8 Mar 2013

takı yastığı ve mini dikiş makinaları!..

çikolata shop   Antalya'da selekler çarşısında nikah,,sünnet ,vs bir çok ürün mevcut.içeriye girdiğimde kendimi kaybettim.bir takı yastığı sordum hemen hemen 25'e 25 civarlarında ufacık ama çokda şirin bir seydi 17.50 dedi onun biraz 30'a 30 civarlarında olana ise 22.50 dedi.belki fiyatlar makul piyasayı tam bilmediğimden.ama ufacık şey dedim fundacan  evde satenin var sen şurdan al mazlemeni kurdelanı vs otur yap..eve geldim dikiş makinamda yok üstelik.scarlet mini dikiş makinası almıştı eşim.ama onun çağanoz yatağında sorun vardı.servisini bulup götürdüm.amca bunu tamir edemeyeceğini söyleyip bana bir telefon numarası verdi.o telefon numarasını arayıp derdimi anlatıncaya kadar akla karayı seçtim.o ona aktardı bu buna sonunda kontörüm bitti:)) ürünü istanbul'a yollayacağım bakılacak eğer uygun görülürse yani benden kaynaklanan bir sorun değilse yenisi gönderilecek.kargo yollarına düştüm göndermek için lakin kargo bedelini duyunca neredeyse makina fiyatına yetişecek evin yolunu tuttum:)) zaten makinayı 30 tl ye almış.

sonra şuncağızı aldım:)amann sizde heves edip sakın almaya kalkmayın ben hevesimide ,havamıda aldım:))) gerçekten boşuna denmemiş ucuz etin yahnisi yavan olur diye..ufak tefek şeyler dikebiliyorum daha teferruatlı şeyleri bilmediğimden hani bir fermuar değiştirmek ,etek ,elbise dikmek falan değil benim yapabileceğim işler.bunlar işimi görür demiştim.

2 yorum:

  1. ben bi asra epey heveslenmiştim ama dediğiniz çok doğru malesef ecuz mal eziyet demek

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe