2 Haz 2015

ooblec hamuru (duyusal etkinlik)

Yazacak çok yazı birikti çok önce yaptık ama,yayınlayamadıklarımızdan
Hava soğuk ve yağmurlu olunca eve kapanıp kalıyoruz ve biz bu zamanlarımızı eğlenerek geçiriyoruz.Çok merak ettiğim bir hamurdu ooblec hamuru az malzeme büyük mutluluk diyelim kısaca.
Avuç içinde sıkınca katılaşıyor sertleşiyor açtığınız an su gibi akıp gidiyor.Durduğunda katılaşıyor elinizi soktuğunuzda gömülüyor.
Önüne koyduğumda ilk gelmedi ben oturup oynamaya başlayınca yanaştı tam 1.5 saat sıkılmadan oynadı.Etrafı batırdı ,üstü başı battı tasası olmayınca bende dilediğince oynadı.
Son zamanlarda sıkça duyduğum şey ''Çınar senin gibi annesi olduğu için çok şanslı''
Bakmayın burada yazıp çizilenlere her şey burada görüldüğü gibi değil elbette sinirlendiğim sabrımın taştığı ,kızdığım bağırdığım anlar ve zamanlarda oluyor.Bazen eline ,poposuna vurduğum anlarda yok değil öyle sabırlı çok masum anneyi oynamak istemem yalan oldum olası beceremediğim bir mevzudur.
Düşünüyorum acaba gerçekten benim gibi bir annesi olduğu için Çınar'mı şanslı yoksa uysal ,ılımlı çok çabuk adapte olan uyku sorunu ya da benzer sorunlar yaşatmayan oğlum olduğu için ben mi şanslıyım?

3 cay bardağı nişasta 1 cay bardağı su hepsi bu sonrası mı? fotoğraf karelerinde



46 yorum:

  1. vayyy ne eğlenceliymiş. Benim koca sıpalara yapsam onlar bile bayılır buna sanırım.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan ben bile oynadım yapısının farklı olması çok tuhaf :)

      Sil
  2. Ne kadar eğlendiği yüzünden belli. Maşallah.

    YanıtlaSil
  3. Tabiki Çınarcık da, sen de çok şanslısınız.. ve öyle tatlısınız ki.. uzaktan kendinizi görmeniz lazım.. maşallah kuzum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte hep tek başımıza olup eğlendiğimizden kalabalıkta sıkıntı oluyor beni görmeyince ağlıyor biri bir şey dediğinde falan sağol canım

      Sil
  4. Nasıl da keyif almış...:) maşallah kuzucuğa..:)

    YanıtlaSil
  5. en güzelini yapıyorsunuz ikinizde çok şanslısınız oğlunuz bu yaşa bir daha gelmeyecek bırakın o gün temizlik olmasın ütü kalsın onunla vakit geçirin doya doya allah ayırmasın kayseriden kocaman sevgiler
    www.hadisofraya.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. babamızda karışan biri değil vay efendim neden ev dağınık ya da neden yemek yok demez kalsın işlerin önemi yok iş her zaman olur ama,bir daha bir daha bu yaşa dönemezler

      Sil
  6. Bir adı da sihirli hamur olsun o zaman:))
    1,5 saatlik bir zaman sıkılmadıysa konsatrasyon sorunu olmayacak okulda gözümüzün önün de büyüdün gittin Çınarcık yemeliksin sen.
    Anneliğin şanındandır onlar sen tüm söylediklerini yapıyor olsan da süper annesin. öpüyorum ikinizi de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen ses tonumu ve öfkemi frenleyemiyorum ablacım elimde olmadan çok teşekkür ederim içimi rahatlattın sagol

      Sil
  7. çok güzelmiş :) paylaşım için teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Fotograflardan eglence ve keyfin had safhada oldugunu net olarak görmek mümkün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlatsam fotograflardaki kadar gerçek olmazdı

      Sil
  9. ne kadar eğlenmiş yaparken çok zevkli olmalı..

    YanıtlaSil
  10. Çocuklar çok tatlı. Sizin kuzunuz da çok tatlı. Maşallah. Annelik zor zanaat

    YanıtlaSil
  11. tebrikler.. ne kadar neşeli o anda. önemli olan da o değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle şu tabloyu hiç bir şeye değişmem ki

      Sil
  12. Çok eğlenmiş gibi gözüküyor

    YanıtlaSil
  13. Ne iyi yapmışsınız, çok eğlendiği her halinden belli.Çınar sevmiş bu oyunu...))

    YanıtlaSil
  14. Yaaaa ama çoook tatlı maşallah ♥

    YanıtlaSil
  15. Çok şekersinnnn Çınar'cık :) Maşallah ne kadar mutlu. Bence ikinizde çok şanslısınız.Rabbim sizleri birbirinize bağışlasın.

    YanıtlaSil
  16. beklerim bende bloğuma :) etraf baya bir dağılmış gibi gözüküyor ama gelişimi için önemli bir adım olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etrafın batması ya da dağılması hiç önemli değil benim için takipteyim sanırım sevgiler

      Sil
  17. Ne güzel eğlenmiş ama..Ben de oğlumla yapayım..

    YanıtlaSil
  18. Benim çınarım da evi çok batırıyor duvarlar hep kalemle çizilmiş dediğiniz gibi bazen benimde sabrım taşıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duvarlar kalem ve ruj anında arkanı döndüğün an ne yapacağını bilemiyorsun bugünde oje sürmüş bütün parkeye

      Sil
  19. bayıldım fotoğraflara ne çok eğlenmiş, belli

    YanıtlaSil
  20. Ayy çok hoş fotoğraflar maşallah, çok eğlenceli bir etkinlik olmuş ;))

    YanıtlaSil
  21. 2 yaşındaki kızım, asla hamur vb. şeylerle oynamıyor. Ellerinin kirlenmesinden müthiş rahatsız oluyor ve 1-2 deneme yapmıştım, o zaman hemen yıkamamı istiyor.
    Bir de saatlerce tek aktiviteyle nasıl oyalanıyor çocuklarınız, helal olsun :)
    Bizimki 5-10 dakikada sıkılıyor. Yeni bir aktiviteye başlıyoruz....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. titiz olacak sanırım bizde de öyle aslında çok çabuk sıkılıyor ama,bununla oynadı sıkılmadan ikinci kez yaptığımda 15 dk oynadı sanırım bu bir ilk bizim için :)

      Sil
    2. Sanırım :))
      Oooh, içime sus erptin son yorumunla. Ya kendimden ya da kızımdan şüphe edecektim artık :)
      Sevgiler...

      Sil
    3. :)) keşke hep 1 saat kadar oynasa hep

      Sil
  22. Ne güzel fotoğraflar, belli ki çok eğlenmiş :) O anları keşke kameraya da alsanız, günler anlamadan geçip gidiyor büyüyünce seyretmek çok daha zevkli oluyor.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  23. Maşallah kuzucuğa.Nasılda keyifli :)

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe