5 May 2015

Acı ve sevinç

Kardeş olmak için kan bağı gerekmiyor  gönül bağı kan bağının önüne geçebiliyor.Yaşanmışlıkların      anıların gölgesinde dinleniyorum bu gece bir kez olsun küsmediğimiz her günümüz olay,hadise bol kahkaha eşliğinde..Eğlenmek için pahalı mekanlara gitmedik  bir aradayken balkon ,tv,film pijama partileri ,rakı sofraları eşliğinde öyle güzel anılar biriktirdik ki çay içmeye diye çıkıp Alanya'da ,Elmalı diye çıkıp İzmir'demi soluk almadık.
Biz eşimle 2 kişilik küçük bir aileyken Pınar,Yeliz ve Gülem'le tanışıp sonra ailelerin devreye girmesiyle kocaman bir aile olduk .Anneleri annemiz,babaları babamız olmuştu bizimle her yere gönderirlerdi kızlarını gözleri arkada kalmadan çünkü ; bilirlerdi bizim onlara kol kanat gerip koruyup kollayacağımızı.

Daha geçen sene ne planlar yapmıştık geleceğe dair hatta bu yaz içindi planlarımız toplanıp hep beraber Bursa'ya Yeliz'in yanına gideceğiz.Yeliz okulu bitince Bursa'ya dönmüş ama,tatil,bayramlarda hep buradaydı.Olmadı ,olmadı hayat yine bize yalan söyledi 45 yaşındaydı Yıldız abla ve acı haber çoktan gelmişti.Yeliz'in annesini kaybetmiştik.
Babamız burada değil ve ben imkanlar gereği kardeşimin en acılı gününde yanında olamadım neye üzüleceğimi şaşırdım gidemiyor olmama mı ? ölene mi? yoksa kalana mı?

Günlerdir zihnimi meşgul etti uyumadım ,uykularım kaçtı ,elim ne yazmaya ne çizmeye gitti.
evin hali perişan ben perişan..

Babamızın burda olmayışı buradaki arkadaşlarımın cenaze evine gidişinden dolayı oğlumun doğum gününü ne yazık ki iptal ettim.Antalya'lı blog yazarlarımızdan  Nermin ablam beni aramış canım sıkkın yarın gel laflarız demişti.ertesi gün Nermin ablaya gittim Rana ve  Rümeysanın elleri de gelmişti. çok güzel bir sofra hazırlamış çaylarımızı da alıp masaya geçtik.
Sohbet muhabbet derken masaya pasta geldi nasıl duygulandığımı anlatamam asıl toplanma sebebi buymuş.Oğlum arabaları çok sevdiği için arabalı pastamızı Rümeysanın elleri yapmış arabayı görünce aaa bak ayaba ayaba diye sevinen oğluşum ,şaşkın ve ağlamaya meyilli ben böyle duygulu anlar yaşattıkları için teşekkür ederim.






 yeteri kadar ağlayan ben bugün ağlamayacağım sevilmenin onurunu yaşayacağım doyasıya gerçek dostlar biriktirmenin hazzını ,yüreği sıcak samimi insanların limanına sığınmanın coşkusunu yaşayacağım.
Çünkü; ne yazık ki herkes yazıp çizdiği kadar gerçek değil tıpkı gerçek hayatta olduğu gibi sanal alemde blog camiasında da durum bu herkes bir adım önde olmanın ,daha fazla tıklanmanın peşinde
arkadaşın başarısını takdir etmek yerine kıskançlık ,hırs daha fazla söze hacet yok sanırım ki bu tarz durumlardan haberdarsınız haberiniz var.


Canım oğlum nefes alışımın sıcaklığı ,uyuduğunda özlediğim ,kokusunu hiç bir parfüme değişmeyeceğim can parçam sen hayatımıza girdiğin günden beri her şey yön değiştirdi kokular tatlar sevgiler..Senden öğrendiğim çok şey oldu sabrı öğrettin ,beklemeyi,tavşan uykusunda olmayı,
yeni lezzetler keşfetmeyi,oyuncakları ,oyunları hiç bilmediğim bir dünyanın kucağında sallanmayı..

İyi ki doğdun canım oğlum nefesim,sevincim,mutluluğum

29 yorum:

  1. e diyeceğimi bilemedim :( Allah rahmet eylesin başınız sağolsun canım :(
    Oğlusun iyi ki doğmuş.. Rabbim uzun ömürler versin.
    öpüyorum, sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostlar sağ olsun oğluma güzel dileklerin için teşekkür ederim

      Sil
  2. Öncelikle başınız sağolsun.....Çınar'ın ise çok çok güzel yaşları olsun. Ne mutlu size böyle güzel arkadaşlıklar biriktirmişsiniz....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostlar sağ olsun dostluk ve arkadaşlıklar çok önemli gerçekten sıkıntılı günlerde davetsiz gelen akrabadan önce bitenlerdir

      Sil
  3. Allah dostlarımızın sevdiklrimizin acısını göstermesin ama ölümde bir gerçek işte ne yapsanız kaçılmıyor allah kalanlara sabır versin.Çınar ın da dogum gunu kutlu olsun sağlıklı mutlu yıllar dilerim .sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ne kadar güzel bir jest, yeri geliyor insanın en yakınları bu kadar düşünceli olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle en yakının bile senin ruhaniyetini bile anlamıyor

      Sil
  5. Arkadaşının başarısını takdir etmeyen biri arkadaş değildir bana göre.
    Oğlunuzun doğum günü kutlu olsun.
    Sağlıklı,mutlu,başarılı uzun yıllara :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana göre de öyledir lakin,yüze gülümseyipte kıskanıp hırs yapanlar yok değil sevgiler

      Sil
  6. Nice mutlu sağlıklı yaşlara ♥

    YanıtlaSil
  7. :(( çok üzüldüm kuzum:((
    Sabrınız bol olsun yaşayamadığı ömür evlatlarına nasip olsun inş.
    Bazen yaşamın kal getirdiği anlar oluyor ya onlardan birini yaşamışsın. Yüce Rab'bim üzüntüyle birlikte gönderiyor yine dayanma gücünü ;Çınar'ın sağlıkla gönlünce ve hep gururla izlenecek yaşları olsun adı gibi güçlü bir ömrü olsun inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağ ol ablacım teşekkür ederim katlanması zor bir durum :(

      Sil
  8. Oğlunuzun doğum günü kutlu olsun.. Nice sağlıklı yaşları olsun... Size de Allah sabır versin.. Acısıyla tatlısıyla hayat işte..:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hayat beklenmedik süprizlerle dolu teşekkür ederim

      Sil
  9. :(
    Hayatın cilveleri işte. Birileri geliyor,birileri gidiyor.
    Başınız sağolsun.
    Ve Çınar'a nice uzun ve mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef oyle dostlar sag olsun teşekkür ederim

      Sil
  10. Başınız sagolsun ogluuzda çok şeker nice mutlu yıllara Sevgiler Lezzet Tramvayı

    YanıtlaSil
  11. çok farklı duygular yaşatır bazen aynı anda hayat .... dostlarımızın neşeli ve zor anlarında çok yanında olmak isteriz ama bazen engel olur yaşam , sevgiler

    YanıtlaSil
  12. canım başınız sağolsun,başka şehirde olmak böyle bişe yakınlarımın cenazeleri oldu gidemedim telefonla başsağlığı dilemek çok kötü,dügünler oldu içim gitdi ama ben gidemedim anlıyorum seni..Çınar kuzununda nice yaşlarını görün inşallah..

    YanıtlaSil
  13. Canım benim.. Senin çok içten ve samimi olduğunu biliyorum ve imreniyorum doğrusu.. Ne vefalı bir dostsun.. Ben zamanla yediğim darbeler sonucunda biraz nasır bağladım galiba.. Sıcak ve içten hislerimi, içime habsedip ailem ve işimle meşgulüm.. ama böyle samimi duyguları okuduğum da da imreniyorum.. Üzülme kuzum.. mekanı cennet olsun inşallah.. okuyacağım anneciği için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde kabuk bağlamış yaralarım var yediğim darbeler sonucu ama,sevmekten de alıkoyamıyorum kendimi karşılık beklemeden severim ben zaten çoğu zaman hüsranla sonuçlansa da ben kaybetmediğime inanıyorum.
      arada çürük elma çıkması gayet doğal diyorum artık ve eskisi kadar üzülmüyorum inan.teşekkür ederim canım

      Sil
  14. Başınız sağolsun,Rabbim sabırlar versin.Ne mutlu size sizi seven,düşünen güzel yürekli doslarınız var.
    Küçük Çınar'ın doğum günü kutlu olsun,Rabbim sağlıklı,huzurlu,mutlu yıllar versin.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Basın sağolsun Allah tüm sevenlerine sabır versin arkadaşının mekanı cennet olsun inşallah... Allah hiçbir zaman o güzel dostlarımızın eksikliğini göstermesin... minik Çınar'ı çok öpüyorum nice sağlıklı başarılarla dolu seneler diliyorum... sevgiler

    YanıtlaSil
  16. canım benim bloguna bakınca bir de baktık doğum günü karelerini koymuşsun. o gün sadece sevinen sen değildin canım. Bizlerde nasırlaşan kalplerimizin üzerinde kabuk bağalayan gerçek dostuklarla o kabukları çıkarıp attık galiba...
    Ben artık boş veriyorum yapılan kötülükleri hep allaha havale edip iyiliklere ise elimden geldiğince karşılık vermeye çalışıyorum. Çünkü biliyorum ki sevgi emek verdikce büyür...
    Canım arkadaşının annesine de Allah rahmetiyle muamele etsin...
    seviyorum çılgın arkadaşım seni....

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe