6 Oca 2014

monitör ekranından kalıp çıkarma

Uykusuz bir gecenin sabahına ve sizlere günaydın.Oğluşum huysuz bu aralar gece uykularımız yarım saate düşünce tam battaniyeyi çekip vücudun ısınıyor ,için geçiyor uykuya dalacaksın o uyanıyor.Yat kalk ,yat kalk uykunda kaçıyor haliyle bende nette sörf yapıyorum.facebook aleminde envayi çeşit sayfa alıntı ,çalıntı işlerle sipariş alanlar her yerde keçe insanın keçeden soğuyası geliyor yeminlen. Birde işi ticarete döküp herşeyi satışa dökmüşler keçe malzemeleri ,keçe kalıpları üstelik kalıpların fiyatıda dudağımı uçuklattı.

Bir hayvan figürü 5 -6 TL bir çiçek ,böcek 12-15 TL vay anasını dedim ya millet ne cingözmüş.Hobi olarak bulaştığım keçeyi yapayım satayım ,dükkan açayım vs vs düşünmedim hiç.Blogumda bugüne kadar her ne yaptıysam keçeye dair ve keçenin dışında takı,toka hep hediye ettim.Arkadaşıma,eşime dostuma,yeğenlere çocukları sevindirdim.

Şimdi düşünüyorum da artık sevindirmem gereken kendi çocuğum var bendemi bulaşsam satış ,sipariş işine? nasıl olur ne olur bilemiyorum ama,düşünsem iyi olur gibi.. Neyse efenim şayet benim gibi cin ali ve cin ayşe çizmekten öteye gidemiyorsanız ve yapmak istiyorsanız tonlarca para ödemeyin kalıplara para ile satın almayın yani Bakınız kalıp çıkarma videoda çok detaylı...

10 yorum:

  1. teşekkürler kalıp çıkarma fikri çok hoş

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel söylemişsin Funda'cım,evet kalıplar çok pahalı, ama azıcık eli kalem tutan herkes çok güzel kalıp çıkarabilir.Gerek senin gibi monitörden,gerek farklı yerlerden.Ben kursa giderken elimize hazır kalıp gelmiyordu.Hocamız nakışta işleme olarak kullanacağımız görsellerin kalıplarını çıkarıyordu ve bize bazen bardak altından,bazen şişe kapağından,bazen iki resmi birleştirip kalıp çıkarmasını gösterdi..Hakkını asla ödeyemem.Önemli olan istemek,istemek başarmanın yarısıdır.Emek hırsızlarını ise hiç sorma..Onlarınki Armut piş ağzıma düş..Seninde yaptıkların zok güzel,bir düşün bence..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banu'cum inan ben bekarken kopan düğmemi bile dikemezdim elli yerden kanatırdım elimi:) kursa falanda gitmedim can sıkıntısı ve yalnızlıktan hobiye sardım işte.hobi olarak yaptım ve hep hediye ettim.hırsızlar birde arsızlar biliyorum ya çoğunla kavga bile ettim ki benim satışım ya da ürünüm olmamasına rağmen arkadaşlarınkileri görünce..cesaret verdin bana ayhh:)

      Sil
  3. Dün akşam ki benim halim Cin Ali'den öteye geçememiş ben,monitörden kalıp çıkardım.Oğlum okuldan eve 2 gün önce aldığım eşofmanı yırtık biçimde gelince keçeden araba yapıp yama yaptık.Keçe işi yapanların hepsi değil tabi ki tasarım diye yazmalarına gıcık oluyorum.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tasarım evet:)) yabancı siteler zzten çarşaf çarşaf kalıp veriyorlar bez bebekten keçeye hemen hemen herşeyi.
      sevgiler

      Sil
  4. Bence sipariş işine girmelisin insan kendi emeğiyle yaptıklarını neden satmasın ki zaten onları yapmayanların da alabileceği bir yerler olmalı değil mi bloğuma beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Kalıp satanlara ceza, muhteşem paylaşım olmuş Fundam :)))

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe