26 Mayıs 2011 Perşembe

TIĞ ŞİŞ YELEK,HIRKA

şu  sorunsalı sorunlardan yok yasaklar yok ttnetin kamplumbağa hızı vallahi girip yazasım gelmiyor istek kalmadı şevkim kırıldı...bu aralar çok yoğunum yeliz geldi bursa'dan pınar'ın abisi geldi askerden mevlütler bahar şenlikleri derken ben perte çıktım yaşlılık hocam yaş-la-nı-yosun:)))
bu kış biz deliler gibi örgü ördük lütfiye ile irem olduğu zamanlar irem'den fırsat kalmadığı için  artık dillendi irem ve çok soru sorma zamanı gelmiş olmalı ki her gördüğünü herşeyi soruyor ama bu ne napıyorlar orda neden vs vs vs uww bazen afaganlar basıyor cevap yetiştiremiyoruz..kızdığı zaman bu acı acı içme yeme diyor:)))


neyse bacılar ablalar abiler saat 04 sularında benim ne işim var burada en güzel gün ve haftalar sizlerle olsun..bunu ben örmedim ama lütfiye ördü ama ben çok beğendim ve paylaşmak istedim..


2 yorum:

  1. lütfiye hanımın ellerine sağlık kolay ve şık bir yelek olmuş

    YanıtlaSil
  2. Lütfiye hanımın ellerine sağlık.Gerçekten güzel olmuş.Valla ne oluyor bende anlamıyorum.Arasıra bloguma giriyorum arasıara giremiyorum.Bakalım hayırlısı.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Haberler Haberler
Bumerang - Yazarkafe