30 Ekim 2011 Pazar

UÇAN KEDİ MURTİ BEN GELDİM MAUVV:)))

blogları gezip okuyamadım bana pc sırası geç geliyordu aşkoşla yeğen birlik olup çete kurdular:)) bir savaş oyunu var onun başından hiçç kalkmadılar.ferhat gitti 2 haftayı zorla 1ay yaptık.okadar çok alışmışım ki sabahları çayı demleyen ,ekmek alan ''hadi teyzoş ya acıktım'' diyen birinin olması çok güzeldi 4.kattayım ve asansör yok ben çoğu zaman ekmek almaya üşenirim aç perişan dolanırım evde:)) akşam aşkoşa mesaj atrım ekmek vs vs al die..beraber gezdik tozduk pc kavgası yaptık sabahladık gece yemek yedik.gecenin 4.de hamur açtık beraber kır pidesi bi başka gece açma yaptık.pcden kalkınca aşkoşla yımırtayı ablukaya alıp saatlerce oynarlardı.ferhat'ın kucağında öyle bir mayışıyordu ki daha kuvvetlibir mır çıkarıyor ve kafasını aşağı kadar uzatıyor geriniyor acaip duruşları ,yatışları
.ferhat gitti ertesi sabah ev sessiz tv açılmamış ortalık buz kesmiş
 öyle garip ki bugün nasıl akşam olacak dedim kendime yımırta odaya girdei mauv mauv deyip turladıktan sonra odasına gitti ve akşama kadar yattı.hayvan bile depresyona girdi yaw o bile alışamadı sessizliğe ferhat'ın yokluğuna zaar:)) çok yaramaz çokk dolap tepe demiyo pusu atıp kalçayı sallıyo sallıyo ve saldırıyo:))hele ayağa kalkıp patilerini atıp elimdekini almak istemesi yokmu
şimdi en büyük sorunum kısırlaştırmak konusunda bu konuda ne yapacağımı bilmiyorum dışarı salmıyorum gerçi ama evde zaptdelimesi zor olurmuş:(( veteriner bunun için düzenli aşılar varmış bunu önerdi?bir sıkıntımda tırnaklar ben kesemiyorum bunun kolay bi yolu varmı ya çok çabuk uzuyorlar vala elimin üstü ve kollarım harita gibi vala kanatıyor o derece..ama sabahları yanımda gögsümde mır mırla uyanmak bambaşka bazen yüzüme yatıyor yanak yanağa yatıyoruz:)) hadi biz kaçar herkese sevgi öpücüklerimiziyolladık..




29 Ekim 2011 Cumartesi

CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN..

kara günler yaşıyoruz!.. önce şehitlerimiz sonra deprem..üzülürek izledim her olan biteni..vandaki acıyı taaa yüreğimde hissettim kalbim ve dualarım onlarladır lakin!.. bu ülke bugüne kadar ne depremler ne olaylar gördü şehit verdi oncacık bedenler ardında gözü yaşlı ciğerleri dağlanmış analar,bacılar,eşler evlatlar bırakırken neden yas ilan edilmedi??
 Ne demek resmi geçit törenlerini yasaklamak? bu geçitler, Mehmetçik, gaziler ve Atatürk’e minnetlerin, şükranların sunulduğu anlardır. Resmi geçit törenleri eğlence değildir. Mateminiz var ise baloları ve resepsiyonları yasaklayabilirsiniz ama resmi geçit törenlerini yasaklayamazsınız. CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN...


25 Ekim 2011 Salı

ACININ VE ÖLÜMÜN COĞRAFYASI YOKTUR:((

  okudukça,dinledikçe dehşete düşüyorum!.. yapılan yorumlar söylenen sözler ok gibi saplanıyor ciğerlerime nefessiz kalıyorum..şehitlerimiz için onların geride bıraktığı ana ,baba eş ve çocukları için ciğerim dağlandı elbet..ama büyük bir afeti büyük bir felaketi '' allahın sopasına bağlayıp ohh oldu ,beter olsunlar bir yudum su yok,içim serinledi ,hep türkler ölüyor birazda kürtler ölsün vb vb diyen kişiler ve şahıslar!..size kişilik ve kimlik tanımlayamıyorum.. can kaybı var ,acı var çoluk .çocuk anasız kalanlar ,yakınlarını kaybedenler,gözgöre göre sen bunu nasıl dersin bre melun?? sen düşmandanda pkkdanda daha tehlikelisin..ruhsal enkaz altındasınız siz profesyonel yardıma ihtiyacınız var.allah islah etsin sizleri ve bizlerden korusun.ESEFLE KINIYORUM BU ZİHNİYETİ YAZIK YAZIK ÇOK YAZIK ZAVALLISINIZ:(((
   Ülkenin doğu ucu sallandı.Pazar günümüzü kaybettik..
şu kadar anne öldü,
şu kadar baba,
şu kadar oğul,kız..
ama en çok da..
insanlık.

nasıl mı..?
Kürt onlar ( terörü destekliyorlar) ölsünler..
cahil onlar( yeterince entelektüel değiller ) ölsünler..

yok, yurttaşım yok.
sen ırkçının da aptal olanısın..
sen ırkçının da olayları birbirine en gerzekçe bağlayanısın..

iyi oldu dedin,sen yurdun kan kaybına..
iyi oldu dedin sen dedenin,
halanın,teyzenin..
masumun can kaybına..

"Arada birkaç terör yanlısı ölmüştür"de ve sifonu çekip rahatlat beynini ..

İnsanlık öldü deniliyordu..
Bugün kesinleşti..

Cesedi vicdan morgundan teslim alabilirsin yurtdaşım....

13 Ekim 2011 Perşembe

ANTALYA KUM FESTİVALİ!...

bu yıl hollywood fiğürleri vardı.harry potterden,örümcek adama,batmandan,007 james bonda,piyanist,hulk,fredinin kabusu, titanik,son samuray,matrıx,jaws,aslan kral,üçyüz spartalı,erraynı kurtarmak,buz devri,king kong vb gecedaha güzel bir görüntüsü var lakin ışıkların yansımasıyla oluşan renkler daha bi güzel akşam gitmediğimize üzüldük:)) fotoğraf çeken abi bizim iznimiz ve haberimiz bile olmadan resmimizi tabağa basmış.güzel tuzak okadar güzel görünüyor ki onu orda bırakmak içine sinmiyor mecbur dedikleri fiyattan beş kuruş inmeden alıyorsun elin mahkum:))
 






























7 Ekim 2011 Cuma

ASKERLİK SEN NELERE KADİRMİŞSİN:)))

bu aralar yoğunum.ilk sevinç ,ilk heyecan ,ilk torun ,ilk teyze oluşum..ozamanlar doğum yapan kadın lohusalık dönemi bitinceye kadar bırakın dışarı çıkmayı balkona çamaşır sermeye bile çıkmazdı.al basar.karabasan gelir vs vs 40 çıkıncaya kadar başında biri kalırdı.şimdi öyle mi 1 hafta olmadan bile dışarı çıkılıyor artık.artık devir değişmiş ya karabasanlarda başka diyarlara göç etmiş anlaşılan :)) huysuz bir çocukluğu vardı uykusu tavşan uykusu denen saatlerce omzumda evin içinde volta attığımı bilirim.çarşafın içinde saatlerce sallardık uyurdu yatırır bizde kendimizi atardık koltuğa 5 bilemedin 10 dk sonra uyanırdı..ellerimle beslediğim ,uykuya hasret kaldığım,sattlerce omzumda taşıdığım ferhat'ım büyüdü askerliğini bitirip geldi şaka gibi.daha dün ben mamasını ısıtmıyormuydum yahu??ne çabuk geçiyorsunuz yıllar bu aceleniz ne?
askerlik acaip değiştirmiş eskiden hadi ,hadi demekten fenalık gelirdi bana o çay buz gibi olurdu.uyanmazdı.zorla kavga dövüş gönderirdik bakkala.zor uyandırırdık misal 10 başlardık bizimki 1de uyanırdı:)) tabi ben o ferhat'a alışkınım bana geldiğinin ertesi sabahı odamın kapısını tıkladı''kahvaltıyı hazırladım'' demezmi nasıl yani ya diye yerimden bir fırlamışım aman yarebbim neler hazırlamış şaşırıp kaldım.şimdi akşam yemeklerini beraber hazırlıyoruz soğan,biber doğrama faslı onun beraber tatlı ,kek yapıyoruz ve erken uyanıyor  vallahi pesss:))) askerde öğrenmiş herbişeyi  bıçak tutmayı bilmezdi ayol bir bardağı bile mutfaga götüren şahıs değildi vala ben bu halini çokk sevdim çok:))ama şimdi zaman daralıyor vakit geçmesin zaman dursun istiyorum ama biliyorum ki bu mümkün değil..şimdilik birşey yok ama gittiğinde biliyorum ki yokluğuna alışmak biraz zaman alacak:((

allahım mutfak önlüğünü takmış biber doğruyor:)) kilo almış askerde iyide olmuş çok zayıftı önceden vay bea askerlik sen nelere kadirmişsin:))
Haberler Haberler
Bumerang - Yazarkafe