13 Mar 2012

izlemek istemediğimiz blogları silme işlemleri..

sanırım herkes yaşıyor bu sorunu!.. izlediğim blogları yönet kısmından silemiyorsak herkes biliyordur bilmeyenler ya da hatırlayamayanlar için tekrar edeyim..önce silmek istediğiniz blogu açın.izleci bölümünden oturum açın..

bu blogunuza girdiğiniz adres ve şifrenizdir google tıklayıp oturumu açın

seçenekler kısmını tıklayıp orada çıkan site ayarlarına tıklıyoruz..

bu siteyi izlemeyi durdur kısmıyla izlemekten çıkıyoruz kumanda panelimizdede artık görünmüyor.hepsi bu hadi kolay gelsinn..

7 yorum:

  1. Merhaba ziyaretin için teşekkürler canım .sana ve başlıktakı dünya güzeline sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. Canım Fundacım,
    sağolasın canım, uğraşıyor bir türlü sonunu getiremiyordum:))
    Çok öperim...

    YanıtlaSil
  3. örgü çantam sevgilerinizi ilettim kendisine

    nur ablam yardımcı olduysam sevindim

    YanıtlaSil
  4. aa çok sevindim bir srü bog var boşuna yer kaplayan :))) teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. TESEKKURLER COK FAYDALI OLDU

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe