21 May 2012

bugün ne giysem!..giyecek hiç bir şeyim yok:)))

bizim pınar eskiden sessiz ,kendi halinde bir kızdı.üniversiteyi kazandı ve ünili oldu.bir açıldı kabak çiçeği gibi derler ya o misal:)) kokoş bir şey oldu çıktı ortaya evdeki kıyafetleri dolabına sığmayınca annesinin dolabının bir gözünü aldı.
van depremi için kıyafet seçerken abartmıyorum 38 tane kot saydık.
elbiseleri,badi ,ayakkabı ve çantaları saymıyorum.buna rağmen bir yere gidecek olduğumuzda ''bugün ne giysem giyecek hiç bir şeyim yok'' der:)) bizde gülem'le birbirimize bakıp bununda giyecek birşeyi yoksa biz ölek :)) deriz..
ama nurgül annemi (pınarın annesi) tanıdıkça onun kokoşluğunun kimden geldiğini anlıyorum.nurgül annem evde salaş saç baş dağınık  bir yere gidiyoruz çay içmeye ,okey oynamaya,pikniğe vb dendiğinde içeri gider.içerden sanki bir sihirli değnek değmiş gibi o salaş hatun gitmiş 18' lik çıtır gelmiş..vala biz gençleri arka cebinden çıkarır.eee işte atasözünün en güzel örneklerinden biri anasına bak kızını al..

pınar'a kapı süsü yapmamıştım..bir hayli söylenip durdu aman dilinden kurtulayım dedim yaptım bir tane tabi onu anlatan kokoş bir şey oldu bu biz çok sevdik:)))

herkese güzel hatfalar..

1 yorum:

  1. ne ka kıskançlar kardeşim o değilde o koridor başkaydı:))

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe