13 Mar 2012

fiyasko işlerle meşgulüm rahatsız etmeyiniz:))

daha önce yaptığım tuz hamuru buradaki aynı hamuru kullandım.küçük bir terlik,nazarlık,buzdolabı magnetleri yaptım.gel gelelim bu hamur kurumak bilmedi.balkona bıraktım hatta fön bile tuttum:)) ama kurumadı ve parçalandı dağılıp gittiler:(( daha öncekini fırınlamamıştım ki!..fimo hamuru aldım onlarıda fırınlarken hallettim :( işte böyle tam bir fiyosko işler yapmaktayım bu aralar:)) oysa ki!..peçete tekniği ,dekupaj yapmak istiyorum.hemde çok istiyorum içim gidiyor her gördüğüm objeye..
nedret abla'nın nazarlıklarından yapmak istiyorum..keçe ile çalışmak istiyorum.ama fiyaskolardan sonra elimde bulunan malzemeleri bir bohçaya sarıp çöpe fıydırmak geliyor içimden:)) çoğunuzunda  bildiği üzere    pasaj ve ya her hangi bi yerde  satış falan yapmıyorum ben .yaptıklarım satılacak aşamada olsalar belki düşünürüm de:))
birde bilmediğim işlere bulaştım hani boş durmasın 3 kuruş para kazanırım belki sevinciyle zıpladım:)).bumerang,ve şu adsense var blogumda yüzüme gözüme bulaştırmam inşallah..
bir kaç tane can sıkıntısı işleri yaptım.boş taçlar vardı hadi dedim bari bunları yapayım kalksın ortalıktan. bir kaçı gitti bile zuzular beğendiklerini alıyorlar.onlara siz yabancı değilsiniz size eelli melyon olur diyorum borçhanemize yaz diyorlar:)) şimdi bir saat projesi var elimde kedi fiğürlü aslında beynimde şimşekler çakıyorda icraata dökme kısmı zayıf bende:(( ama yok inat ettim bunu yapacağım...



8 yorum:

  1. merhaba fundacım bugün tıp bayramı sen sağlıkcıydın yanılmıyorsam
    kutluyorum
    canım benim yaptığım lokumda süt ve su var okadar çok çıkıyorki birde sarılması bana diğer tariflere göre çokdaha kolay geldi
    çok eski bi tarifim zaten ve hiç kötü olmadı
    başka tarifimde var ama onu sararken sorun yaşıyorum
    yarımölçü bi dene istersen
    sevgiler görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  2. tık tık tıkkkk... bi bakıp çıkayım rahatsız etmiyim dedim lakin bu başlık olmamış beee fund@:))

    YanıtlaSil
  3. melissacım yok ben sağlıkçı değilim..bendekitariften dolayımıdır nedir.yarım ölçüyle birdeneyim sağol..

    YanıtlaSil
  4. yaseminim neden ama cidden fiyasko işler yapmaktayım ama ya:(

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden güzel renk renk taçlar olmuş, ellerine sağlık.
    Kedi figürü mü dedin, meraktan çatlayabilirim:)))))

    YanıtlaSil
  6. okuyan bende çok merak ediyorum nasıl bir şey olacak

    YanıtlaSil
  7. şurdaki siyah benim başımdakine ne kadar benziyo benden bakıp kopye çektin demi seni kopyacı:)))

    YanıtlaSil
  8. sen benden takayım sonra getiririm diye götürmüş olmayasaın:)))

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe