13 May 2012

anneler gününde aldığım en güzel hediye hoş geldin minik!...

nereden başlasam?? neleri atlasam? içinde bulunduğum beni çok üzen olayları es mi geçsem? ben es geçsem de ortada bir gerçek var ama. haksızlığa kendi paranla rezil olmaya ve bu adalet dedikleri aslında hiçte adil olmayan adelete isyanım var!..yaşadığım hiç bir şeyden gocunmuyorum ,herkesin başından geçeceğine inandığım ,ve tüm zorluklarına ve tüm olumsuzluklara rağmen eşime ''buda geçer ,buda geçecek''tesellileriyle destek olmak..çünkü beni tek üzen nokta onun suratındaki ifadeyi görmek ,onun nasıl çabaladığını ve üzüldüğünü görmek..

bunca zaman hayat tüm olasılıklarını sıralamasına karşın bizi yıpratsada beraber ,yanyana ,elele olmamızı engelleyemedi.bu yüzden güçlü hissediyorum kendimi bu yüzden yenilmedik ,kazanan biziz diyorum..eşim 3 aydır maaş alamıyor. şirketin durumu iyi aslında ama işlerine öyle geliyor.patron ''maaş alıyormuşsunuz gibi çalışın'' bugün ,yarın ,haftaya halledicez sözleriyle vaad içersindeler.yalnız maaaşı alamayan sadece teknik servis yani asıl işi yapan şirkete para kazandıran işciler.masa başında yan gelip yatanlar ,oje sürüp ruj tazeleyenler ,pcde oyun oynayanlar maaşlarını alıyor..işte en can sıkıcı noktada bu ya..teknik servis gece dememiş ,gündüz dememiş hatta sabaha karşı geldikleri olmuş işten. içerdeki mesailerden zaten vaz geçmişler.3 arkadaş şikayete gitmişler o ona göndermiş, bu buna hiç birinde noter vb masrafını ödeyecek mebla olmadığından küfrederek geri dönmüşler:((( telefonda olayı anlatan murat sinirden küplere binmiş. garibim..neyseeee

dr randevusu olduğu için gülen gelmişti.ben atölyede olduğumdan akşamları iştirak edebiliyordum.ev işi ,yemek herşey gülen'deydi ama artık takıntı yapmıyordum bunu çünkü o bu evde misafir değil ki!.. sohbet ediyorduk gülen'e şikayetlerimi anlattım..''kalk kalk gidiyoruz '' demesiyle kendimizi gecenin 1.5 da yollarda bulduk.şimdi kısaca özetleyecek olursam 5 yıllık evliyiz bende ve eşimde hiç bir sağlık problemi olmamasına karşın hamile kalamıyordum.yaptığım testlerin haddi hesabı yok. her defasında negatif görmek beni çok üzüyordu tarifi mümkün değil:((  son 1 senedir çok düzensiz bir periyot söz konusuydu.25 -30 gün gecikme görmüş kesin gözüyle soluksuz koşup aldığım testlerdede hüsran yaşamıştım..nöbetçi eczane bulup yola düştüğümüzde içimden ''ah gülen'im ah bilsen benim hüsranlarımı buda onlardan biri ama senin gönlün hoş olsun''diye geçirdim..
eve geldiğimizde testi yaptım sonuçtan emin olduğum için umarsız ve umutsuz bir köşede ben ayna karşısında yüzümü yıkadım ,saçımı ıslattım.teste döndüğümde oda ne çifti.ne olduğunu bildiğim halde şaşkın ve şokta ''gülen bu ne anlama geliyor''diye içeri girdim.gecenin bir yarısı uykudan gülen ve hakan abim tarafından uyandırılan ufuk mutfakta testin başında baba oluyorsun söylemleriyle aykılamadı.bana sarılıp öpmedi bile olayın şokunda:))

ertesi gün iş yerindeyim ama hala olayın şokundayım ve bunun gerçek olduğunu ispatlayacak işler peşindeyim.
ama çok istediğim o çok beklediğim haberi bile buruk yaşadım..ehh be hayat bari bunda elini eteğini çekeydin bizden:(( zuzulara haber verdim.akşam eve geldiğimde kızlar  o kadar sevinmişler ki yanımda olmak istemişler ufuk abileriyle telefonlaşıp plan projeyi yapmışlar.yemekten sonra önce dershaneden pınar'ı aldık sonra mazı'ya çıkıp gülem'i ordan nihal'i  sonra bizim eve döndük..gülen kızlarla tanıştı..evde bir şenlik havası benden çok sevindiler ,benden  çok mutluydular.etrafımı öyle bir sardılar ki hüzünlenmeye bile vakit bulamadım.

karmaşık,tuhaf duygular yoğundu bende halada öyle ama bir kez daha şükrettim.beni benden çok sevenim var.sanki gerçek kardeşleriyim teyze oluyoruz nidalarıyla hoplayıp zıpladılar..onların varlığı,onların sevinci bana güç verdi ,kendimi güçlü hissettim.iyiki hayatımdalar ,iyiki her daim yanımdalar.yoksa bu sıkıntılar içinde ben beni yerdim:(((
 ilk aklıma gelen ve ilk söylediğim söz yımırta ne olacak?? barınağa bırakmam ya da
sokağa terk edemem:((  onu öyle seviyorum ki ben nasıl terk ederim ,nasıl bırakırım yazarken bile ciğerim sızlıyor.dua ediyorum beni zorlayan bir durum olmasın olmasın ki oda benimle kalsın..çok dikkat ederim, elimden geleni yaparım.tek hayvan besleyen ben değilim ya bu durumda?

perşembe günü gülen hakan abiyle hastaneye gitmişti.eve geldiler daha ayağının tozuyla taksi çevirip acilde bulduk kendimizi .beta alındı  sonucu bekledik.sonuç çıkınca dr odasındayım.dr ''kese var ama embriyo yok ,ikiz ,üçüz,dördüze benziyo kaybettim ,sağlıklı bir gebelik olduğunu düşünmüyorum ,sağlıklı bir gebelik değil,yok yok kalp atımını duydum'' dedi ben içerden sallan yuvarlan çıktım..iyide tohtur showun alemi yok demi..beni nasıl korkuttuğunu bilse...

ertesi gün gittiğimiz dr'a acildeki dr söylediklerini dedim.ismini sordu ''ciddi bir dr o şaka yapmış olsa gerek ya da çok uykusuz kalmış'' dedi. bir problem yok ve 7 hafta 4 günlük dedi..dışarıda beni bekleyen grup yüzümdeki ifadeden anlamış olsa gerek mutlu mesut yaklaştılar yanıma..

şimdi herşeyi bir yana atıp kendime ve bende var olana dikkat etmem gerek.üzülmemem ,kendimi üzmemem gerek..içinde bulunduğumuz şartlar beni her ne kadar üzsede bunun üstesinden gelmem gerek.sigarayı bırakmam gerek,bu yıl anneler gününde aldığım en güzel hediye bu..değerini bilmem gerek..
seninle zorlu bir yolculuğa çıkıyoruz minik umarım herşey yolunda gider ,umarım bizi üzen tüm aksilikler yoluna girer...seni çok bekledim ,çok bekledik.. tüm olumsuzluklara rağmen senin için sağlam basmam gerek.allah(c.c) yanımızda yar ve yardımcımız olsun.....
 tüm anne ve anne adaylarının anneler günü kutlu olsun!..

HOŞ GELDİN MİNİK....

28 yorum:

  1. :)))Aaa!:)))Ne güzel! Gözünüz aydın, tebrik ediyorum, Allah tamamına erdirsin, hayırlısıyla bebeğinizi kucağınıza alın, şimdiden analı babalı büyüsün:)çok sevdiğim bir arkadaşım da hamileymiş..siz ikinci güzel habersiniz:)bu arada başkaları gibi hamile olunca kedisini kapı dışarı etmeyecek olmanıza çok sevindim, kedi düşmanı doktorlar kedi sevmeyen hatta nefret eden doktorlar hamile kadınlara kedilerini kovmaları konusunda ikna ediyorlar, kadıncağızlar da ne bilsinler doktorun kedi düşmanı ya da cahil olduğunu..tabii ki de önlem alınca hiçbir şey olmaz, rahmetli annelerimiz, anneannelerimiz hamile kalınca kedilerini atıyorlar mıydı?:)))bu konuda kedi sever birinden en iyisi veterinerinizden bilgi almak, vaktiyle bir başkası yazmıştı önemli olan kedinin kumunu temizlememekmiş, o da sadece hamilelik döneminde..bahçeniz varsa kum temizleme sorunu yoksa zaten o da kolay:))kumu artık baba adayı temizleyecek:))hamileyken iki kedisi olanlar bile var, merak etmeyin kedinizi sevdikten sonra elinizi, yüzünüz güzel yıkayın..yatağınıza almayın geçici olarak:)yetermiş...bakın bu tür şeyler HİÇ KEDİSİ olmayan hayvanlardan nefret edenlerin başına da geliyor doktor değilim ama demek ki, işin sırf kediyle ilgisi yok, annem hastanedeyken baktım üniversite arkadaşım hamile! Kapıda karşılaştık! ayaküstü sohbet ben hayırlı olsun gözaydın derken üzgün bir şekilde toksoplazma olduğunu söyledi kedi,köpek hiç hazetmem nereden bulaştı anlamamış! Sanırım çiğ köfte, iyi yıkanmamış salata, yeşillikten almış olmalı..sonuçta temizliğe, hijyene dikkat edin..

    Bu konuda iyi bir yazı da buldum bir doktorun kaleminden çıkmış,okuyunca rahat edeceksiniz:

    http://www.mumcu.com/html/article.php?sid=400

    Avrupa, Amerika'da içinde bırakın kedi, köpek olmayan ev yok gibi, kimisinde birkaç kedi, kimisinde hem kedi, hem köpek...e bu kadınlar hamile kalmıyor mu?:)))işte bizim millet batıl inançlıdır bir kere adı çıkmış yazık bu zamana kadar çok kedi bu cahilce tutum yüzünden evden atılmış:(((siz çok dikkat edin yediğinize, çiğ köfteden uzak durun, dışarıda salata yemeyin, iyi yıkamazlar sonra kabahati kedinize bulurlar:(((ben konu komşuda görüyorum maydanozu bir suya tutuyor yıkadım sanıyor!!!Onu yiyende kist de olur, tenya da olur her şey olur...üç su yıkadıktan sonra sirkeli sulara koyarız biz yeşillikleri..

    Tekrar sorunsuz güzel bir hamilelik diliyorum..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili bücürükveben;teşekkür ederim.ilk aklıma düşen o oldu öyle bir içim sızladı ki gözlerim doldu.telefonda her tebrik eden kediyi yolla ,kediyi at deyince kan beynime çıktı..ne öyle bir düşüncem yok o bizim evin bir bireyi biz onunla güldük onunla sevindik..evet veterinerde restorantta yediğin salatadan kork dedi..

      Sil
  2. Fndacııııım, çok sevindim canım:))
    Allah tamamına erdirsin, mutluluk huzur evinden eksik olmasın.
    Anneler günün kutlu olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nur ablamm çok sağolasın çok teşekkür ederim.özledim ablacım..seninde anneler gününü kutlarım..

      Sil
  3. Hayırlı, uğurlu olsun kızım. Allah bir kapıyı kapatırsa, diğerini açar. Bebişin kısmetiyle gelir, seni üzen herşey yoluna girer inşallah.
    Yabancılar böyle durumlarda ev hayanlarını bırakmıyorlar. Onların bebeğe ne zararı olabilir ki? Biraz uzak tutulur olur biter. Verme bence.
    Sana sağlıklı, mutlu bir hamilelik diliyorum. Tadını çıkar:)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nedret abla gülen şahit yımırta için endişelendiğime ,ağladığıma veterinere sorduk. içim rahat biraz dikkat edicem evet ablam bebek nasibi ve kısmetiyle gelirmiş..teşekkür ederimm

      Sil
  4. işte çare kendiliğinden geliyor kuzum neden öyle diyorsun şimdi sen onu düşünecek ve mutlu olacaksın nerede bir mutluluk olayı var onun peşinden koşacaksın çocuk rızkı ile gelir derler o size rızık şans talih getirmek için bu sıkıntılı günlere umut katmak için beklemiş şimdi yola çıkmış.. sen ki bunu düşün ve onun umutla çıktığı yolda pürüzler çıkarma! her gün gülünecek bir şey bulursan mutlu doğar çocuğun unutma! hedefin onu stressiz doğurmak olsun! gerisi kendiliğinden geliyor merak etme!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgüncüm ;tam zamanında yola çıkmış o halde değil mi? çıkarmam yanımda beni sevenler oldukça umutla ve istekle güleceğim..teşekkür ederim canm

      Sil
  5. İSRA SURESİ 31. AYET:
    Geçim endişesi ile çocuklarınızın canına kıymayın. Biz, onların da sizin de rızkınızı veririz. Onları öldürmek gerçekten büyük bir suçtur.

    Böyle bir olaya tanık olmak, yanında olmak, sevincinden önce hüznünü görüp üzüldükten sonra tek vücut olup her şeyin üstesinden birlikte geleceğimize inanıp inandırmak, Ufuk babayı tartaklayarak uyandırmak rezaletini saymazsak kendimi çok mutlu, özel ve teyze hissediyorum.
    'Zamanında' yanında olduğum için de çok şanslıyım. Sizi hepimiz çok seviyoruz!
    Nohutumuza iyi bak; kendine de.. 10 güne kadar yanındayım yine :)
    Anneler günün bir daha kutlu olsun sevgılıııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşadığım sıkıntıyı biliyorsun canm en başından beri ister istemez
      hüzünlendim:(ama kızlarıda gördün onların sevinçlerine ortak oldun onları tanıdın çiçek annemi gördün.ne dedin bana ''gözüm arkada değil'' kankanda ev işlerinde yardımcı ayy insanın hep bi hamile olası geliyor:))) allah hepinizden razı olsun.evet mercimekten terfi olmuş nohuta ve kendime iyi bakacağım söz sana. çünkü biliyorum ki sabırsızlıkla bekleyen teyzeleri var..bende seni anneler gününü kutluyorum..bekliyorum sevgilimmm:)))

      Sil
  6. askeri ücretli kirada oturan borç harç hayatımızı idam ettirmeye çalışan bir çocuklu çekirdek aileyken birden ikinci hamileliğimle sarsıldım biri ile zorlanırken ikincisine nasıl bakarız diye çok üzüldüm derken eşim işten kovuldu daha da tökezledik aylarca sarsıldık kimi orada kimi burada çalışırken eşim, kızım 1,5 yaşındayken yönetim değişti eski işine geri alındı, sonra başka bir iş çıktı daha yüksek maaşlı, baş vurular görüşmeler yapıldı derken o iş olmadı ama bu iş yerinde maaş daha da arttı. Her canlı nasibi ile doğar, sıkıntılar ile imtihan oluruz ama yine de halimize şükreder Rabbimize sığınır umudumuzu yitirmeyiz.. Allah sıkıntıda olanların yardımcısı olsun inşallah..
    Üzme o tatlı canını bebişine iyi bak, her şey yoluna girer elbet.. mühim olan sensin, senin huzurun bebeğinin huzuru demektir.. Allahım Sağlıkla kavuşmak nasip etsin inşallah güzelim.. CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlı cadı; herşeyin düzeleceğine yürekten inanıyorum.şimdi sadece ben ve minik var.teşekkür ederimm

      Sil
  7. Ne güzel bir haber bu böyle... Allah tamamına erdirsin, zamanı gelince sizi sağlıkla kavuştursun inşallah canım.
    Herşey düzelir merak etme. Şans getirecek minik size:)
    Anneler günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. marifetli pericim; evet şans getirecek minik bize seninde kutlu olsun..sağol canm

      Sil
  8. kıss fundam çok sevindim rabbim tamamına erdirsin kucagına aldıgın günleride göstersin bu bebek kısmetiyle gelecek kötü günler geçer inş dikkat ett agır falan kaldırma bugnlerde seviyom seni hamişim gebeşim muahh tebrikleeerr.(havvanur)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. havvamm sanal alemde tanıdığım ama çokk sevdiceğimsin sen biliyon demi.bende seniseviyom vala sağol canıms.bu kimin blogusu kıs

      Sil
  9. fundacım canım benim çok sevindim inşallah rabbim sağlıkla mutlulukla kavuştursun bundan daha güzel anneler günü hediyesi olamazdı tebrik ederim canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yengemm yenceğim:)) çok sağol haziranda izmirde'yengem görüşürüz öpüyorum

      Sil
    2. geldiğinde mutlaka bekliyorum canım kendine ve bebişe çok dikkat et canım etrafımız fesat gözlerle dolu rabbim korusun sizi sevgilerimle öpüyorum...

      Sil
    3. tmm yengemm bizde sizi öpüyoruzz

      Sil
  10. Gözün aydın olsun. Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  11. aman Allahım olaylar olaylar...

    neyseki çok şükür her şey yolunda.
    Allah gönlüne göre versin canım tebrik ederim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım olay ve olayları sevmememize rağmen biz yaratmıyoruz yaratanlar var.mıknatısımız mı kuvvetli yoksam kör nasiplimiyiz çözemedim gitti.yapacak birşey yok.teşekkür ederimm. amin inşallah

      Sil
  12. tatlım çooook sevindim bu güzel habere...öpüyorum seniii

    YanıtlaSil
  13. İlk önce o eşinin patronuna Allah akıl,fikir versin.Allah islah etsin bunun gibilerini.Habere çok sevindim.Yazını okurken duygulandım.Bak sigarayı bırak.Oraya buraya hoplama:))Miniği tehlikeye atma.İnşallah en kısa zamanda kardeşimdende duyarız böyle mutlu haber.Gülen hala yanındaysa benim için birbirinizi öpün.Gülen yanında değilse Yımırtaya öptür:))Yımırtayı verme kimseye.Çocuğunla beraber büyüsünler.Hayvanla büyüyen çocukların yürekleri sevgi yüklü oluyor.Hem kist aşısını yaptır korkma gerisinden.
    Anneler günün kutlu olsun canım.
    Yımırtayı öptüm patilerinden:)

    YanıtlaSil
  14. teknik serviste en yetkili ve bilgili ufuk.adamlar nöbetçi arızaya gidiyorlar yapamıyorlar ufugu arıyorlar.hoplamıyorum ,zıplamıyorum akdeniz ünisinde konserler vardı gitmedim.gülen döndü fethiye'de ama dr kontrolü var pazartesi burdalar.öptürürüm canm seni seviyor ve öpüyoruzz

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe