19 Mar 2012

kapı süslerim..

boş durmak hayli sıkıcı.internette avare avare gezmek,oyun oynamak,film seyretmek vb belli bir süreden sonra kasıyor insanı..bir şeyler yaparken de derli toplu olanlara imreniyorum:)) 2 tane şey yapıyorum odanın hali perişan ben perişan hani derler iğne atsan yere düşmez o misal:))

arkadaşım ''kız kapı süsü yapsana bana'' demişti aylar önce, straforum yoktu.karton ve çift taraflı bantla yaptım.çift taraflı bantı yuvarlamak zor kesip yapıştırdım.biri benim ,3.de gidecek bir kapı bulur :))

4 yorum:

  1. ortaya çıkan şey seni mutlu ediyorsa varsın dağılsın ortalık boşverr:)

    YanıtlaSil
  2. nohut oda hemde nasıl ediyor anlatılmaz:))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuşlar.Bendede dağlıyor canım.İşim bitince toparlıyorum tek tek.

    YanıtlaSil
  4. :)) sende bendensin ozaman tşk ettim

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe