17 Temmuz 2010 Cumartesi

YOK BÖYLE Bİ HEYECAN YOK BÖYLE BİR KIPIRTII BANA NE OLUYOSA:)))

son dakikada ani alınan bir kararla izmir yollarına düştüm yine..aşkoşumun dayısının oğlunun düğününe..gelin ve damadımıza bir ömür boyu mutluluklar dileyip bol bol oynadık..resim kötü çıktı:((

herkes o kadar dağınık ki izmirde balçova,narlıdere,çiğli ,bozyaka,evka altındağ,bornova herkese gitmek istedim ama yine olmadı yine yarım yamalak bir ziyaret yaptım..çocukları göreceğim sevinciyle ben coşarken onlar konya yollarını çoktan tutmuşlar hemde benim indiğim sabahın akşamı :(( şansıma tüküresim geldi..koca bir ağrı saplandı miğdeme..
inanılması güç bir şey yaşadığım!...izmir'de  çocukluğumdan bu yana yaşayan ben!..her bir sokağında her bir köşesinde hatıralarımla dolu olan bu şehir..okadar itici okadar yabani  yabancı ki bana...hiç bir yaşanmışlık yok gibi..sağır edercesine bir sessizlik üzerime üzerime gelen yollar ,evler ,ağaçlar..kovalarcasına sanki!..hiç bilinmedik bir şehirde kaybolurcasına kayboldum bende tüm sokalarında...

 evimi özledim aşkoşumu özledimm...yol bitmek bilmedi zaman durdu sanki..allam bende bir heyecan bir heyecan sanki antalya'ya ilk defa geliyorum ve ilk defa tanışacağız...bir yarışmaya katıldın ,bir sınav heyecanı kalbime seyyal taner ve nurhan damcıoğlu kaçmış:))) öyle bi raks ediyorlar..kalbimde bir kuş allam pır pır..ellerim titriyor..kendi kendime konuşmaya başlıyorum ''hoppp kızım kendine gel allasen ne bu eller kalp ritim felan noluyo manyakmısın kendine gel bi relax sakin '' ben bunları düşünürken yanımdaki yan yan bana bakıyor ben kendimle konuşurken yüzüm şekilden şekile giriyormuş...kaşımı kaldırıyor kızgın bakıyor sonra gülümsüyormuşum..kadıncağız tırstı sanırsam ayy ben bi deliyle felan oturuyorum aman allahım dedi heral:)) 
bunları bana aymira (ablamın kızı) söyledi..haa bu arada ablamla döndüm 3 senedir bugün yarın eniştenin anca keyfi oldu..olsun buda bişeydir:)) şimdi ben 3 tane yaramazla beraberim..onlara doyasıya bir tatil yaşatacağım..çok ağladılar gelmek için babalarının hakkından geldiler ablam tek kelime etmedi vala..yeminlen ben o lafları edemem aklıma gellmez...bu zamane çocukları çok feci çok:)) enişte teslim bayrağını çekti ya...







7 yorum:

  1. Oldu mu Funda? Finali yazmamışsın:)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel olmuş.Bir taşla kaç kuş vurmuşsun.Geline ve damada mutluluklar diliyorum.Ne denir darısı benim başıma::::)))
    Sevgiler tatlım...

    YanıtlaSil
  3. şimdiki çocuklar büyüyüp de küçülmüş
    felaket bilmişler
    neler konuşuyorlar
    hele de kızlar
    müthiş

    YanıtlaSil
  4. çok şekersin Fundacım,Nurhan Damcıoğlu ile bitirdin beni:)))))

    YanıtlaSil
  5. ben hiç gitmedim izmire ya.. bi düğün osal da bende gitsem :D

    YanıtlaSil
  6. marifetli perim yazcam söz:))

    şanlcm..aminn

    mavianne gercekten öyle

    ebrucm ama
    cidden öyleydi

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Haberler Haberler
Bumerang - Yazarkafe