10 Ara 2012

dev akvaryum..

dünyanın en büyük 5.akvaryumu.131 metrelik uzunluğa 3 metre karelik genişliği ve su altı tüneline sahip.özel uçakla getirilen köpek balıkları ve mürenlerin bulunduğu 5 bin balık yer alıyor.ayrıca yaralı balık ve carettaların tedavisi için balık hastanesi bulunuyor.
antalya'nın 40 deree sıcağında  1500 merte karelik alanı ile çocuk bahçesi ve göleti olan -5 dereceli kar oadasında  balık sevmek ve dalmak mümkün burada..

geçen hafta hani bana bırak bu boş beleş işleri diyen ve hiç bir şeyden memnun ve mutlu olmayan kanka veli ben ve aşkoş akvaryuma gittik.benim birşeyleri unutmak ve kaybetmek üzerine o kadar çok hikayem var ki..markete alışverişe girerim anlık cüzdanı kaybederim:)) bankada ,pazarda cüzdan kaybetme vukatım çok..fotoğraf makinamı evde unutmuşum ben..resimleri veli çekti. ..arkadaş 37 tane fotodan ancak bunlar var:(( diğerleri kaymış yüzümüz gözümüz belli değil. bir tane fotomuz olaydı eyiydi:( vasat..zaten çok sinirliyim
doğru düzgün fotomuz yok birde yeterince gezemedim veli varken bu mümkün mü ne işimiz varmış burda işte bildiğin balık hiçmi görmemişiz?? boşu boşuna gitmiş para vs vs:)) aman neyse biz kızlarla 3 müz geleceğiz o zaman tüm ayrıntı ve detayları çekeceğim özellikle kar odasını.şimdilik olanla idare edelim.sevgi ile kalın..


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe