30 Eylül 2013 Pazartesi

bugün ki kombinim (:

             herkese merhabalar benim adım kadir çınar annemin kuzusu ,babamın aşkıyım.
               Babamın aşkı annemmiş ama papucunu dama attım:) beni çok beklemişler çok tam 5 yıl.
              Tüm ümitleri tükenip dirençleri kırıldığında cee süpriz deyip girivermişim hayatlarına.
                 Annem adımı devrim deniz koyacakmış ama babaannem dedemin ismi olsun deyince annem daha  ikiletmemiş.
ikinci ismini biz bırakalım demişler.
Babam aras annem çınar olsun deyince uzlaşamamışlar. Annem bir kaç ismin bulunduğu kağıtları hazırlayıp kura çekmeye karar vermişler.
 İlk annem çekmiş çınar  babam ''sen hile yaptın hepsin de çınar yazıyor'' demiş.
Annem açıp göstermiş hile  hurda yokmuş.
Babam çekmiş çınar yine mızıklamış ''sen iri yaptın dikkatimi ona çektin'' deyince annem ona vermiş. karıştırmış ,eğirmiş.büğürmüş anneme çektirmiş.
Annem çınar'ı çekmiş yine babam tam mızıklayacakken annem yok demiş 3.kez aynı isim. var bunda bir keramet 4.olmayacak deyip kurayı kaldırmış.


 neden burdayım? annemin bir blogu varmış ve buradaki arkadaşlarını,dostlarını pek severmiş. ama blogu neyse o şekilde devam edecekmiş. çünkü bana kendi elleriyle hazırladığı çok güzel bir defter varmış ve ben annemim karnına düştüğüm günden bugüne yaşadıklarını, tecrübelerini,acemiliklerini,beni resim ve belgelerle yazıyormuş deftere..o büyüyünce benim olacakmış..bir selam verip gideceğim sizlere kombin yaptı annem
belki arada kombinlerimle uğrarım hepinizi öpeyimm:))




26 Eylül 2013 Perşembe

ilk seramik hamuru denemem...

daha önce heves edip bir koşu gidip fimo hamuru almıştım.lakin o canım fimo hamurları benim ellerimde ziyan oldu ,telef oldu.hepsini çöpe attım:(  sonra tuz hamuru hem zahmetsiz, hem ucuz evde olan malzemeler ayy ne var be yaparım ben bunu!.. un,su tuz,bir iki damla yağ ne var bunda dedim.ama işte malesef öyle atıp tutmakla olmuyor  hüsrana uğramıştım sadece bir obje yapabilmiştim tuz hamurundan.malzemelerin ziyan olduğuna mı yanarsın onca uğraştığınamı..hal böyle olunca seramik hamuru yapmak istiyordum diğerlerini hallettim ya sıra bundaydı:) verilen ölçülerin yarısı yaptım ölçüleri. ziyan olursa az bir hamur ziyan olsun dedim.

çünkü tutturamayınca çatlıyor ,dağılıyor vs vs.hamur çok küçük oldu haliyle bununla bir obje yapmak pek mümkün değildi..denemek amaçlı yaptım.evet bu hamur çok güzel tutuyor 2 gün kurutmaya bırakınca harika ne çatlama var ,ne kırılma..tarif i buradan  aldım.pek çocuk işi oldu benimkiler ama ben çok mutlu oldum.bunları  gece yaptım oğluştan pek fazla vakit ayıramıyorum hobi işlerine..
sonbahar sonbaharlığını yapıyor etrafımdaki herkes hasta..tabi bizde..
gripsiz günler diliyorum..


25 Eylül 2013 Çarşamba

Antalya'lı blog yazarları sonbahar pikniğinde buluşuyor

Antalya'nın kışı güzel ve çok soğuk geçmese de yağmurları malum.yağmurlar indirmeden pikniğe ne dersiniz.antalya'lı olup blog yazan ama bizlerin bilmediği bloglarla buluşmak ,keşfetmek,tanışmak ve güzel dostluklar için

23 Eylül 2013 Pazartesi

Antalya'da kadın doğum doktoru arıyorsanız ali fuat şengör şiddetle tavsiye ediyorum.

hamile olduğumu öğrendiğimde devlet hastanesinin biri 8hafta 4 günlük ,biri 6 hafta 6 günlük ikiz embrio BURADA tanısından sonra doktor arayışına girmiştim.100 yılda bayan doktoru bulmuştum çok memnundum güler yüzü,insanı  sakinleştiren ve huzur veren konuşmasıyla kendinizi güvende hissetiren bir doktor.
ama gelgelelim 7aydan sonra yollarımızı ayırmak zorunda kaldık.hem hastaneye hem doktora 1.200 bayılmak bizi oldukça zorlayacaktı.

uzun bir süre netten doktor ve hastane araştırdım.andeva bana çok yakındı ama oradaki dr bana ''başka şansınız da yolunuz da yok tüp bebekten başka''demişti ya dr gördükçe sinirlerim tavan yapıyordu ve fiyat burada da tuzluydu.

bir arkadaşımın tavsiyesiyle vitale hastanesi nin yolunu tuttum.ama doktorları önceden nette araştırma yaptım ve doktorumun ali fuat şengör olmasına karar verdim.yılın doktoru seçilmiş.ama öyle kolay değil fuat beyden randevu almak, düşürmek haftalar öncesinden almanız gerekiyor randevuyu..

tabi vitale'yi bilmeden önce andeva ya gitmiş buradaki dr bebeğimin çok zayıf olduğunu  vs vs söyleyip iyice moralimi bozmuş öyle göndermişti eve.

doktorla tanıştığımda oda bebeğimin  çok zayıf olduğunu onayladı ve menü listesi hazırladı.benim için çok zor bi süreçti ne yersem çıkarıyordum doğum anına kadar kustum.verilen listeye uymuş ve bebişim 3.100grm olmuştu.
hastaneden de ali fuat beyden de çok memnunum.ve fiyatlarıda diğer hastanelerin biçtiği fiyatın yarısı vee yeşil önlükleri yok cicili,bicili çiçekli önlükler..ve odalarınız süsleniyor.lakin eşimin teyzesi herşeye müdayim olduğundan onu vermeyin,bunu yapmayın vs vs.hastanenin çalışanı doktor ya kendileri ne o canım geceliklerle bir resim çekildim ne odamızda resim çekildik ne de oğluşum dünyaya geldiğinde kızlarla ve eşimle bir fotomuz bile yok.kimseyi yaklaştırmadı zararlı diye..neyse ne yapalım sağlık olsun.

bu bizim odamız allahtan onuda canan ablam çekmiş:)) diğer resimde odamızın içi refakatçi bölümü tabi bizim kokoş pınar bayıldı bu köşeye.hem  fiyat konusunda makul hem doktoru şiddetle tavsiye ediyorum.

21 Eylül 2013 Cumartesi

blog bağlantı linki ekleme ve kelime doğrulamayı kaldırma

 bir çok yeni blog var lakin ziyaret ettiğimde kelime doğrulama olduğundan bazen yorum yapmadan çıkıyorum.çünkü bazen harfler o kadar küçük ve karmaşık oluyor ki seçmek imkansız yanlış deyip tekrar tekrar yapmak zorunda kalıyorsun ve sinir olup yorum yazmadan çıkıyorsun.ve bir çok arkadaşın blog bağlanti linki yok çoğunun google plus bağlantısı var oraya tıklayıp oradan bloguna ulaşmak mümkün ama ne plus ne blog bağlantı linki olmayanları bulmak hayli zor.bakınız ;miyavkedicik  hem plus hem blog linki ekli.

burada siyah olan isim yasemin uzunoğlu ne blog bağlantısı nede plus bağlantısı yok. bağlantı ayarlarınızı açmak için 
ARKADAŞIMDA DETAYLI ANLATIM benimde plus bağlantım yok bende onu ekleyeceğim.
 
 



kolay gelsin..

20 Eylül 2013 Cuma

saç kıran Alopecia Areata nedir? nasıl tedavi edilir!..

Saç dökülmesi herkesin dönem ,dönem yaşadığı bir sıkıntıdır.Saç kıran yazınca bununla ilgili bir çok yazı ve makale var bir çok yerde mantar hastalığı olduğunu ve bulaşıcı olduğunu yazıyor
o yüzden bu konuyu ele almak istiyorum  olayı yakından yaşayan biri olarak yaşadıklarımı ve uygulanan tedaviyi...

Bekarken çok sıkıntılı bir dönem geçirmiştim saçımın üst kısmında 1 milyon para büyüklüğünde bir açılma vardı çok korkmuş soluğu kuaförümde almıştım Saç kıran olduğunu söylemişti ama oda ne yapılması gerektiğini bilmiyordu

Önce Sigorta hastanesine gittim ama ,
 oradaki dr'un sadece olay yerine bile bakmayıp  oturduğu yerden ilaç yazması beni kesmemişti.
Devlet hastanesine gittim oradaki dr da sadece açılmanın olduğu yere bakıp ilaç yazmıştı. dr'ların yazdığı ilaçları aldım. Genelde zinko ,çinko  saça kırılan bepanten di.  ama, hiçbir faydası yoktu açılma gittikçe çoğalıyordu sağa,sola bi çok yere atmıştı.arkadaşımın eşi erkek berberiydi''Funda dr gidip boşuna zaman kaybetme ben jiletle kazıyım ''demiş bende hiddetle koskoca dr'lar bilmiyor da sen mi bileceksin diye paylamıştım.açılmalar daha da çoğalmaya başlayınca
özel hastaneye gittim.dr önce kan testi istedi kan testi sonuçlarımda herhangi bir bulguya rastlanmadı hormon testi ,troidde de sıkıntı yoktu.dr tamamiyle sıkıntı ve stres kaynaklı olduğunu söyleyip bitki şampunanı ve bir solüsyon yazdı.solüsyonu eczane hazırlıyor..

Lakin bunlar da fayda etmedi ne yazık ki ense kökümde sıçan kuyruğu kadar bir tutam kalmıştı onuda biz kestik ve tamamiyle kel kaldım.çok sıkıntılı bir durum pisikolojik olarak evden dışarı çıkmak istemiyorsun.
payladığım arkadaşa gidip ''Adnan ne gerekiyorsa yap''diye ufacık bir noktayken bir dikiş iğnesi ile tedavi edilebilecek noktayı ben ilaç ve dr peşinde çoğaltmış şimdi kocaman bir kafayı jiletle kazıma işlemine soyunuyordum.jiletle kazıyıp kaç baş sarmısaktı hatırlamıyorum ama ne zamanki sarmısağı sürüyor işte o noktada canından can gidiyor..bu işlem 4-5 kez uygulandı..aylarca perukla gezdim ha deyince çıkmıyordu işte..

Bulaşıcı olsaydı bu meret ailemdeki kişilere de geçerdi kaldı ki gelinimiz benim aksesuarlarımı toka ,taç vb takıyordu.tarağımı kullandığı bile oldu.

 Jilet ve sarmısak işleminden sonra çim adam ekersiniz çimler böyle bidik bitik atmaya çıkmaya başlar ya o şekilde çıkmaya başladı ve ilerleyen zaman içersinde geldş saçlarım..1 senemi aldı bu olay ama burada anlattığım kadar kolay geçmedi elbette..

Şu an ense kökümde bir açılma var ben göremiyorum ama elimle yokladığımda fark edilebilecek boyutta
evde şu an sarmısak kalmamış yarın alıp tedaviye başlayacağım.küçük olduğu için iğnenin ucunu yakıp o kısmı çizecek sarmısağı ortadan bölüp süreceğim ondna sonraki ilk iş şampuan bitki özlü..
aklınızda bulunsun...böyle bir olayla karşılaşırsanız ama yinede ilk önce test yaptırın araştırın neyden kaynaklı olduğunu öğrenin ondan sonra..

18 Eylül 2013 Çarşamba

kahvaltıya buyrun!..

bizim evde eşimde bende sabahın erken saatlerinde kahvaltı yapmayı pek sevmiyoruz.buda benim işime çok yarıyor her sabah kahvaltı hazırlama sıkıntım yok oh mis uyuyoruz oğluşla:)) bugün sabah erken saatlerinde uyandık oğluşla hadi dedim bugün bir değişikli olsun kahvaltı hazırlayım havada güzel öyle sıcak değil ve bunaltmıyor.oğluşu anakucağına koyup mutfaga aldım verdim eline bir poşet aşkım,böcüm,sevgilim cee diye bir onu avuttum bir kahvaltıyı hazır ettim.başka türlü durmuyor yalnız kalmayı hele hiçç sevmiyor yırtıyor ortalığı illa yanında olacaksın.bende böyle bir çözüm buldum yoksa yemek felan yapamayacağım. bayat ekmeklerim vardı ve israfı hiç sevmem bildiğim de annemden ekmek paparası kıymalı yoğurtlu ,sarmısaklı sabah sabah olmaz deyip tarif aramaya düştüm.çoğu tarifte süt ,yoğurt,yumurta vardı. ama bu tarifte yok ve öyle kuru falanda olmadı gayet güzeldi.pizza için fazla mazleme yoktu sucuk ,kaşarla bile güzel oldu..

tarifi  nursevince lezzetlerden ..güzel yemekler ,kekler ,pastalar yaparım ama görüntü malesefki olmuyor:( çok istiyorum böyle krallar gibi sofra düzenleyim ama yok anacım yok bu pasta ,yemek bloglarında ki gibi sunum ve görüntü nerdeeee..ama tadı leziz oluyormu oluyor pasta ,kek vs tarif isteniyormu isteniyor ehh buda bana yetiyor ne yapalım benim adım hıdır elimden gelen budur:))

siz kahvaltıya buyrun ben işlerime döneyim..afiyet bal şeker olsun.

16 Eylül 2013 Pazartesi

siz evinize bu halde gelen eşinizi affedermisiniz??

6 yıllık evliyim ben ve 6 yıl boyunca 3 kez hatırlandım.tabi bu oldukça sinir bozucu bir durum takıntılı biri değilim ama bu durumları takıntı yaparım arkadaşş.daha önce yazmıştım bu postu süslendim ,püslendim antalya'nın o boğucu neminde kan ter içinde kalıp sofralar hazırladım özendim bezendim .ne mi oldu adam unuttu ve geç geldi.tabi bende bi sinir havası bir trip yazımı sildim:) ama sonra yazmaya karar verdim.
doğum günü ve evlilik yıldönümleri unutuldumu ben otomatik tribe bağlıyorum kendimi..

onca uğraştım hünkar beğendi yaptım adam bir çatal alıp bana yumurta kır dedi yaa:)) öyle sinirlendim ki ya zaten unutmuşsun ,geç ve eli kolu boş gelmişsin birde yemeğimi beğenmeyip yumurta istiyorsun.vallahi sofrayı başına geçiresim geldi.şeytan dedi o an funda 1 hafta yumurta kır  dize imana gelsin.haftalık menü bile aklımda dizildi hemen kaşarlı yumurta,biberli yumurta,tereyağlı yumurta ,rafadan vs vs..
koskoca hünkarlar beğenmişte benim herif beğenmedi :))


sinirlendiğimde gözüm bir şeyi görmez.ne zaman sinirim geçti aklım başıma dank işte o zaman gördüm acıdım ya vala :( birde ben afra tafra burnundan getirdim.eşim asansör teknikeri çoğu zaman iş dolayısıyla geç vakitlerde gelir ve şirket iş kıyafeti alamayacak kadar fakir elemanlarına bir iş kıyafeti almadı öyle para gözler 1km hesabını yapıyorlar.neyse neyse.hal böyle olunca lekelenen kıyafetlerle işim çok zor uğraştığım ve savaştığım yağlar çünkü ve çıkmıyorlar:(( çoğunu atmak zorunda kalıyorum.

işte evlilik yıldönümünde adam asansör sökmüşler ,kuyuya inmiş canı çıkmış ölmüş yorgunluktan hali kalmamış kot kaç yerinden yırtılmış.eve geliyor birde hanımdan bir sürü dırdır afra tafra..amann vallahi kendime kızdım.sen eşini tanıyorsun elinde imkanları olsa dünyayı serer ayaklarına ki!..zor imkanlarıyla bile ne çok mutlu etti ne çok gezdirdi seni  ah funda ah!..
neyse bundan sonra unutsada asla sitem etmeyeceğim bana en güzel hediye oğluşumm..

şimdi siz evinize bu şeklide gelen kocayı affedermisiniz evlilik yıldönümünü unutmuş olsa bile?? sizi bilmem ama ben çoktannn affettim..

15 Eylül 2013 Pazar

bir çok blog mutasyona uğramış çince olmuş? şablon değiştirme

kumanda panelinde okuma listeme bir göz atayım demiştim.birde ne göreyim.bir çok blog silinmiş kaldırılmış,bir çok blog davetli okuyucuya geçmiş bir çok blogda mutasyona uğramış.nasılmı? işte o kısmı bende bilemiyorum ama 7-8 blog bilgisayar oyunları,videolar,ve film yayınlıyor ve yabancı olmuş.sıkıntı burada başlıyor izleyici eklentisi yok olmadığı için siteyi izlemeyi durduramıyorum.
 istemediğin blogu izlemeyi durdurmayı burada anlatmıştım.

içlerinden bir tanesi çok canımı sıkmakta çünkü erotik yayın yapıyor ve ben izlemekten çıkamıyorum.ayarlar sekmesinde izlediğim blogları yönet kısmı var lakin bu kısım çalışmıyor istediğinizi yerine getiremedik lütfen daha sonra tekrar deneyin faslında ve aylardır böyle..sizde listenize bir göz atın derim. geçenlerde bir arkadaşım şablonumu değiştirmek istiyorum yardım edermisin dedi.seve seve birde burada anlatayım dedim.çoğunuz biliyorsunuzdur.bilmeyenlere kolay gelsin belki işlerine yarar. önce hazır temaları bulunduran sitelerden beğendiğimiz şablonu seçiyoruz ve bilgisayarımıza indiriyoruz.dowland ediyoruz.sabit diske kısmını işaretleyip
 bilgisayarımda karşıdan yüklenenler kısmına iner.orayı açıp dosyayı buluyoruz.sarı olan dosyaları tıklayıp xml dosyasını masa üstüne atıyoruz.
 kumanda paneline gelip şablon kısmına tıklıyoruz açılan pencerede yukarıda yedekle geri yükel kımını tıklayıp açılan pencerede göz at butonunu tıklayıp masa üstündeki xml dosyasını seçip yükle diyoruz.bu kadar şablonumuz yüklendi.
 ancak bazı şablonlarda genişlik ve renk yazı stillerini değiştiremiyorsunuz.

anılardan arta kalan benim resim kotam dolmasın diye açtığım yazı ve resimleri önce buraya yükleyip htmlsini alıp yüklüyorum ya da url..onuda sonra izah edeyim.

11 Eylül 2013 Çarşamba

sizin kahveniz nasıl olsun a dostlar!..

eşle içilen kahve mutluluktur ,canımsın seni seviyorum diyebilmektir.
arkadaşla içilen kahve iki lafın belini kırmaktır.
dostunun acısında onun ağlamaktan şişen gözlerine bakıp akmaya çalışan gözyaşlarını elinin tersiyle itip ''bir kahve içelim mi'' demektir.
dostlarla içilen kahve bol kahkahadır, fincanın dibindeki telveyi sıyırmaktır.
gecenin ilerleyen vaktinde uyku kaçırsın diye içmektir.
misafirliğe gittiğinde yaşlı teyzelerin arasında kalıp kahveyi fondiplemektir:)
komşulukta evin dolup taşması herkesin kahve kapattığını fark edip ''ben hiç kahve sevmem çok acil bir işim var''deyip derhal oradan sıvışmaktır:))
hava buz gibiyken ellerin cebinde ve yanında en sevdiğin insanlar içini ısıtsın diye içmektir.
yorulduğunda bir mola vermektir.huzurdur,keyiftir her yudum..


gülmektir,mutlu olmak ,kahkalar eşliğinde hafızalarda güzel anılar bırakacak ve hep hatırlanacak anılara imza atmaktır.
bazende hüzün kokar,yalnızlık ve özlem kokar.özlemini bastırmak için içersin.
en koyusuna çekilip yalnızlıkların ,ne bekledim .ne umdum diye bu dünyaya isyan bayrağını açıp iç çekmektir.
 kah mutluluktur,kah sevinç,kah gözyaşı,kah hüzün ve acı...
sizin kahveleriniz hep mutlu ve kahkaha tadında olsun..

sevgili taze kahve kahve şeysi başlattı.canım buda sabah 04:41 sularında tek başıma yalnzılıklar içersinde yudumladığım kahvem..


8 Eylül 2013 Pazar

cupcake alırmıydınız??

eşimin eski ama uzun yıllar süren arkadaşı buradan dokuma'dan ev aldı.geçenlerde arayıp hazırlanın yarım saate gelip sizi alıyorum dedi.güle güle otursunlar evlerini çok beğendim.eşi oğluşuma bir dünya şey almış öyle mahcup oldum ki biz eli kolu boş gittik.apartmanda her kapıda kapı süsüs vardı eşim sordu sizinki neden boş? neriman ''ben aldım ama karşı komşumunki de aynı olunca kaldırdım değişik bir şey arıyorum''dedi.
 bir kapı süsü ev hediyesi olur mu ? bilemedim ama yanına ekstra birşeyler daha hazırlamayı düşünüyorum.iki tane yaptım ama karar veremedim hangisi olsun diye.güzel bir pazar geçirmeniz dileklerimle...

6 Eylül 2013 Cuma

Antalya'da açılan lösev'e oyuncak değil başka ihtiyaçlarımız vardır!..

merhabalar uzun zaman olmuş yazmayalı..ama ne yalan söyleleyim gezi olaylarından bu yana elim varmıyor buraya nedense.ülke bu haldenken gençler perişan olup ve gencecik fidanlar ölürken ve ben kedilerimle olan savaşımı verirken bir çok yerde pisi pisine ufacık bebeler ölürken gelipte burada yedim ,içtim ,gezdim tozdum yayınları yapamıyorum.halbuki çok şey var anlatacağım ,paylaşacağım..onlar şimdilik bekleye dursun..içimdeki üzüntü ve kırgınlık dinince yazacağımı ümid ediyorum..



sosyal medyaya paylaşılan bu resim sürekli dolanıyor gördüklerime yorum yapıyorum.oyuncak ihtiyacı karşılanmıştır oyuncak eksiği yoktur.lakin başka ihtiyaçlarımız var kuru gıda ,bakliyat,kırtasiye ürünleri, hepinizin çocuğu vardır onların küçülen ,küçük gelen kıyafetlerini bile ayırsanız ne mutlu bize lakin mümkünse fazla yıpranmamış kullanılabilir durumda olmalıdır.iç çamaşırı 2.el olmamalıdır.adres ve telefon bilgileri doğrudur. oğluşum küçük olmasa kargolarla ben ilgilenecektim. ama topla teslim et benim için zor olacağından yardım etmek isteyen arkadaşlarım bu adrese direk olarak kargolarını yollayabilirler..
Haberler Haberler
Bumerang - Yazarkafe