29 Ara 2012

adını hürrem sultan kolyesi koydum:))

ablamın bekarken senelerce beraber çalıştığı iş arkadaşı aynı zamanda aile dostumuz olan zafer abim izmir'de bir atölyesi vardı.lakin işler iyi gitmeyince dükkanı boşalttı.ablamı aramış ''filiz gel dükkana bir çok tül boncuk var.yağma olmadan alda bizim deli kıza yollayalım''demiş deli kız benim..izmir'e gittiğimde koca bir çuvalla döndüm:)) tüller çok işime yaradı.ama boncuklarla ne yapacağımı bilmiyorum.bir çok kum boncuk ve inci boncuk var..incileri,kumları ,diğer boncuları ayırayım poşet poşet yapayım dedim.seçme boncuklarda vardı.bende onlarla kolye yaptım..ama takarmıyım bilmem:)) bana ağır geldi..takarım belkim..resim çekmek için elimdeydi. küpenin tekini düşürmüşüm aradım bulamadım.neyse çıkar bir yerden:))
güzel ,mutlu hafta sonları...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe