7 Eki 2009

GÖZYAŞI KALPTEN..ANKARA'DAN ABLAM GELİR:))

bekarken müşteri olarak gittiğim mobilya mağazasında arkadaş olarak dönmüştüm.mağazayı işleten tatlı güleç bir bayandı onun kızı ve benim yiğenim aynı sınıftalardı.zamanımızın çoğu beraber geçerdi ben evde yemek yapar götürürdüm benim evim yakın aylin'in  uzaktı dükkana. birde müjgan ablam vardı ikisinide çok sevmiştim..

aylin telefon açar funda acil işim çıktı 1saat dükkana bakarmısın derdi onun 1saati çoğu zaman akşamı bulur hatta mağazayı kapatmama bile denk gelirdi:))
bir gün müjgan ablam dükkana gel diye alel acele kapattı telefonu meraklandım!... gittiğimde yanlarında oldukça şık giyimli asil bir bayan vardı..
müjgan ablam ''funda bu yasemin ablan benim arkadaşım hollanda'dan geldi izmir'i bilmiyor ona eşlik edecek gezdireceksin dedi''
yasemin abla oldukça hassastı..

güzel bir bağ oluştu aramızda onu tanıdıkça dahada yakın olmak istiyordum yaralıydı ,kalbi kırıktı...
ama erkek gibi kadındı derler ya o misaldi. usta bir şöfördü hakkını arar nerde olursa olsun 5 kuruşunu bırakmazdı.bu başlarda bana çok tuhaf geliyordu çünkü yasemin ablam maddi olarak çok çok iyi bir konumdaydı.aslen ankara'lıydı ve biz yasemin ablamla dünya turuna çıkmıştık.bir sabah hadi hazırlan ankaraya gidiyoruz demiş dur yapma param yok desem de dinlememişti..cebimde 2 tl ile ankara'ya gittim ben:)))
 yollarda  mola verdiğimzde macera dolu geçiyordu.1hafta ankarada kaldım şekerrrr bi annesi vardı.


ve hiç bir şeyimi eksik etmediler sigaramı bile meral teyzem aldı hep...''yasemin mutlu yüzü gülüyor seninle sende benim kızımsın demişti''

bir çok yer gezdik.

kayseri ,kapadokya  ,ısparta,nevşehir,,didim,kuşadası,  ,ürgüp,

ankaradaki bilgisayarı kapıp getirmişti izmir'e sırf ben sıkılmayım diye laptopu vardı onun..herşey çok güzeldi herşeyi paylaşıyorduk acımızı ,hüznü sevinci..lakinnn bir gün benim sevgili abim aramızda yaptığı ustaca alkışı hak edecek oyunlarla bizi birbirimize düşürdü:((

kırğın ayrıldık  kırdık birbirimizi çok çok üzüldüm aylarca kendime gelemedim..
ben evlendim antalya'ya geldim beni hep sormuş kuaförümden bilgi almış ve telefon numaramıda ..
akşam üzeri çay içiyorum telefonum çaldı numara hiç yabancı gelmiyor ama çıkaramıyorum..
karşımdaki ses ''cadı'' deyince öyle bir ağladımki beraber ağlaştık uzun uzun konuştuk ....
anladım ki !...araya mesafeler ve zaman girsede yaşananlar dostluklar kolay kolay ölmüyormuşş..

iyiki aradın iyiki sesime ses verdin...içimdeki bu üzüntüyü alıp götürdün.....
seni seviyorummmmmm...
arkadaş ,dost olmak acıyı, sevinci ,derdi,paylaşmak ekmeği bölüşmek için yaş önemlimidir?? bence HAYIRR... buda en güzel örneği...

26 yorum:

  1. YAZININ SONUNA KADAR NEFESSİZ OKUDUM KORKARAK ÖLDÜMÜ YOKSA DİYE BAŞLIK SANKİ BİRAZ ÖĞLE OLMUŞ YADA BEN ÖĞLE ANLADIM.ALLAH DOSTLUĞUNUZU DAİM ETSİN AYIRMASIN .GERÇEK DOST KALMADI ARTIK DÜNYADA NE YAZIKKİ

    YanıtlaSil
  2. ne güzel ya..çok sevindim tekrar haberleşmenize..gözün aydın canım..

    YanıtlaSil
  3. Fundacım ne güzel bir şey sonradan kavuşmak dostlarla. Bayıldım yazına. bu arada yeni şablonun da hayırlı olsun çoooook güzel .Gecenin ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bak benim hayat felseme ne güzel örnek bir arkadaşlık yaşamışşın..

    Aradan yıllar geçsede... araya , ayrılıklar , kırgınlıklar , yollar ve ınsanlar gırsede..

    İlk karsılastıgımız anda.. kaldıgımız yerden..kesıntısız devam edıyorsak.. o bizim gercek dostumuzdur...

    Canım benım..senın adına cook sevındım ben..

    YanıtlaSil
  5. Su akar yolunu bulur Funda'm; her yanlış bir gün rotasından çıkacaktır. Kaldığı yerden devam edeceğinden emin olduğum dostluğunun yıllarca sürmesini diliyorum.
    Seni çok seven Gülen..

    YanıtlaSil
  6. Canımmm insan geçmişini kolay çıkartamıyor hayatından helede böylesine güzel sevgileri arkadaşlıkları senin adına çok çok sevindim....

    YanıtlaSil
  7. Sevgili İçimde ki yolculuk,
    Hayat bazen bize istemediğimiz şeyleri istemeyerekte olsa yaptırıyor.Ama işin içinde bir dostluk varsa bu hataları telafıi etmek gerekiyor.Ne mutlu ki bu hikayenin sonunda dostlar bir şekilde kavuşmuş.Dostlukların kıymetini iyi bilmeliyiz,kolay dost bulunmuyor.
    Funda hanım dostluk üzerine bu duygusal yazıyı çok güzel dile getirmişsin.Yüreğinize sağlık.Sağlıcakla ve mutlulukla kalın...

    YanıtlaSil
  8. örgü ouyncakçıninem başlıkta gülücük var ama aminn

    zeynebin sesi ben nasıl sevindim bilsen dünyalar benim oldu:)9

    esin huysuz balığım yıllar sonrada olsa kavuşmak güzel

    doğacım canımsın bende çok mutluyum inan

    gülenim su aktı buldu yolunu taaa ankaralardan

    pembe tatlarım hiç ummuyordum ama kırğın olduğumuz içinde içimde hep bir üzüntü vardı

    sevgili no engel arkadaşım seni görmesemde tanımasamda biliyorum ki engin deniz gibi bir yüreğin var.sende heppp sağlıcakla ve mutlu kal arkadaşım

    YanıtlaSil
  9. dostluk işte ne sıkıntılar küslükler girsede dostlar ayrı kalamaz.ihtiyaç duyar birbirine eksik kalır hayatlarında bazı şeyler.
    Allah bir daha ayırmasın canım

    YanıtlaSil
  10. wayyy sayfa gzl olmş.gözün adn teyzoş

    YanıtlaSil
  11. Canim cok sevindim dostunu geri kazanmana.En kisa zamanda yuz yuze bulusmanizi ve hasret gidermenizi diliyorum

    YanıtlaSil
  12. Fundacım Yaseminle sanki o kadar tura ben çıkmışım gibi yaşayarak okudum yazını,çok mutlu oldum sonunda,Yasemin atlar gelir şimdi yanına dedim kendi kendime:)))
    Hiçkimse bi daha bozmasın dostluğunuzu..

    YanıtlaSil
  13. canımm benim ne mutlu sanaki ablan ve sen yeniden başlamışsınız herşeyi unutarak dostluklar kolay bulunmuyor bulununcada kaybetmek çok acı geliyor insana sizin adınıza çok sevindim daima mutlu ve sağlıklı kalın.

    YanıtlaSil
  14. Arkadaşın çok iyi niyetliymiş gerçekten.Uzun süre olmasına rağmen seni tekrar aramış bulmuş.Birbirinizi bundan sonra kaybetmeyin.Sevindim bu habere!
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. sevgili ceyda hep bi eksiklik duyuyorsun

    saoll kuşum :)
    yelizcim en kısa zamanda gidereceğiz inşallah
    eminecim canımcım gelir gelir duramaz gari ne o ne dene ben:)
    şirinem amin
    şanslıcım altyına arba çekecez yat kat alcağız deseler bu kadar sevinip mutlu olmazdım

    YanıtlaSil
  16. Harika yaa.. ben bile duygulandım ağladım diyince..
    Bir daha aranızda kırgınlıkla yaşanmasın... Aranızdaki bağ kuvvetli gerçi,sağlam oturmuş..dosluğunuz ve arkadaşlığınız daim olsun..

    YanıtlaSil
  17. Ne güzel birşey tekrar buluşmak.

    YanıtlaSil
  18. ne güzell yıllar geçmiş ve siz birbirinizi bulmuşsunuz dostluğunuz daim kalsın bir ömür döndüm bende artık

    YanıtlaSil
  19. kuzummm cok sevindimm yasemin abla"na kavustugunaa bır seye tqakıldım yanlızz dostluk arkadaslık arasında yas farkının ne önemii var gib birseyy demişsinn ve en gzll örnek olarak vermıssn :((( bız neyizz ilk örnegi biz olustrmuyormuyuzz yaa :(

    YanıtlaSil
  20. mehbup hiç tahmin etmiyordum beklemediğim birşeydi çoook sevindim çokk

    taze nane birde yüzyüze geleblsek

    ay gibi ışıltılı su gibi aysu hoş geldin demek izmirlere gittin ha hayırlı olsun sağol

    haylaz perim kuzuuummm bazıları diyorki senden küçük olanlarla arkadaş olamazsın kafanız uyuşmaz ayrı tellerden çalarsınız..kimide kendinden olgun büyükle beyin uyuşmuyo derler bende bunu çürütüyorum işte yasemin ablam ve siz benim ennnn güzel örneğimsiniz bebem hemen darılma:)))

    YanıtlaSil
  21. bu çok güzel birşey gerçekten yıllar sonra biraraya gelmek dostluğunuz daim olsun

    YanıtlaSil
  22. harikaa ne güzel ne mutlu artık bırakmayın birbirinizi

    YanıtlaSil
  23. işte bu ya dosluk...
    yıllarca görmesen kırık ayrılsan bile açınca cadı demek cadı diyince ağlamak...

    YanıtlaSil
  24. offf gözlerim doldu..
    ne güzelki hala değeerli kalabilmişsiniz birbirinizin yüreğinde.Hep öyle olsun.

    YanıtlaSil
  25. Gerçek dostluk güneş gibidir, hep yeniden doğar.

    YanıtlaSil
  26. sudenaz herkesin dostlugu daim olsun
    siyah inci artık yok
    asya selda öyle gerçekten
    gönülden elem aminn
    yaşamın kıyısında güneşimiz hiççç solmasın

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe