9 Eki 2013

şişeleri giydirdim ˘◡˘

iki şişe bira şişeşi. yeni çıkmış sanırsam bizimkiler denemek için almışlardı.rengi  yeşil boyamak istediğm lakin bendeki boya 12 ml dı ve yarıdaydı.seramik hamurlarını boyamıştım.boya az olunca tutmadı haliyle ama ehh biraz kapandı işte.dışından boyayınca fırça izi kalıyor.ne desem beğenirsen de görmüştüm.boyayı şişenin içine akıtıp çalkala ters çevir.bendeki boya çok olsaydı güzel oacaktı. şişeleri giydirdim damatlar hazır.gelinler bir sonraki post olsun şişe yok çünkü:)) ama gelinsiz bırakmak olmaz ki..sevgi ile kalın..

12 yorum:

  1. Nasıl da cici olmuş bayıldım çok hoş..
    Ellerinize sağlık..:))

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım çok şirinler :)

    YanıtlaSil
  3. çok yaratıvcı ellerinize sağlık çok şık olmuşlar

    YanıtlaSil
  4. Ayy çok tatlılaar =) Ellerinize sağlık ♥

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Funda Hanım, uyarınız için teşekkür ederim. Ancak ilgilenebildiğim için yeni cevap yazabiliyorum. Öneriniz üzerine g+ yı ekledim. Ama tam olarak başarılı oldu mu bilemiyorum. Bunu nasıl test edebilirim? Kusura bakmayın, mail adresinizi göremediğim için yorum yazarak soruyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Çok şirin görünüyorlar...Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe