17 Eyl 2009

BLOGLARDA GEZİNİRKEN BİLGİSAYARA NELER DEPOLANIYOR!..

dün bilgisayarda gezinirken  microsott windows-temporary-internet files-adı altında farklı klasör halinde depolanmış bu resimler dikkat edip baktığımda bloggere ait dolaştığım blogların resimlerinden oluşuyordu bir çogunu silmeme rağmen bir çoğuda silinmiyor bu konuda bilgisi olan var mı ?? silinmeyenler ?? bunlar sadece bir kaçı daha çok var eminim sadece bende yoktur değil mi?? bu konuda bilğisi olup yardım edecek birileri var mı?

8 yorum:

  1. SBMAV disk cleaner diye bir program var bende onu kullanıyorum haftada bir temizle dügmesine basıyorum ve cerezler siliniyor.Ayrıca Mozilladada explorer kadar cerez bırakmıo

    YanıtlaSil
  2. hiç bilmiyorum ben de bir pc ye bakayım neler depolamış

    YanıtlaSil
  3. Silmediklerini bir süre sonra silebiliyor.
    Yada sık gezindiğin sitelere ait olanları pek silmiyor, ben haftada 1 temizlemeye çalışıyorum içini...

    YanıtlaSil
  4. onlardan bendede dolu var:))
    ama niye var nasıl silinir yada ne zararı var hiç bilmiyorum bende

    YanıtlaSil
  5. sağolun arkadaşlar hallettim:))

    YanıtlaSil
  6. canım bende az önce mail attım sana aynı anda yazışıyoruz hemde haberimiz olmadan:))))))))))

    YanıtlaSil
  7. aaa!
    ne tuhaf şey.
    bndede mi oluo ki.

    YanıtlaSil
  8. aylizcim kalp kalbe karşı derler:)9
    selincim var tabi:)

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe