17 Oca 2011

BU YIL OĞLAKLARIN YILI OLCAKMIŞ ŞEYTAN BEKLE BENİ KIRACAĞIM BÜTÜN KEMİKLERİNİ:)))

2011 oğlakların yılıymış para,pul aşk kariyer her bişi  bizdeymişş..heyyy oğlaklar duydunuz mu?? vala okuyunca şöyle bir gerildim koltuğa havamda keyfimde yerine geldi acaip bi özgüven geldi bana:)) ciddi diyorum..bende karar verdim bu yıl şeytanın bacağını sadece bacağınımı ?? kolunu ,kanadını ağzını burnunu:)) kıracağım hadi  kendime bol şans dileyip kaçayım dosyalarımın başına sizinde şansınız bol olsun..

 sevgili fosi çok güzel bir hediye veriyor nerdemi ??   burda  

ve sevgili  birdemlik sohbetten oda  burada

8 yorum:

  1. Hep öyle diyorlar Fundacan nerde bu şans dağıtılırken biz Fundalar ve oğlaklar olarak kapı arkası kaldık sanırım:))

    YanıtlaSil
  2. hadı bakalım bende bır oglak olarak sevındım bu habere ıyı geldı bak :))

    YanıtlaSil
  3. Yaşadık desene Funda'cık, bu seferde es geçerse daha bana faydası olmaz:)))

    YanıtlaSil
  4. ::))Sen çok yaşa emi::))Kır valla hak ettin gı::))
    Bol şanslar.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. fundacım bir funda ve aynı zamanda bir oğlak olarak şans konusunda muzdaribim evet saklanmış olabiriz emme karar verdim bu yıl kıracam öyle ya da böyle kaçarı yok şeytanın:))

    nohut odacım valla bende hadi hakkımızda hayırlısı:)

    nur ablam yaşadık inanmak başarmanın yarısııdr derler..ben yürekten inanıyorum çok sıkı hayal ve idallerim var umuarım bu sefer suda yüzmezler:(

    şanslıcım teşekkür ederin:)

    YanıtlaSil
  6. Bakalım canım inşallah burçlarda yer değiştirip kaymışlar şimdi bizim burcumuzmu değişti? değişirde belki şans güler

    YanıtlaSil
  7. keyfeseyrancım hadi bakalım..

    YanıtlaSil
  8. Hadi kolay gelsin...sevgilerrrrr...

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe