10 Eyl 2013

sizin kahveniz nasıl olsun a dostlar!..

eşle içilen kahve mutluluktur ,canımsın seni seviyorum diyebilmektir.
arkadaşla içilen kahve iki lafın belini kırmaktır.
dostunun acısında onun ağlamaktan şişen gözlerine bakıp akmaya çalışan gözyaşlarını elinin tersiyle itip ''bir kahve içelim mi'' demektir.
dostlarla içilen kahve bol kahkahadır, fincanın dibindeki telveyi sıyırmaktır.
gecenin ilerleyen vaktinde uyku kaçırsın diye içmektir.
misafirliğe gittiğinde yaşlı teyzelerin arasında kalıp kahveyi fondiplemektir:)
komşulukta evin dolup taşması herkesin kahve kapattığını fark edip ''ben hiç kahve sevmem çok acil bir işim var''deyip derhal oradan sıvışmaktır:))
hava buz gibiyken ellerin cebinde ve yanında en sevdiğin insanlar içini ısıtsın diye içmektir.
yorulduğunda bir mola vermektir.huzurdur,keyiftir her yudum..


gülmektir,mutlu olmak ,kahkalar eşliğinde hafızalarda güzel anılar bırakacak ve hep hatırlanacak anılara imza atmaktır.
bazende hüzün kokar,yalnızlık ve özlem kokar.özlemini bastırmak için içersin.
en koyusuna çekilip yalnızlıkların ,ne bekledim .ne umdum diye bu dünyaya isyan bayrağını açıp iç çekmektir.
 kah mutluluktur,kah sevinç,kah gözyaşı,kah hüzün ve acı...
sizin kahveleriniz hep mutlu ve kahkaha tadında olsun..

sevgili taze kahve kahve şeysi başlattı.canım buda sabah 04:41 sularında tek başıma yalnzılıklar içersinde yudumladığım kahvem..


9 yorum:

  1. Yaşlı teyzeler arasında kalıp fondiplemek de ne tuhaf olur ama dimi :))) Çok tatlı bi paylaşım olmuş Fundacım , çok teşekkürler . Tazekahvede konuksun en kısa zamanda takipte ol ;)) Herkese sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim ben böyle bir ortamda kaldım oradan biliyorum tecrübeyle sabit yani kahvemi beni içti ben mi kahveyi bilemedim fondipledim resmen:))takipteyim canm

      Sil
  2. canım benim ne güzel anlatmışsın.. yalnız kahve'ninde tadı başka ama çok yalnız olduğunda bizi düşün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgün'cüm eşim ve oğlum uyuyunca gece korkunç bir sessizliğe kaplanıyor ya işte ozman hep yalnızlığıma çekiliyorum.düşünücem söz:)

      Sil
  3. çok güzel bir yazı geldim bir kahve şeysini göreyim:))))))))))) ve kucak dolusu sevgilerimi bırakayım diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne iyi ettin ablam bizdende kucak dolusu sevgiler

      Sil
  4. çok güzel özetlemişsiniz.. yüreğinize sağlık; afiyet şeker olsun

    YanıtlaSil
  5. Bu arada yazının ilk kısmını facebook ta paylaştım izninizle (izin vermezseniz silerim tabii ki:)

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe