19 Kas 2012

badi süsleme işini çok sevdim ben....

çalıştığım dönemlerde esnaf komşularım vardı ya!..ara ,ara bahsetmiştim ordaki dostluğu,esnaflığı  burada..yan komşum olan lütfiye ile sakallı iplerle bozmuştuk kafayı:))   şurada alıp başladığımız paspas olacak,yolluk olcak diye başlanılan tüm herşey çek yat altında sadece benimkiler değil ama lütfiye'ninkilerde :) ehh bi zaman alırız elimize...lütfiye geçen kış doğum yaptı.dünya tatlısı bir kızı daha oldu.irem kıskandı:(  onun yanında bebeği hiç sevmedim.çünkü irem sevdiği kişiler direk bebeği sevince küsüyor,kovalıyor..beril -doğa o kadar tatlı ki maviş ,maviş gözleri var tam bir bitirim..artık 1 yaşına girdi kuzucuk ve irem ablası kreşe gidiyor ve eskisi gibi kıskançlık yok..beril'e doğum gününde badi yaptım ama bin tembihledim irem görmesin.
onada yapacağım badi alayım..birde canım kuzenimin kızına yaptım..çam sakızı çoban armağanı bu küçük hediyeler beni çok mutlu ediyor..tütü etek yapmak istiyorum ama becerememekten korkuyorum:)) geçenlerde ne yaptıysam elimde patladı..silikonla elimi yaktım,iğne kırıldı,tüller ziyan oldu..kalk kızım biraz dolaş,hava al dedim kendime:)  sevgiyle kalın...

7 yorum:

  1. Burada görünen her şey çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. harikasın. çok düzgün olmuşlar. beril'e biz de bayılmış ve uzun süre ayılamamıştık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haa evet sende gördün dü demi bu arada hatun 3.ye hamile hürremi geçti maşallah irkekk:)

      Sil
  3. ama bunlar çok güzel olmuş gerçekten.bebişlerede maşallah.

    YanıtlaSil
  4. fundişim kız aştın sen kendini:))

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe