3 Nisan 2012 Salı

ne badireler atlattık kızımla:)) çok özlediğim gel artık...

taşındığımda yeni bina ,yeni ev ufak tefek sorunlar yaşadım.mutfak lavabosu su kaçırmış ufak bir göl deryası oldu.banyo klozet tekrar derzlendi, wc çeşme bataryası değişti vb.ben bunlarla uğraşırken yımırtanın bu kadar büyüdüğünün farkında bile değildim.veterinerimiz  kısırlaştır mayalım onun yerine hap ve iğne var yaparız demişti.bende ne bileyim sonuçta veteriner böyle dedi ..bekarken bizim hayvanımız çoktu ama bakımlarıyla annem ilgilenirdi.hem o zamanlar veteriner mi vardı?? ilk defa bir şeylere yakınen tanık oldum.15 gün arayla 2 kez kızgınlık dönemine girdi veterinerin verdiği ilaç pehh bi halta yaramadı.hayvanın kasım kasım kasıldığını,krampları gözümüzle görüyor lakin hiç bir şey yapamıyorduk en kötüsü de bu zaten bir şey yapamamak.eşimin etrafından ayrılmıyor ,eşime bir sevgi gösterisi artık o kadar çok acıdık ki haline eşim ya ben gidip dışarıdan erkek kedi bakayım bile dedi:))) o derece.bu süreç içersin de sakinleştirici verdim sakinleştirici  bir nebze olsun rahatlamasını ve uyumasını sağlıyor sadece.ilacın etkisi geçince yine başlıyor.

2.kez firar etti ne yapsın hayvan oda haklı doğanın kanunu bu..
 çok üzülmedim ,ağlamadım da nasılsa gelecek ,gelir artık her türlü kabulümdü yani hamile bile olsa.. cam açık  ben sürekli gözetliyorum bir ses bir kedi kavgası ya da çığlığı duysam kalbim nasıl pır pır atıyor hemen cama koşuyorum..yine o derme çatma sundurma çatıda gördüm..yanında siyah bir kedi ama kediyi yanına yaklaştırmıyor.ayağa kalkınca topalladığını gördüm:((
elimdekileri bırakıp dışarıya nasıl fırladım bilmiyorum  alıp eve getirdim ama çok huysuz elletmiyor,baktırmıyor taşıma çantasına koyamıyorum..ama arka bacağında sıyrık ve kan var ve topallıyor:((
köpek ısırmış olabilir? düşmüş olabilir kendi kendime teori yürütüyorum kırık olsa hayvan acıdan duramaz bağırır ,inler bu sadece bir burkulma ,incinme ama  kötü düşmüş olabilir?? bu düşüş iç kanama yapabilir?? her an her şey olabilir.eşim gelince kucağıma alıp arabaya bindik veterinere gittik..veterinerde korkulacak bir şeyi olmadığını söyleyince gönül rahatlığıyla eve geldik.lakin  eczaneden şunu öğrendim kediler için kızgınlık önleyici ilaç varmış:((

eve alışmış,sokak tecrübesi olmayan bir kedinin dışarıda yapamayacağı ,o ortama alışıncaya kadar başına gelmedik olay kalmayacağını anlamış olduk.(ben zaten hepp bu tezimi savunmuştum:)
şimdi ayagıda iyileşti çok iyiyiz ben nerde o orda yanımda yatmayı çok seviyor bende onu mıncıklamayı..oyun oynuyoruz evde eşim cevizi bana atıyor ben eşime oda aramızda cevizi yakalamak için koşturup duruyor:))) garip sesler çıkartıyor..çok enteresan şekillerde yatıyorr yatışına kurbannn:)))şimdilik gidiyorum yarın çokk özlediğimmmm  bir can geliyorr çohh heyecanlı ve mutluyumm..sabahlar olmaz artık bana...

8 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun, çok üzüldüm. Neyse ki artık iyi ve keyfi yerinde.
    Biz de Aşkım'ı veterinerimizin önerisiyle 6 aylıkken kısırlaştırmıştık, o yüzden kızgınlık dönemine girmedi şükür.
    Külkedisi de sokak kedisiyken mahallemizden bir hanım tarafından kısırlaştırılmış -Allah (c.c.) razı olsun ondan da. O yüzden o tarz bir sıkıntı yaşamadık.
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuyan sağolasın.çok zor bi sıkıntı

      Sil
  2. merhabalarrrr
    insallah icinizdeki yolculuk en guzeliyle devameder
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, yazınızı okuyunca çok üzüldüm. Kedilerin kısırlaştırılması ile ilgili bir yazı yazmıştım zamanında bir bakın isterseniz.

    http://kahvegibi.blogspot.fr/search/label/k%C4%B1s%C4%B1rla%C5%9Ft%C4%B1rma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve gibi hemen bakıyorumm

      Sil
  4. Kıyamam yımırtaya:(En iyi çözüm kısırlaştırmak.Ben Şanslıyı 1 yaşına kadar saldım sokağa.Bir gün ortadan kayboldu 3 gün gelmedi.Hemen kısırlaştırdım.Sokağa salıyordum derken iş yerinde bakıyordum.Hafta sonu eve götürüyordum.O nedenle saldım.Bu arada çok güzel bir kız oldu bu ya:))
    Öptüm Yımırtayı ve seni:)

    YanıtlaSil
  5. evet çok tatlı oldu maşallah:))) bizde seni öpüyoruz

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Haberler Haberler
Bumerang - Yazarkafe