30 Mart 2013 Cumartesi

ne yaptığımı bende bilmiyorum:))

ne yaptım şimdi ben?? inanın bende bilmiyorum:)) zıbın takımı kutusu içindekileri yıkayıp ütüleyince kutu çöpe atılmaya gidiyordu ki!.. kapıdan geri döndük:) bu biblolarda vitrinde en arkada görünmeyecek şekilde kamufle bir durumdaydı.haydi dedim görücüye çıksınlar..saçmalardan seçmeler mi oldu ne? kalsın mı bozup atayım mı bilemedim:))

27 Mart 2013 Çarşamba

hastane çantası!..sakla samanı gelir zamanı...

34 hafta olduk ve artık zorlanmaya başladım.yavaş yavaş eksikleri bitirmekle uğraşıyorum ama acemilik başa bela işte..hastane çantası hazırlamak için nette şöyle bir gezindim yazılanların çoğu fazla abartılı geldi bana mesela makyaj çantası,ruj ,parfüm gibi..ablamın doğumlarında ben refakat ettim. sonra gelin hanımda ve ailesi gurbette olan bir arkadaşıma yaşadıklarıma ve gördüklerime dayanarak nasıl acı çektiklerini narkozun etksisinden gözlerini açamadıklarını bırakın ruj sürmeyi ayağa kalkıp azıcık dolaşmaya şükrediyorlar..

aldığımız bütün kıyafetleri yıkadım ütüledim.deterjanda dalin'in sıvı deterjanını tercih ettim.çokda memnun kaldım yumuşacık ve pudramsı çok hoş bir kokusu var.
bekarken ben uzun yıllar tekstilde çalıştım. son kalitedeydim görevimiz sürekli mesai ve sabahçı kalmayı getirirdi.o dönemler makina öğrenme sevdam vardı.gece kimse olmadığı için belli bir saatten sonra usta başlarıda sızardı bir yerlerde:)) bende overlok ,reçme geçerdim ya da düz dikiş yapmaya çalışırdım. bunlarıda o dönemler yapmıştım.amannn ne olacak bunlar deyip atacakken arkadaşım elimden alıp 'kumaşlar ıldır ıldır yumuşak yarın bir gün bebeğin olur ağız mendili yaparsın sırtına koyarsın lazım olur''deyip sandığa geri atmıştı.
hastane çıkışı 3lü 5 li 12 li vs vs ama ben içlerinden en çok bunu sevdim..ve dayanamayıp bunuda aldım:)
ama oğluşum biraz zayıfmış:((  benden ötürü:( sağlıklı olsunda zayıf olsun ne yapayım.doğunca toparlar kilo alır değil mi?

18 Mart 2013 Pazartesi

telgrafın tellerine kuşlar mı konar:))

mutlu,umutlu,sevinçli,bol kazançlı güzel bir hafta başlangıcı olsun.boş durmayı hiç ama hiç sevmiyorum.bir şeyler yapmadığımda ya kitap okuyorum ya da film izliyorum.dün bilgisayarda eşim olduğundan bir sıkıldım ki anlatamam evin içinde dört dönüyorum ne yapsam diye yapacak obje arıyorum bir tane küçük hiç sevmediğim sarı tepsiyi alıp geldim.dedim ''bana bunun ortasını del saat yapacağım'' fikir mühendisi ''düz değil bu akrep yelkovan takılır olmaz''dedi.belkide takılmaz dı ama inanmaktan başka birşey yapmayıp başka şeyler aramaya başladım:)) birşey bulamayınca kendime çay koymaya mutfaga gittim.kapı önünde atılmak üzere hazırladığım poşete ilişti gözüm bu küçük bir sepet içinde saksı tarzı yapma çiçek eneeee dedim dur ben bununla birşey yapayım:) aldım başladım parçalama işlemine ama okadar heveslenmişim ki orjinal halini çekmeyi unuttum.önce sepetin sapını çıkardım sonra çiçekleri bir kaç yaprak yoldum.çiçeklerin orta göbeklerini çıkarıp içiçe geçirip yapıştırdım.sonra sapa monte ettim.sonra iki kuş kondurdum.eh bu hali eskisinden pekk bi güzel oldu.

14 Mart 2013 Perşembe

pet şişeden abajur,lambader!..

Yatamıyorum otururken hiç bir şey yok ama ne zaman yattım uzandım midem bir yanıyor yatmak ne mümkün..Gece film izliyordum film pek hoşuma gitmedi kapattım ne yapayım ,ne seyredeyim derken 10 ltlik damacana şişesi boşalmıştı.aldım elime kestim tepesinden biraz deldim sonra elimde olan malzemelerle başladım donatmaya aslında daha güzel malzemelerle güzel kurdelalar,ponponlar,boncuklar vs daha güzel objeler çıkar meydana ama, ben gece kalkıştığım için gece vakti bulabildiklerim bunlardı Şimdi bunu tavan lambası yapacağım  elektrik kısmını eşim yapacak duy alıp takacak allahtan tamir tadilat işleri geliyor elinden.Bugüne kadar söküp tamir etmeye çalıştığı hiç bir şey yabana gitmedi..



9 Mart 2013 Cumartesi

takı yastığı ve mini dikiş makinaları!..

çikolata shop   Antalya'da selekler çarşısında nikah,,sünnet ,vs bir çok ürün mevcut.içeriye girdiğimde kendimi kaybettim.bir takı yastığı sordum hemen hemen 25'e 25 civarlarında ufacık ama çokda şirin bir seydi 17.50 dedi onun biraz 30'a 30 civarlarında olana ise 22.50 dedi.belki fiyatlar makul piyasayı tam bilmediğimden.ama ufacık şey dedim fundacan  evde satenin var sen şurdan al mazlemeni kurdelanı vs otur yap..eve geldim dikiş makinamda yok üstelik.scarlet mini dikiş makinası almıştı eşim.ama onun çağanoz yatağında sorun vardı.servisini bulup götürdüm.amca bunu tamir edemeyeceğini söyleyip bana bir telefon numarası verdi.o telefon numarasını arayıp derdimi anlatıncaya kadar akla karayı seçtim.o ona aktardı bu buna sonunda kontörüm bitti:)) ürünü istanbul'a yollayacağım bakılacak eğer uygun görülürse yani benden kaynaklanan bir sorun değilse yenisi gönderilecek.kargo yollarına düştüm göndermek için lakin kargo bedelini duyunca neredeyse makina fiyatına yetişecek evin yolunu tuttum:)) zaten makinayı 30 tl ye almış.

sonra şuncağızı aldım:)amann sizde heves edip sakın almaya kalkmayın ben hevesimide ,havamıda aldım:))) gerçekten boşuna denmemiş ucuz etin yahnisi yavan olur diye..ufak tefek şeyler dikebiliyorum daha teferruatlı şeyleri bilmediğimden hani bir fermuar değiştirmek ,etek ,elbise dikmek falan değil benim yapabileceğim işler.bunlar işimi görür demiştim.

5 Mart 2013 Salı

dikiş diken hatunlar siz yaparsınız ki bunlardan:))

31 hafta olduk.lakin tecrübe ve engin deneyimlerim olmadığı için ne almalıyım ya da ne alacağım ne yapacağım bilmiyorum.hastane çantasını hazırlıyorum elli kafadan ses çıkıyor.gecelik giymeyi hayatta sevmiyorum ama illaki gecelik şart diyenler var.eşe dosta soruyorum ya da google amcaya danışıyorum:)) zaman ne çabuk geçiyor. benim için zor geçen dönemler vakit daraldıkça daha bir heyecan,merak,sarmakta tabi.elimde bir defter liste yapıyorum ama bu listenin olmazsa olmazları mesela termometre illaki şartmıdır? almak gerekir mi? vs vs..sonra oturup diyorum biz ne şanslıyız.eskiden ultrason mu varmış. pencereden ,pencereye ip bağlanır beşik yapılırdı. pişik kreminin bile olmadığı dönemler mesela zeytin yağı çözümmüş.bez mesela yıkanıp çarşaf çarşaf sererlerdi. şimdi herşey elinin altında şanlıyız biz şanslı..

 facede dolaşırken bu cicilere rastladım çok beğendim.üstelik yurt dışından sipariş üzerine  çok güzel indirimleri oluyor.220 TL olan bir ürün 60 TL  falan.. çocuk ,yetişkin kıyafetlerinden  çanta ,ayakkabıya kadar bir çok şey mevcut..
ziyaret etmek ya da almak isterseniz  pamukkale bebe'de











Haberler Haberler
Bumerang - Yazarkafe