorum küçük adama. şanslı annesinden yana , onun için her güzelliği düşünen ve uygulayan bir annesi var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Özlem güzel düşüncelerin için çok teşekkür ederim bireyler yapmaya çalışıyorum iyi bir birey olarak yetiebilmesi için sağol

      Sil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe