23 Oca 2011

GECE GECE TACI:)))

yarın pazartesi ve ben hala ayaktayım..gittimi gelmeyen uykuyla baş ediyorum şu uyku düzenimi bir hal yoluna koysam çok bahtiyar olacağım..cumartesi iş yerinde yine bir vukuata imza attım:)) allam ne olcak benim bu hallerim uyur gezer gibiyim, ruh gibiyim saf saf dolanıyorum yaa:)) bir müşterinin hesabı euro üzerinden türk lirasına çevirip yazdırdı patron pazartesi müşteri geldimi kart çektirecek çekersin funda hanım dedi..akıllı ben patronun yazdırdığı gibi bırakmışım genel toplamayı yapmamışım en alta yazan fiatı baza alıyorum buda küllüm zarar toplam hesap la benim baza aldığım hesap arasında dağlar varr..allahtanki hesapları konrtol ediyoruz:))) neysem onu hallettik nüfus fotokopisi çektim kendimle gurur duydum:))) lakin nüfusu cihazın içinde unutmuşum aramadık yer bırakmadık son dakika niyazi abi (patron) orası aklına geldide bulduk..bana ''senin yaşlılığını düşünemiyorum senin geleceğini iyi görmüyorum'' diyor eee haklıda sayılmaz yani.

o 113 sayfalık olayda ben ''abi benim böyle bi elemanım olsa tutarım kolundan doğru kapıya''atarım dedim:)) niyazi abi de ''öyle her hatada kapıya atılmaz sen ozaman asla esnaf olmazsın ''dedi bana.. öğlen yemeklerimizi lütfiye ve bizim elamanlarla beraber yiyoruz tabi dükkanda oldukları zaman cümbür cemat masayıda dışarı atıyoruz..ama hep bana yükleniyorlar lütfiyenin eşi önder ve benim patron bi yemeği pişiremedin ,vb acaip yükleniyorlar yar bana bi eğlence misali oldum haa:)))) amann olsun seviyorum işimide, patronumuda ,komşularımıda..neyse ben ufaktan yol alayım haydin iyi geceler...ha bu arada tacımı beyencenizmi bakalım ben çok beyendim şahsen ama birdaha yapmak istedim böyle olmadı olmuyo valla olmadı:)))

1 yorum:

  1. Off bu harika olmuş Fundacım.Ne yazık ki uykusuzluk problemini bende çekiyorum zaman zaman.

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe