11 Ara 2011

KEDİ YATAĞI..

kendime yaptığım yolluktan bir kaç tane parça artı.diksem bir işe yaramayacak ne yapsam ,ne yapsam derken yımırta bu yollukta yatmayı pek seviyor.hadi ona yatak dikeyim dedim.  daha ne istiyor buna şükretsin dimi ama:))).ayy küçük olmuş  gibi ama başka ip yok elimde.pek mutlu oldu mayıştı sıcacık yumuşak yumuşak ohh :))ben yımırtayı ilk bulup eve getirdiğimde aşkoş kedi sevmez ama beni sever:)) beni kıramadığından ''kalsın aşkım çok küçük büyüyünce dışarı bırakırız.'' dedi.şimdi aşkoş işten geldiğinde daha ayakkabıları çıkarmadan yımırta nerde diyor:)) yemeğe oturmadan 1 saat onunla oynuyor.geçenlerde birileri ''funda kedi artık büyümüştür.çok para yer. kılı,tüyü zararlı doğal ortama bırak.'' dedi.bende sinirden küplere binmiş ama karşımdakine birşey diyememenin acısıyla içimde patlayan öfkeyle ağlıyorum.beni ağlarken gören aşkoşa olayı anlattığımda '' sokak bilmiyor,kediler ve arabalardan kendini koruyamaz,aç kalır ölür hayvan dışarda.''diyerek son noktayı koydu.

5 yorum:

  1. Pofuduk pofuduk bu kış gününde ne güzel bir yatak olmuş,kedinde pek güzelmiş,yakından görmemiştim,geçenlerde facede perdeye tırmanırken fotoğrafı vardı:)))çok şeker:))emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Küçük filan değil ayol tam Yımırta'ya göre olmuş. Simit gibi kıvrıldımı içine tamamdır. Nasıl da güzel maşallah:)) Tam sokak kedileri karışımı benimkiler gibi:)))Biz onların kılına,tüyüne,herşeylerine razıyız değil mi? Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. nuraycım sağolasın.güzel dimi ama

    nedret abla evet öyle ama insanları hiççç anlamıyorum be ablacım. sanki yakalarına yapışıyorum yımırta için para istiyorum da nede çok seviyorlar başkalarının evine hayatına karışmayı.ever razıyım razıyız..

    YanıtlaSil
  4. Bence küçük değil...Tam yayılacağı cinsden.Çok güzel olmuş ba-yıl-dım.İçindekide çok güzel bir kedi oldu ya!maşallah ona...Canım benim.Aşılarını yaptırdığın sürece hiç korkma.Kılını,tüyünü yutsanda bir sakıncası yok.Eskiden hep duyardım.Hayvan seven insan bütün canlıları severmiş diye.Ne kadar doğruymuş.Bunu şimdi yaşıyarak öğreniyorum.Boş ver dışarıdakileri sen...Ağlama bile acıncak haldeler bence.
    Seni ve Yımırtamı öptüm:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. ahh gönülüm deli oldum ama iki çift lafedemedim.eskiden küt diye söylerdim lafımı bozar atardım haklsın canm

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe