15 Mar 2012

süper babaanne & ayna süsleme :1

teknik servisten cevap geldi.efenim biz teknik servisten önce makinaya ilk yardım yaptığımızdan :)) garanti kapsamından çıkmış olup ek bir ücret talep ettiler kendileri..ek ücret cüzzi bir miktar olmayıp ,dudak uçuklatan fahiş bir miktarda olup ,oha falan , kal gelmesine sebebiyet verdiklerinden telefondaki  sesin a ,k ve şu an unuttuğum bir takım harfleri yayarak geviş getirir gibi konuşmasından heyheylenen ben'' haydinnn siza eyü günlerr ,anangile selam söyle''(içimden tabi)  diyerekten bitti:))

şimdi anangile selam söylenin hikayesi şöyle zuzu gülem'in babanannesi 60 yaşlarına rağmen gelinini bikini giydi diye yerden yere vuran (çiçek annem ankara'nın saygın ailelerinden birinin holding yönetmiş aydın/söke'ye gelin giden kızlarıdır.''ertesi gün plaja mayo ile gelen babaanne:)))

geliniyle aşık atmak için yapmadığı şey yokmuş.cep telefonu almış her konuşmasında tatlım öpüyorum anangile selam söyle dermiş:))) babaannenin akla zarar hikayeleri var..neyse ben yine dağıldım daldan dala kondum . babaannenin hikayelerini başka bir zaman aktarayım. bugün gülem uğrayınca bana makinasıda yanında olunca aynalarımı çek yayınlayım bari dedim..çokk ballıyım şarj bitti:)) ehh en azından bir tanesini çektik buna şükür:)) ayna parladığından oda oda gezdik..aynayıda batırmışız biraz..





3 yorum:

  1. waw ne güzel bi fikir bu ya :D

    YanıtlaSil
  2. aaaaa ne babaanneler var bak görüyon mu:)) fundiş bundan banada yap o koridor başkaydı:))

    YanıtlaSil
  3. ashley :))

    paranomcum yaaa yat kalk dua et bag ne babaanneler va:))yapmammı ivett başkaydı:))

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe