13 Nis 2010

YOLCUDUR ABBAS BAĞLASAN DURMAZ:)))

bahar temizliği tek başına yapınca sıkıcı oluyo hele bide ev küçükse eşyaları kımıldatamıyorsan hepten yapasın gelmiyo..izmir'deki müstakil baçheli evimiz bahçesinden sebze meyve yediğimiz. .biz gelin görümce yapardık işleri ama hiççç bir zaman gelin görümce olmadık biz kardeş gibiydik..ikiz gibi giyinir ,beraber güler beraber ağlardık..komşular ''aa şunlara bak ayol düşman çatlatacaklar herşeyleri aynı' derdi..abim yontulmamış odun ne gezer ne gezdirir ne alır ne ederdi.aynı yaştaydık nasılki ben heves ediyor istiyorsam oda ister diye düşünür.
 kendime ne alırsam onada alırdım ayırt etmezdim..hadi pikniğe hadi şuraya hadi buraya onuda götürürdüm hep..abim sağolsun arada ikili oynayıp ona ayrı bana ayrı bizi birbirimize düşürdü ki bu onun ustalıkla yaptığı tek iş..bu yüzden abimi hiç AFFETMİYORUM ETMEYECEĞİMDE...
küstük görüşmüyoruz. ama başı dara düşsün bana bi telefon açsın..abime o kapıyı asla açmam ama onu koşar alırım..özledim aslında hemde çok özledim hem onu hem çocukları ama şu gurur denen illet yokmu!..

ben şimdi şu elimdeki taçları bitireyim bu arada keçeye bende el attım:))  sonra bavul hazırlayacağım bir baskına daha gidiyorum :))) dönüşte görüşmek üzere..

6 yorum:

  1. ii yolculuklar diliyorum şimdiden, ayrıca keçeye el attığın ii olmuş, çok güzeller

    YanıtlaSil
  2. şanslıymışsınız gelin görünce de dicem bu sefer ağbi çıktı :)) güzel olmuş keçeler

    YanıtlaSil
  3. Huuu huuuuuuuuuuuuu!!...

    ;Ben geldim sen nere gidiyon bacım yaa,özlemişim valla:))..

    Az pcm dellenmedi buraya yazarken valla,bi keresinde saydım tam 75 tane sayfa açıldı baktım sonu gelmeyecek çektim fişi,neyin nesiydi o zaman anlamıyorum yorum kısmına girmeye korkar olmuştum..

    Öpüyom seni nere gidiyon yaz git,eski kayıtları okuyamıyom çok işim var:))))

    YanıtlaSil
  4. iyi yolculuklar.güleni basmayamı gidiyorsun yoksa??

    YanıtlaSil
  5. Canım kafaya taktın yine sanırım.Lütfen üzme kendini...
    Sana kucak dolusu sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. yetenek sizin teşekkür ederim gittim geldim:)) keçeler güzel oldu bencede:)9

    sevgili handan evet abi keçeleri bende beyendim:)

    eminecim detaylı anlatırım sana

    3prenses tam üstüne bastın:))

    şanlıcım tamam canm

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe