16 Ocak 2014 Perşembe

cekilisim hakkinda aciklamaa

Merhaba arkadaslar bilgisayarim bozuldu.telefondan ilk defa kayit yaziyorum akla karayi sectim. ss yazi yazma olayini cozemedim klavyeyi bulamadim. formatlik degil bilgisayarimin arizasdshai ekran bi pembe bi mavi oldu sonra cizgiler geldi gitti sonra hepten gitti.bilmiyorum ama,ekran karti yandi galiba.cocukla benim halledebilecegim birsey degil bu.esimde sehir disinda sastim kaldim elimde tam liste yok telefondanda cok zor listeyi tamamlamam.ne olur kusura bakmayin basima boyle bir seyin gelecegini bilemedim esim 28'inde burda olacak 1-2gunede hallolur herhalde o vakte kadar katilmak isteyenleride dahil ederim.cekilis suremizi uzatmis oluruz. kusura bakmayin ne olur vakit ve verilen sozun tutulmasindan yanayim hep.mesela bir etkinlige katildim 2.ay oldu eslestigim arkadastan ses yok.etkinligi duzenleyenden de mail atip geri cekiyorum kendimi bu kadarda umursamazlik olmazki. neyse 30'unda gorusmek umidiyle...

2 yorum:

  1. canın sağolsun :) bilgi vermen güzel bi düşünce :)

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Haberler Haberler
Bumerang - Yazarkafe