30 Haziran 2010 Çarşamba

ENGELSİZ DÜNYAM'A TEŞEKKÜRLERİMLE

sevgili  no engel  arkadaşımdan aylarr önce resmimi çizermi diye bir mail atmıştım.çok çabuk cevap gelmişti.pc de hiç resim yoktu ozamanlar. resimden cep teliyle çekip göndermiştim kendisine. kısa sürede göndermişti bana ben resmi altıktan 2 gün sonra izmir'deydim..telefon almıştım teyzemden..''funda annenin mezarı kaybolmuş kızım'' demişti..uzun süre abimin keyfini bekledikten sonra annemin mezarını buldum..ve tek başıma abimden hiç bir para yardımı almadan yaptırmıştım..allahtan ki eşim dostum çok beni yalnız bırakmayan mezara tek başıma gitmeye müsade etmeyen ,benimle birlikte koşusturan gönül dostlarıma kan bağı olmasada gerçekten abilik yapan abilerime..onların borcu nasıl ödenir bilmem..  anlatasım var dolu dolu ama biliyorum ki ne kadar yazsam çizsem  içimde dağ gibi büyüyen çocukların özlemini asla bastıramayacağım..eve geldiğimde pc virüs girmiş yedeklemediğim için bütün resimlerim gitmişti..yaptığı çalışmaları sakladığı için tekrar yolladı resmimi bu gecikme için çok özür diliyorum kendisinden..çok teşekkür ederim arkadaşım..

28 Haziran 2010 Pazartesi

PEÇETE HALKASI

w.c andrews in kitabı var elimde bırakmak ne mümkün. okadar sürükleyici ki!..tv bile izlemiyorum .o dereece.dün peçete halkası yaptım.sevdim ben peçete halkası yapmayı hem zevkli hem şık oluyolar.yani en ufak bi süsleme bile yapsan gayet güzel ve şık bir şeye dönüşüyorlar..

24 Haziran 2010 Perşembe

MSN İÇİN ÖNEMLİ BİLGİLER BEN YANDIM SİZ YANMAYIN!..

bu sıralar aksilikler yakamızı bırakmıyor..hepsi peşisıra geliyor çorap söküğü gibi..peki ben ne yapıyorum elimde mendil halay çekiyorum tey tey tey:)) ardından havalar nasıl olursa olsun sizin havanız iyi olsunn diyorum..haa aslında gerilmedim mi gerildim uykusuz kalmadım mı kaldım stres mi en alasından.. ben 2004 den beri msn kullanıyorum hiç böle bir şey gelmedi başıma..ama salaklık bende msn'i çalan şahısın dediği gibi harbi malım yaaaa..neden mi?? çünkü msn ait hiç bir bilgiyi hatırlamıyorum bilmiyorum..kaydolurken yazılan ne doğum tarihi ne isim ,ne il ne posta kodu tek hatırladığım gizli soru onuda değiştirmişler..

microsofta durum beyan eden formu doldurduk ama cevap gelmedi gelmez tabi bilgilerin eksik ve yanlış..face den şikayet ettik..face profilim yok.bu face tarafından mı kaldırıldı çalan kişi duvar yazılarını gördü dondurdumu muamma?? bakınız sizlerinde başına gelmesin diyerekten sizlere bir sunum hazırladım..msn gelen kutusunu açtık..seçenekler yazan yere gelelim.


 en altta diğer seçeneklere tıklyoruz..

 hesabınızı yönetin kısmında kişisel bilgilerinizi görüntüleyin ve düzenleyini seçiyoruz..



burada id nonuz ad soyad ne yazmışsanız onlar bulunmakta..hatırlamıyorsanız değiştir yazan yere tıklayıp mevcut şifrenizle il ,posta kodu  ,gizli sorunuzu alternatif e postanızı mobilinizi düzenleyebilirsiniz..ve bunları bir yere not ediyoruzz. hadi kalın sağlıcakla...halletmen gereken işler var onları halledeyim..yeni face yeni msn ve yeni bir benle bekleyin beni anacım:))) ama dua edin önce çünkü bu bir suç ve artık bişilim suçlarına giriyor..ve bende bu her kimse bir an önce bulunmasını istediğim için..savcılığa gidiyorum..en kısa zamanda yakalanıp hapis cezası bile yatar.. ki cezasını çekmesini istiyorumm okaaa..

20 Haziran 2010 Pazar

ÇOKK ÖNEMLİ MSN VE FACEM HAKLENDİ ARKADAŞLAR OKUYUN..

ARKADAŞLAR MSN VE FACEBOOK UM HAKLENDİ..MAİLLEŞTİĞİM VE FACEDE OLAN ARKADAŞLAR HAKLEYEN ARKADAŞ PROFESYONEL BENİ FACEDEN SİLİN..GÖRMEYEN OKUMAYANLAR İÇİN NE OLUR HERKES PAYLAŞABİLİRMİ..YA DA BU KONUDA YARDIM EDEBİLECEK BİRİ VARMI BANA NE OLURRRR YAAA :((((
NOT: HİÇ BİR ŞEKİLDE NE MSN NE FACEME GİREMİYORUM HESAP AYARLARIM DEĞİŞTİRİLMİŞ..

19 Haziran 2010 Cumartesi

GİTMEK Mİ ZOR ? KALMAK MI? ZOR OLAN??

Gitmek mi zor kalmak mı? Geride kalmakmış zor olan Giden otobüsün soğuk camına başını yaslayıp gözyaşlarını akıtmak değil..Gidenin ardından ağlayarak el sallamakmış zor olan.. 

Zor olan geleceğin getireceği kaygılarla sıkışan bir yüreği taşımak değilmiş göğüs kafesinin altında Hasretin ateşiyle yanan bir yüreği,gözyaşlarının vuslat masalıyla avutmaya çalışmakmış zor olan….

Gittiğin yerin en tenha postanesinden üç beş satırlık iyi haber namesi atmak değilmiş zor olan…

Zor olan her sabah pencerenin önünde postacının gelişine kurmakmış saatleri… 

.Başını alıp kendini alıp anıları valize koyup mavilere gitmek değilmiş zor olan...
Zor olan her şeye rağmen kendine rağmen yaşama rağmen inadına kalmakmış..

Gitmemekmiş...Beklendiğini bilmek beklenmek değilmiş zor olan...
Asıl zor olan beklemekmiş Ben kolayı seçmişim bu güne kadar..

Şimdi ise en zoru yaşıyorum...Seviliyor ve bekliyorum….

  17/06/perşembe akşamı yeliz'in mezuniyet törenindeydik..düğünleri olduğu için anne babası 
gelememişti.zaten mahsundu böyle bi zamanda onu yalnız bırakamazdık..konyaltı açık hava tiyatrosunda bütün öğrenciler çoşku ve sevinç içinde sahnedeki yerlerini aldılar..1.2.3.ler ödüllerini aldılar ve sonra hep birlikte müzik eşliğind kepler fırlatıldı..ardından ziynet sali çıktı sahneye..konser bitti ama bu gece yeliz'in son gecesi sahil yaptık..saatlerce süren koşusturma kuaför kıyafet derken okadar yorulmuşuz ki şişen ayaklarımızı denize soktuk..su okadar güzeldiki eve gelip mayolarımızı almayı bile düşündük:)) ama gecenin ilerleyen saatinde beni deniz için uykumdan edenleri ben balkondan aşağı atarım yaa..bunu düşünüp vazgeçtik..ne garip daha dün yanımızdayken bugün bize bursa'dan merhaba dedi..

yorgunum üzgünüm..üzgünüz.


tarifi mümkün olmayan kendime bile izah edemediğim duygularla baş etmeye çalışıyorum bu aralar..2 gündür sadece yarım saatlik uykuyla duran ben zerre kadar uyku yok gözümde..hiç bir şey gelmiyor içimden..beynimin içinde sözler ,cümleler okadar hızlı ve okadar çoklarki.uçuşuyorlar..tutup yakalamak istiyorum..hızlarına yetişemiyorum..kafamın kocaman vücudumun ufacık olduğunu hissediyorum..adımlarımı atarken bile yer çukurlaşıyor.adımım boşluğa geliyor sendeliyorum...asla açlığa dayanamayan ben mutfak faresi gece bile kendime sandwiç hazırlayan hiç üşenmeden patetes kızartan ,makarna yapan ben..kahvaltı yapmadan başlıyorum güne..dedim ya kendime bile izah edemezken başkasına nasıl anlatılır  ki?? garip...

16 Haziran 2010 Çarşamba

BİR TEK ANNEM OLSUN BANA BİR ŞEY OLMAZ!...

antalya'nın mevsimi değişti hala serin havalar aslında biz insaoğlu ne kadar nankörüzzz. o sıcak heleki yapış yapış bir sıcak bunalıyosun ,daralıyosun nefes alamıyorsun.duşa giriyorsun duştan çıktın kapıdasın daha giyinme işlemine başlamadın ama ter ve yapış yapışlık tüm bedenini sarıyor ve sen hala nankör insan havalar düzelmedi diyorsun:)) ayy bırak işte böyle devam etsin...dışardan geldik gülme krizi eşliğinde elin gavuru bizden daha iyi biliyorken antalya'yı biz çay içecek bi çay bahçesi bulamadık koskoca antalya'da iyimi:)) her akşam eve giriş saatimiz 2 ile 3 arası..nurgül ablam (manevi annemiz) pınar zuzumun annesi yanımızda.sıkıyosa laf atsınlar:)) bir tek aşkoşa üzülüyorum bizim yüzümüzden uykusuz kalıyor:.yosaaa halimden çok memnunum körün istediği bir göz hesabı:))

yorgunum ,yoğunum ve uykusuz her gece o soğuk kahvede şarkısıyla sabahı yapmak üzereyiz yine:)) ne olcak bu halimiz bilmem..sevdiğimiz bir teyzemizin aynı zamanda annemin memleketten komşusu ama akrabadan öteler.. doğum günü yaklaşıyor..ne alsak derdine düştük..mutfak eşyası dedim ben.. kızı olmazzzzz diye şiddetle belirti.mutfak eşyadan geçilmiyo koyacak yer yok dedi:)) aklıma geldi..hiç düşünmeye gerek yok çarşı ,çarşı dolaşmamada..oh ne iyi oldu..sizinde aklınızda bulunsun birbirinden şık anne bluzları  BURADA

11 Haziran 2010 Cuma

BU SABAH YAĞMUR VAR ANTALYA'DA GÖZLERİM DOLU DOLU OLUYOR..

okullar kapandı zuzularım geldi..lakin 17sinde yeliz'in mezuniyet töreni var ve artık bursaya evine gidecek onu çok özleyeceğiz ama yaa:(( okadar alıştık ki ve bizim ev öyle şeylere tanık oldu ki!..evet bize birde bursa kapısı çıktı..2haftadır onlarlayım.pazartesi aşkoşun doğum günüydü ona süpriz hazırladık.. ama hava yagmurlu dışarı çıkamıyoruz 3kere plan değişti:)) ve bunlar son dakikada gerçeşleşti.plan proje yapıldı tüm herkes pınar'ların evde toplandı.ve bize doğru kapıda ışığın sönmesiyle zile basıldı:))çok 
 şaşırdı..annem(kayınvaildem) doğum gününde aşkoşa malbora siğarası almış bir tek onu unutmuyorum demişti..kızlarda 2 paket malbora almışlar paketi açtı ''annem gibi yaptınız''demezmi:)) ogece anneler ,babalar gitti kızlar yine bende kaldı.beraber romantik komediyi izledik yine çok güldük..saat sabahın 8'i biz yattık:)) övlen 4te kahvaltı 5te evden çıktık..

alışveriş yaparken bu sevimli şeylere rastladık.gerçi fethiye'de  standları gezerkende görmüştük ama resim çekmemiştim..bende yapmak istiyorummm bunlardannnn..çok sevimliler ama..
sonra bu sevimli müzisyen kurbacıklarla tanıştık
bu darbukatör barayam mımız:d

 bunun isminide hüso koyduk

 buda ibramm

 havalar hala serin deniz sezonunu açamadık bu sene geçen sene nisanda açmıştık:)) serinde olsa yağmurda yağsa yarın gideceğiz:))

6 Haziran 2010 Pazar

POŞETLİK AMA BEBEKDE OLUR BUNDAN:))

odanın halini görmeyin abowww bu ne hal dedim kendi kendime:)))seviyorum uğraşmayı ,seviyorum yaptığım şeyi elime alıp incelemeyi:))yaptımda ama sanırsam eteğini kısa kesmişim ..küçük olmuş gibi geldi bana?? dikiş makinem olmadığından elde dikiş dikmek iğne ardı yapmak bir müddet sonra kasıyo insanı sıkılıyorsun.. şapkasını koyu olan elmalı kumaştan yaptım beyenmedim söktüm..bölesi daha hoş oldu:)) kollarını silikonla eteğe yapıştırdım olmadı yine söktüm..beni bi hayli uğraştırdı:)) ayaklarını yapınca bebekde olur bundan değil mi?? onuda denerim..küçük dikiş makinası istiyorum okadar çok marka varki kararsız kaldım.. her eve lazım   tavsiyesi olan??

2 Haziran 2010 Çarşamba

BABET YENİLEME!..

bu aralar okadar çok film seyrettik ki.korku,macera,aksiyon ,dram ,yerli..bazıları fevkaledenin fevkindeydi:)) aşkoş yine film seyrediyor..ben pc başında olmadığım ve tvde güzel bi proğram olmadığından..ne yapsam derdine düştüm:)) evet eski babetimi yenilemeye karar verdim?? ama gece kalkıştığım için görüntü pek net olmayabilir gece güzel çekmiyo:(( malzemelerimiz: penye ,fermuar,boncuk ve kurdeladan gül:)) resimdeki beyaz babet ilk iş kurdelasını kopardım..kumaşı üzerine koyup az pay bırakarak kestim.sonra ortasından keserek yuvarlak yerine doğru çentikler attım..yapıştırdıkdan sonra.fermuar ve kurdela gül ile süslemelerini yaptım..


NOT:daha önce kapkara camdan kelebekte görmüştüm. burda.. nasıl yapıldığı nı detaylı anlatıyor  BURADA

1 Haziran 2010 Salı

SÜPRİZLERLE DOLU BİR GÜN....

toplum olarak sosyalleşmekten çok uzaklarda.yalnızlık ve yalnızlığın getirdiği sanal muhabetler...artık arkadaşımızı ,komşumuzu ,dostumuzu sanalda arar olduk..bir bakıma aslında kötü bi durum bu..ama bana göre kötü olmayan yanları..hiç tanımadığın bir insana sıcaklık duyuyorsun herkesi bağrına basamıyorsun elbet ama bazılarına karşı bir çekim oluyor seviyorsun benimsiyorsun..o senden biriymiş sanki yıllardır tanıyormuşsun izlenimi yaratıyor sende..fethiyedeydim mavi kuş için .gülen le akşam yemeği hazırlarken canımız abimiz küçük prens imizi yemeğe beklerken ben yoldan gelmiş ve sabahın 8.30da kahvaltı yapmış biri olarak artık zafiyet geçirmek üzereydim ki saat  22:00 da geldi..ne iyi etti gelmekle üstelik yastığınıda kapmış gelmiş..gece bizimdi..hoş sohbetlerin ardından meLabaa seni seviyorum ama canını acıtmak istiyorum(beyazın piskopat tiplemesi)  meLabaaa ben robin eşliğinde okadar çok güldük ki:))) hiç bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum..gülen puaça ama diyor ben karışma bendeee ama baktı benden hayır yok hamuru mayalayıp geldi:)) gecenin ilerleyen vaktinde kokoreç yemek için dışarı attık kendimizi gecenin en üzücü ve sıkıntılı kısmını orda yaşadık ama uzun uzun yazmayacağım yorgunum.. gülen burada yazmış.

çalış karnavalında standayken çok rüzgar vardı rüzgardan sersemleşmiş bir durumdayken uzaktan 2 bayanın yanıma yaklaştığını gördüm görmemle tanıdım yanıma yaklaşıp''siz antalya'da bulunmuşmuydunuz dedi:))''..gelen kişi bir çoğumuzun bildiği biriydi.. yaşamın kıyısında ''fundacım burda olduğunu biliyordum ve geldim dedi'' ne kadar duygulandım ne kadar sevindim anlatamam kendisini seviyordum zaten.. ama sarılmak beraber laflamak karşılıklı çay içmek..ablacım çok teşekkür ediyorum..ama kalamadığım ayrı bir vakit ayıramadığım için çok üzgünüm:((  bize kızından renkli tasarımlardan çanta getirmiş hepsi çok güzeldi.konu mankemiz gülen hatta orada kaftan bile giydi hemde en pahalısını:))



harika bir gündü ben sürekli pot kırdım ve kırdığım potlardan beni belkide affetmeyecek..ama ismini ve kendisini yazamıyorum..''ben sizi böyle tahmin etmiyordum''dedim..onlar hala tatildeler hemde yakın arkadaşlarıyla...
itiraf ediyorum ilk defa bi karnaval izledim:)) güzeldi..karnaval ve mavi kuş standımız sonraya..

KATİL ,FAŞİST ,SİYONİST KAHROLSUN İSRAİL...

Beklenen zaman gelecektir Ey İsrail..!!Biz İsterSek

AteŞi KüL DikeNi GüL GeCeyi Gün £deRiz.Biz İsteRSek, BaŞı BeDendeN

KaLßi YeRindeN AgaCı KöküNden SökeRiz.Biz İsterSek, MeSkeni ALem

ALemi KraL KraLı SoytaRı £deRiz.Biz İsterSek, Zamanı ALır GüneŞi

BatıRıR KıyaMeti KoPaRıR GideRiz… ......Biz kimmiyiz ...100 lerce asır düny...aya...
hükmetmiş ecdadın TORUNLARIYIZ...
Haberler Haberler
Bumerang - Yazarkafe