13 May 2010

GÜZELLİK VE ÇİRKİNLİK!...

bir gün ,güzellik ve çirkinlik bir deniz kıyısında karşılaştılar. ve dediler:''haydi denize girelim''
ve giysilerini çıkarıp sularda yüzdüler.bir süre sonra ,çirkinlik kıyıya dönüp güzelliğin giysilerine büründü ve yoluna gitti.
güzellik de denizden çıktı ; kendi giysilerini bulamadı ama çıplak olmak utandırıyordu onu; çaresiz çirkinliğin kıyafetlerine büründü ve yoluna devam etti
ogün bugündür erkekler ve kadınlar onları birbirine karıştırdı.
ancak içlerinden güzelliğin  yüzünü önceden görmüş kimileri vardır ki ,giysilerine bakmaksızın tanırlar onu.
ve yine çirkinliğin yüzünü bilen kimileri vardır ki ,giysi onu gözlerinden gizleyemez..
                                                                                                              halil cibran..

6 yorum:

  1. HALİL CİBRAN çok severim zaten, muhteşem bir hikayedir. Güzel gönüllerin çoğalması umudu ile Funda'cım.

    YanıtlaSil
  2. Kusuruma bakma biraz geç döndüm ama.Kodlarına baktım istediğini hemen yapabiliriz email adresini banagönder ordan yazar sana email atarım veya olmazsa ben sana yaparım.Akşamları bilgisayar başındayım.Öpüyorum .Bu arada yazın benim şu anki düşüncelerimi dile getirmiş.Harika

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel bir hikaye gerçekten çok doğru canım yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel ve örnek alınması gereken bir hikaye,teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. İnsanın içindeki güzellik yüzüne yansır ve çirkin insan yoktur çirkinlik sadece içten yansıyandır yansıyandır.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe