19 Nis 2010

MAVİ KUŞ GÖCEK ALİ ABİM VE FETHİYE FET EDİLDİ:))

nereden başlayım ki ben şimdi başımda havlu otel lobisinde dolaştığımızı saçımı kurutma işlemini başarıyla tatamlamanın sevincini yaşarken anahtarı odada unuttuğumuzu mu? asansörde kaldığımızı mı ? evin arkası sol demelerine rağmen sağa dönüp başka fırına gittiğimizi mi oturup orada tavla atarken babasından fırça yediğimizi mi:))
itiraf ediyorum ben kendimi çok hareketli hiperaktif diye bilirdim ama gülen benden 2 gömlek üstün:)) onun yanında ben sönük kaldım:))
sevgili  asortik krep   gülen ve babası aldı otoğardan. gülen anlatılmaz ancak yaşanır..tam bi çılğın..asortik krep fuarda olduğu için bizi bırakıp gitti..daha sonra biz sahilde cafede oturup balıkları yakalayalım derken:)) bize cafe derin's eşlik etti.çok hoş cana yakın bi bayan beraber yemek yemeğe gittik sonra asortik krep'in yanına fuara akşamın ilerleyen saatlerinde asortik krep bize eşlik etti.bira içtik fethiyenin meşhur kebabını yedik ben bayıldım lezzetine..o gece otelde kaldık güya erken uyuyacaktık ama başımız gelmeyen kalmadı:))ilk günden vukuatt:))

ben  1günlüğüne geldim fethiyeye ama gülen'in ikna ve ricası üzerine izni kopardık.. ertesi gün çalışa gittik.zehra harika şeyler hazırlamış eşi ve komşuları ile tanıştık..kızı derin çok hisli ve çok tatlı bi kız..

gülen'in amcasında kaldık ertesi günler.aman allahım yok böyle birşey harika yemekler yapıyor on parmağını yersin.. akşam yemeğini 12 gibi yesekde beklediğine deyiyor. gece 1den 3e kadar ev arıyorlar:)) çokda iyi anlaştık mehmet amcamla:)).amcası bütün enerjisini bize harcadı
 gülen mutfakta iş görüyor ben sandalyede prenses..
amcamın birde kedisi var pıtır çok hamile:)) amcam diyorum çünkü gülen amcan çağırıyor senin amcan yaa diyordu:))


göcek harika bir yer ali abimi görmeye gittik..muhteşem bir manzarası havası ve fevkalede insana huzur veren bi evi var ali abimin.gülen havlu almak için girdigi dükkanda kanka olunca tekneye davet edildik süperdi:))
dönüşte dolmuşu durdurup resim çekti:)) diyorum ya anlatılmaz ancak yaşanırr..
ama tüm resimler onlarda bende olanlarla idare edicez artık:))
mavi kuşa gittik..dünya tatlısı bir babası var kolkala yürüdük yol boyuunca.sanki yıllardır görüşüyormuşuz ya da benim akrabam mış gibi hiç yabancılık çekmedim.
 cumartesi akşamı amcasının öğrencileri  ilk kez çalacaklar yaşları 16 17 yalnız bırakmadık mert harikaydı gitarı konuşturuyordu resmen..sonra başka bi bara geçtik burada çalanlar daha ustaydı süperdi..ben aşkoşum yanımda olmadığından biraz donuktum:(( tamamen duygusall..


 bu arada asortik krep çok yoğun ve meşğul olmasına rağmen yine bize vakit ayırdı..bana göre kötü bir ev sahibi değildi.pazar sabahı dolunay geldi..ayy bu çocuk ne kadar yakışıklı gözlerinin rengi yakıyor ortalığı nasıl kaçırmış bunu kızlar..onlar ev aramaya ben antalyanın yollarına düşmüştüm.harika hiç yabancılık çekmediğim bir ortamda harika bi 4gün geçirdim..sanırsam bundan gayri benim bir ayağım fethiyede olucak:)))


11 yorum:

  1. çok kıskandım sizi yaaaa:P

    YanıtlaSil
  2. canıııııım! az önce yemek yedik. babam dedi ki 'ah Funda da olacaktı!' dedi. ben ağladım. özledik seniiiii.

    YanıtlaSil
  3. Fuar kapısının resmi bende bile yok :))
    23 mayısta bekliyorum ..

    YanıtlaSil
  4. Canlı yayında aldım havadislerinizi ama vallahi içim gitti, yanınızda olmayı nasıl isterdim anlatamam. Kaçırdık bu fırsatı neyse iyi vakit geçirdiğiniz için sevinelim biz de artık:))

    YanıtlaSil
  5. Bende Nisan'ın ilk haftası ilk kez gittim Fethiye'ye ve hayranlıklar içinde döndüm...

    YanıtlaSil
  6. Bu arada keiyede bayıldım.
    Maşallah...

    YanıtlaSil
  7. Dostlar sağ olsun canım.Fethiye'ye tatile gitmiştim.Birkere daha gitmek istiyorum.Çok güzel bir yer gerçekten.4 günü dolu dolu geçirmişsin.Dostluğunuz daim olsun.Gülen yüzün hiç solmasın.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. asyaseldam kıskanma birdahakine senide alırız..

    gülencim vala kahvaltı ederken evde bende acaip duygusallaştım.ama sen kapıdan ben bacadan bundan böyle benden kurtulabilemen:))

    asortik krep bende resimler yok bari onu çekeyim dediydim:)) mayısta açıcam standımııı:))

    bizim gibilerim evet havadisleri verdik inşallah bir gün oda olur yeterki gönüller bir olsun..

    dalğaları aşmak ben antalyada olduğum için akdeniz bana fazla yabancı gelmedi ama fethiyede güzel şirin bi yer

    şanslıcım güzel bir yer sen antalyaya gel beraber gideriz:)) o kedinin adı pıtır ve yavrularından birini ben alıcam

    YanıtlaSil
  9. hmmm ne gzel sana değişklik olmş.sevindm kuzum senin adına bak kıskanmadm gördünmü:)))

    YanıtlaSil
  10. ohh süper!!

    her şey iide pıtır ne biçim hamile hiç belli olmuyor :)

    YanıtlaSil
  11. haylaz perim gördüm gördüm:))

    syhn hamile canm yaf yavrulardan birinide ben alıcam:)9

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe