9 Aralık 2013 Pazartesi

bebek şapkası ve patiği vee biz kışa hazırız ˘◡˘

Havalar soğudu gerçi biz Antalya'da olduğumuzdan çok şanlsıyız.Kar yağan ve eksi dereceye düşen illerde bizler yapamazdık heralde ya da yaşamımızı orada sürdürseydik yapardık herhalde bilemedim şimdi ˘◡˘
Bildiğim tek şey var kar ,kış bana göre değil ayaklarıma kaç kat giysem de nafile buz gibidirler lakin,ellerim hep sıcaktır bazen ellerini ısıtmak için ellerimi tutarlar ˘◡˘
Arkadaşımın  ablası güzel ciciler örüyordu rica edince banada başlayıp anlattı sağolsun.Bende oğluşuma yaptım.Aradan 3-5ay geçsin ben bunu öremem başlamayı bilemem
işte böylede acaip bir durum söz konusu  ˘◡˘
Kısa günün karı olarak bakıyorum artık en azından bir takım yaptım ya oğluma ohh    olmuş değil mi?

8 yorum:

  1. Ne kadar hos olmus patik ve sapka..elinize saglik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim şapka biraz büyükçe olmuş ama :)

      Sil
  2. çok sevimli olmuşlar güle güle giysin minnoş.

    YanıtlaSil
  3. Olmuş olmuş Hemde çok güzel olmuş..Ellerine sağlık Funda'cım:)

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Haberler Haberler
Bumerang - Yazarkafe