30 Nis 2011

SAÇ ÖRGÜLÜ ŞAPKA



60 ilmek başlanır saç örgüsü için 1 ters  1düz 3ters 14 düz ve 3 ters örülür.kalan ilmekler düz örülür. geri dönüşlerde saç örgüsünün önündeki 3 tersten  önce her ters sırada  1 ilmek kesilir.
ve örnek 2.sırada değişir. 
2 sıra  düz 2 sıra ters ön bant değişmeyecek 22 ilmek sabit kalacak değişen bölüm  38 ilmek her 15de ters sırada 23 ilmek kalıncaya kadar kesilecek. 23 ilmek kalınca tekrar tepeden  15 ilmek toplanır devam edilir  5 partiden oluşan şapka kesimlerden sonra hepsi kesilir ve yanı dikilir.


ben ip biraz ince diye 70 ilmek yaptım biraz büyük oldu.ama sökmedim tabi çokda kötü durmuyo yani:))

3 yorum:

  1. anlatımını vermen çok iyi olmuş bende denemek isterim çok teşekkürler paylaşımın için ayrıca rengi çok güzel

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş.Eline sağlık arkadaşım.İyi günlerde kullan.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Funda'cım merhaba canım hatırladım seni..:)) Keçeyle uğraşıyordun değilmi sen...Sağımda Rumeysa'nın yanındakiii..Görüşelim,yazışalım inşaAllah maşaAllah sende de yok yok...Şapkada çok güzel elinden her iş geliyor anlaşılan.:)))

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe