2 Mar 2016

bebek tulumundan tavşan yapımı

Oğlumun küçülen kıyafetlerini ıhtıyacı olanlara verdim ve oğlumun bir çok kıyafeti kuzenimden arkadaşlarımdan geldi.Aras kargo ve ptt çalışanları ile neredeyse akraba olacaktık hiç gocunmadım utanmadım da çocuğun yediği helal giydiği haram demişler.

Geçenlerde çok tatsız bir o kadar da sinir bozucu bir olay yaşadım karşı apartmanda ihtiyacı olan bir komşu sohbet esnasında ''oğlunu ne güzel giydiriyorsun ne güzel oynuyorsunuz ben alamıyorum gücüm yok'' dedi içim ezildi bende hemen tüm iyi niyetimle ''Çınar'ın küçülenlerini getireyim sana'' dedim tamam dedi sevinerek..
 Yıkayıp hepsini tek tek ütüledim bir poşet götürüp verdim nasıl seviniyorum ama!...
Ertesi gün ekmek almaya gidiyoruz şeytan dürttü bakkala değilde fırına gidelim dedim köşeyi döndüm oda ne ?? çöp kenarında duran benim poşetimin aynısı saçmalama Funda sana özel üretmediler ya bu poşeti dedim dedim demesine de malesef .. benim poşetim ve Çınar'ın kıyafetleri
başımdan aşağı kaynar sular indi ben eşyalarımı çöpe atacak kadar zengin değilim..

Poşeti alıp eve döndüm kapısını çalıp suratına çarpmak geçti içimden hem kelsin hem fodul!..
İyi niyetli olmaktan ve yardım etmekten nefret eder duruma geldim inanın..

1 aylıkken giydiği tulumu vardı rengi biraz bozarmış beyazlıktan çıkmıştı kimseye verilecek gibi değildi  hoş veriyoruz da ne oluyor.

Oturup kestim hiç değilse oğlum sabah uyanıp gördüğünde ''aaaa bana ne yaptın müthiş anne başardın' diyecek ne zaman bir şey yapsam böyle söylüyor başardın anne müthiş:))
Dış yüzeyi havlu tarzında olduğundan iç kısmını astarlı olan yerini kullanın ve astarı ayırmayın hem çizmesi hem kesmeniz kolay olacaktır.
Kalıpları ve dikilip doldurulmuş hali siz kalıbı istediğiniz büyüklüğe göre büyütüp ayarlayabilirsiniz.
Uzun kulakla iyi günler dileriz

50 yorum:

  1. İlginç ve tatsız bir durum olmuş. Açıkca olmasa da hem isteyip sonra da çöpe atması....
    Neyse diyelim. Tavşan çok güzel bu arada:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garip gercekten tum iyi niyetlerini rafa kaldirasim var

      Sil
  2. Çok güzel olmuş, harika:)Ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  3. Size yapılan ne kadar ayıp, baştan getirmeyin giydirmem diyebilmeliydi.İnsanlar gerçekten tuhaf..
    Sizin uzun kulağa bayıldım. Geri dönüşümü ne olursa olsun çok seviyorum, iyi fikir sizinki de. Ellerinize sağlık;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi soyledi alamiyorum diye dile getirdi tuhaf insanlar teşekkür ederim sabah oğlumun sevinci görülmeye degerdi

      Sil
  4. böyle el becerimin olmasını cok ısterdım ama olmadı elınıze saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde cok guzel yemek yapiyorsunuz sevgiler

      Sil
    2. Sizde cok guzel yemek yapiyorsunuz sevgiler

      Sil
  5. İşte iyilik yapmak bile insanın içinden gelmiyor artık bu tarz insanların yüzünden.
    Ne kadar güzel olmuş oyuncağınız bu arada ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde disarida yalandan bayilanlar sakat numarası yapanlar 've hic ihtiyacı yokken bin turlu oyunlarla belediyeden yardim alanlar bile bar :( gercek ihtiyaç sahipleri madur

      Sil
  6. Ne hoş fikir, çok tatlı olmuş cidden. Benim o konuda beceriksiz olduğum için değerlendiremiyorum. Komşunuz ayrıca çok ayıp etmiş, hem al hemde çöpe at. Ayıp etmiş demem hafif kaldı ama asıl düşündüklerim ağır gelir yazmamayı tercih ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederim canim inan Ben cok sinirlendim ya fakir olmak ayip degil ama hem ihtiyacın var hemde bu kadar terbiyesizsin neyse uzmeyecegim kendimi

      Sil
  7. Ellerin dert görmesin seninnn çok tatlı olmuş.
    CAnım öyle arıza tipler çıkıyor işte bana da yıllar önce bir arkadaşım bahsetmişti annesi bir iki kez giyilmiş kıyafetlerimizden kuzeni içn yengesine vermiş ama gittiklerin de evin kapısın da paspas olarak görmüşler :((ayy daha iki kez giydim kuzeni beğendi diye vermiş annesi ,bilseydim böyle olacağını hala giyiyor olurdum dedi o yüzden mutlaka gerçekten giydirecek kişilere vermeye gayret ederim varlık yokluk sorun değil biz yıllardır kardeşler kuzenler aramızda değişiriz çocuklarımız da öyle bedeni büyüyen bir boy ufağına devreder çok da eğlenirler.Sen güzel kalbinin ödülünü alırsın illa ki o kişi de hem bir komşu kaybeder hem uzatılacak bir eli boş ver .öpüyorum kuzucuğumu da seni de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacim inan bizde de oyle Ben arkadasimdan gelenleri yine kendisine gonderdim dogum yapti ama sok oldum Ben onlari tek tek utuledim birde cok sagol canim ablam oluyoruz bizde

      Sil
    2. Ablacim inan bizde de oyle Ben arkadasimdan gelenleri yine kendisine gonderdim dogum yapti ama sok oldum Ben onlari tek tek utuledim birde cok sagol canim ablam oluyoruz bizde

      Sil
  8. Ama bu çok tatlı bişeyyyyy

    YanıtlaSil
  9. Çok tatlı olmuş bu. Biz de mi yapsak ki..

    YanıtlaSil
  10. Çok şirin olmuş :)

    YanıtlaSil
  11. ÇOk cici bayıldım.
    birgulunlezzetleri

    YanıtlaSil
  12. üzücü bir olay yaşamışsınız gerçekten.. İnsanı iyilikten bile soğutur böyle şeyler..
    Ama tavşan güzel olmuş..Ellerinize sağlık.. eşyaları değerlendirmek çok güzel..

    YanıtlaSil
  13. Ne şirin bir şey olmuş. Kompozisasyonu önemli tabii. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  14. komşun çok tuhafmış canım ya.
    tavşan da çok şeker olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komşu da samimi olduğum bi komşu değil sağol canim

      Sil
  15. ne yazık ki böyle insanların çoğaldığı bir toplum olduk...eziği oynayıp duygu sömürüsü yapıyor ama verileni beğenmiyorlar.. boşverin sizin artılarınız olsun..tavşan çok tatlı bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aciz ama delikanliyiz begenmiyorlar tesekkurler

      Sil
  16. resmen nankörlük olmuş ne ayıp baştan istemem diyebilirdi :-(( tavşan da çok şirin olmuş ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili audrey kendisi alamıyorum gücüm yok deyince oğlumun kuculenlerini getireyim dedim tamam dedi toz bezi yap çöpe atmak nedir ya teşekkür ederim

      Sil
    2. Sevgili audrey kendisi alamıyorum gücüm yok deyince oğlumun kuculenlerini getireyim dedim tamam dedi toz bezi yap çöpe atmak nedir ya teşekkür ederim

      Sil
  17. nasıl insanmış ayıptır günahtır en azından ihtiyacı olanlara giderdi:(

    Oyuncağınız çok güzel olmuş ellerinize sağlık:)
    Bloğuma beklermi szi sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Funda'cığım Merhabalar... bloğun çok güzel... ben de hemen üye oldum...facebook sayfanızı beğendim... instagramdan takibe aldım... + googledan da ekledim... ben den kaçışınız yok gibi...bana yaptığınız ziyaretten çok mutlu oldum tekrar beklerim...:)) sevgiler
    Selma'nın Organik Mutfağı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bloga giriş yapamıyordum gelecim sevgiler

      Sil
  19. çok ama çok tatlı olmuşşşş :)

    banada beklerim ;)

    YanıtlaSil
  20. Tavşan çok şirin olmuş.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  21. Ben yapsam kesin olmaz ama sizinkisi cok hos olmus yazilarinizi takipteyim bana da beklerim :)

    yazimbari.com

    YanıtlaSil
  22. Çok şirin olmuş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  23. Tavşanınız çok güzel olmuş ellerinize sağlık, yaşadığınız olay için de çok üzgünüm sıkmayın canınız demekten başka bir şey yapamıyorum :(

    YanıtlaSil
  24. Yazıyı okuyunca moralim bozuldu:( Ama tavşancık çok güzel olmuş elinize saglik:)

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe