11 Haz 2012

gökkuşağını görmek için kapatıp gözlerimi derin bir nefes alıyorum.

karmakarışık duygular içindeyim.agresifim,gerginim..blogum sıkıntı deryası olsun istemiyorum!..ben her zaman en kötü olaylarda bile iyi bir yan çıkarıp hep mutlu olmayı,umutlu olmayı ve şükretmeyi bildim.hayatla hep tek başımaydım ..evde erkek olmasına rağmen onun görevlerini ben üstlenmiştim.erkek olan bendim..hiç bir şeyden yılmayan,gözü korkmayan akrabalarımın lakabıyla erkek fatmaydım ben..her düştüğümde,her çelme takılmasında en kötü anlarda dibe vurduğumda tekrar tekrar doğmasını bildim.

hani hep denir ya sınanıyoruz ,sınavdan geçiyoruz.bitmedi mi bu sınavlar sınanmalar..isyan etmiyorum.yılların yorgunluğu var üzerimde.ve eskisi kadar güçlü ,sağlam değilim.arkası kesilmeyen çorap söküğü gibi olaylar.çorap ufak bir yerden kaçtımı alır başını gider ya ardı arkası kesilmedi bizimkilerinde..
kimsenin tavuguna kışt demeyiz,elimizde ,gönlümüzde zengindir.etrafımızdaki insanlar mutlu olunca biz daha bir mutlu oluruz.hasetlik ,fesatlık nasibini almamıştır bizden.yalan dolanla işimiz olmaz. bu saatten sonra karakter mi değiştirelim?? ispiyoncu,yalaka ,satıcımı olalım.insanların arkasından kuyular mı kazalım? düşene bir tekmede biz mi atalım? çalalım,çırpalım yalan dolanla mı yürütelim işimizi??
çünkü!... bu devirde doğru düzgün olmak dürüst olmak beş para etmiyor.ezilen,sömürülen sen oluyorsun..

sıkıntılı bir dönemin taa ortasında sadece dua ediyorum başka bir şeyde gelmiyor elimden.sağlıklı bir hamilelik geçireyim:(( hormonsal dengelerim bozulduğu için  dirayetim de inancımda çok zayıfladı.başka bir sıkıntıya daha dayanabilecek gücüm yok.
tüm olumsuzlukları geride bırakmak ,yeniden doğmak ,gökkuşağının açtığını görmek için gözlerimi kapatıp derin bir nefes alıyorum.
 HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK!...

4 yorum:

  1. Hayat hepimiz için kolay değil Fundacım,hamilesin ve stresli halin bebeğinide etkiler,sakin ve huzurlu bir hamilelik geçirmelisin .Olumlu düşün her şey yoluna girecektir canım ,kendine iyi bak ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki biliyorum farkındayım ve hep şükrediyorum ama işte hormanlar değişiklik gösterince olur olmaz şeylere ağlarken buluyorum kendimi.olumlu ve güzel düşünüyorumm.

      Sil
  2. Canım benim ne güzel başlık atımışsın emin ol sorunsuz hayat yok bak bende sorun olan şey sende yok çok şükür sende sorun olan şey başkasında yok hayat böyle işte herşeyi,herkesi geç bebeğin için güçlü ol ve aslında ne kadar şanslı olduğunu düşün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili haskumaş;biliyorum beni tek üzen ve zorlayan işcinin emekçinin sömürülmesi.nasıl anlatsam ki eşim gece dememiş gündüz dememiş kendi nöbeti olmadığı halde diğer teknik servisteki arkadaşlarının yapamadığı ,çözemediği arızlara gitmiş onarmış yapmış.diğer çalışan teknik servis arkadaşlarından daha tecrübeli ve daha çok donanıma sahip.hiç bir şeye itiraz etmemiş ve bunun karşılığındada emeğinin karşılığını alamıyor 4 aydır.maaşları ödenmiyor bugün yarın deniyor ve patron maaş alıyormuş gibi çalışın diyor.evet bebeğim için derin nefes alıyorum ya zaten.teşekkür ederim..

      Sil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe