8 Haz 2009

SEN ALLAHIN BİR LÜTFUSUN

Çok güzel bir hafta sonu geçirdim cuma günü pınar ve gülem zuzularım geldi.mutfagı onlara teslim edip çıktım güleme iç malzemeyi hazırlayıp nasıl yapacagını tarif ettim. pınara tarif gerekmiyor o birazdaha  eli  yatkın ve becerikli anne ve babası çalıştıgı için genelde evde yemekleri yapar.bu arada renk takıntım vardır benim mutfakta herşey yeşildir.rengarenk hoşuma gitmez cuma akşamı gülemi mazı dagına bırakmaya çıktık annesi salmadı sohbette koyu olunca kaldık sabah 6 da yattık 10:00da uyanıp küçük çaltıcaga piknige gittik.eve geldigimizde aşkoş uyuyunca ben mutfaga bugüne kadar çok şey yapmış ama hiçç pasta yapmamıştım iş başa düştü yarın dogum günü zaten hediye alamadım:(( dr.oetkerin  kalpli krem pudingini almıştım daha önce süsleme işini beceremedim krem şanti olsa iyiki dogdun herşeyim yazardım diyorum ama yok ben onu yazamazdım zaten..kendime telkin veriyorum ilk denemeye göre güzel oldu  zaten krem şanti yok:) sabah kahvaltıdan sonra aşkoş dolanıyo ''hayatım bugün pazar ne çabukda oldu'' aklı sıra yoklama çekiyor ve demiş zaten kesin unuttu:))şimdi olayı akşama kadar sürdürmek istiyorum ama annem arar (kayınvalidem)
ogluşunun dogum gününü hiç es geçmez düşüncelidir özel günleri unutmaz. bir insan bir pastayla bu kadar mutlu olur mu?? çocuk gibiydi yerinde duramıyordu birde ardı ardına gelen telefonlar.hayatıma renk kattıgın için beni en güzel hediyen saydığın için en çekilmez hallerimde bile yanımda olup güldürdügün için iyiki varsın aşkım iyiki dogdun..

5 yorum:

  1. hafta sonunu dolu dolu geçirmene sevindim))sonracımaa enişte beye iyi yaşlar resimdeki kızda çok güzel maşallahpastayı göremedik))tek başına hüplettiniz demii))iiyi haftalar olsun hade kalsaglıcakla mutlu insann

    YanıtlaSil
  2. Güzel arkadaşım merhabalar
    Bloglara yolculuk etkinliğinde sıra sizde.
    İliginize çok teşekkür ediyorum.
    Blog tanıtımlarına başlayabilirsiniz.
    Kolaylıklar diliyorum.
    Sevgilerimi yolluyorum kardeşim.

    YanıtlaSil
  3. canım gerçekten dopdolu 1 haftasonu geçirmişsin..
    kutlamalarla renklenmiş..kalpli sanırım yaptığın pastan ellerine sağlık süsleme süper bende krem şantiyle yazı yazamıyorum:(:( tek yapabildiğim pasta ve kurabiyeler zaten.)

    YanıtlaSil
  4. Aşkoşunla nice mutlu yıllara elele inşallah.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. sevgili şanslı amin
    kurbişcim benimde ilk denememdi evet kalıp kalpliydi
    havvaunur ikiside güzeldir ama yürekleride güzel pastanın yarısını yan dairede ögrenciler var onlara verdim canım
    bu arada ev sahibesi olmuşum hazırlıksız yakalandım akşama hazırlıycam bişiler

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe