8 Ağu 2010

FUNDA AYIP DEĞİLMİ SENİN YAPTIĞIN??

ablam dantel ustasıdır.benim bütün çeyizim elinden çıktı.ee o zamanlar dantel modaymış.ara dantelleri,yorgan kapağı,salon takımı,yatak odası takımı ,fiskos ,masa kırlentler havlu kenarları.var oğlu var.ben hiç birini kullanmadım.hatta kendime okadar kızdım ki!..deli gibi havlu kenarı örmüşüm.60 tanee..haa birde örnek vermez millet:)) "ay aynı modelden başkasında olmasın sevmiyorum ben""iide sende başkasından almadın mı aklından uydurmadın ya..hem aynı evde olacağız sanki.
ama bizden ne istense hayır demeyi bilemedim ben...hiç unutmuyorum şaka gibi..mahallede (bekarken) arkadaşım kıyafet istemeye gelirdi.sıkışık olduklarında annesi para ister.""aman fundam gidilcek başka insan yok ""derdi..

bir gün moralim çok bozuk çıktım onlara doğru gidiyorum.çaylar demlenmiş öyle koyu dalmışlar ki ben mutfak penceresi balkona bakan kısmdayım.beni fark etmediler.way anasını dedim o anda sesli söylemişim.ben çıktım hızlı adımlarla..konu bendim dedikodu yapıyorlardı..arkamdan seslendiler ama dönüp bakmamıştım.

ertesi gün kızı geldi.o yoktu onların içinde..düğünleri var elbise istemeğe gelmiş.bende dışarı çıkıcam hazırlanıyorum.dolabımın iki kapağıda açık."" ben o kıyafeti falancıya verdim yok deyip çok geç kaldım çıkıcam""deyip savdım başımdan.

annesi akşam yolumu kesip ""funda ayıp değilmi senin yaptığın?elbise yok demişsin ama görmüş dolabındaymış""deyip bide hesap sormaz mı? sen nasıl yok dersin ni kadann ayıp fundaa:))topraklar başaan:))

peki bundan ders alıp hayır demeyi öğrendim mi? nerdeee çok çalışmam lazım çok..
ben ne anlatıcaktım.nerelere geldim.ablam başlamış sıkılmış bi kenara atmış. ben tamamladım.

6 yorum:

  1. :) hay Allah ağlasam mı gülsem mi; demek istiyorum ki hazır bu öfke halindeyken o kadını şu güzelim havluyu ıslatıp bir güzel dövmek lazım ama yazık değil mi havluya?
    Havlunun suçu ne şimdi?
    Ellerine sağlık, mor ve pembenin seviyeli birlikteliklerini çok severim ben :)

    YanıtlaSil
  2. hehehe oluyordu öyle şeyler ama halada var ne yazık ki bu tür insanlardan.. bencil insancıklar onlar doktor dediki kendi hallerine bırakın onları :)

    YanıtlaSil
  3. gülen valla bende bilemedim:))

    YanıtlaSil
  4. çelebi bende kendi hallerine bıraktım:9

    YanıtlaSil
  5. Bende yok demeyi bilmeyenlerdim.Üzülmektense bu insanlardan her an bir şey geleceğine alıştırım kendimi.O kadar farklı karakterde insanlar varki hangi birini düzelteceksin.Bonuklar yapıştırma mı?
    Hayırlı sabahlar canım.
    Sevgiyle:)

    YanıtlaSil
  6. şanslıcım en iysi böyle insanlardan uzakdurmak.canım boncukar yapıştırma değil sanada yazdım gerçi ama merak edenler olursa burdan görür heralde dedm:)) boncuklar delikli diktim canım..

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe