30 Eki 2013

mum eritme kavanoz mumluklar!..

Babası oğluşuna kavanoz maması almış.ben her ne kadar onaylamasam da...heves ediyor işte oda benim gibi
Bir iki kaşık yediğinde biz havalarda sevinçten dört köşe oluyoruz:) kavanozlar kapaklarıyla zaten çok ciciler atmaya kıyamadım.Evde boyam yoktu ojelerimi devreye soktum oje ile boyadım.evde kalan yarım mumları kullanmadığım eski bir tavaya bıçak yardımı dile parçaladım.Fitilleri kısalmış neredeyse bir parmak kadardı.
mumları benmari usulü erittim kavanozlara belli bir yere kadar doldurduktan sonra biraz bekledim katılaşmaya yüz tutar gibi olunca fitili ortasına batırıp ,tekrar eritme işlemine devam edip biraz daha fitilin üzerinden döktüm lakin , hepsini dolu dolu doldurmadı..İlk kez deniyorum mum eritmeyi ama ben sevdim kavanozlarımı sizce nasıl olmuş?




15 yorum:

  1. Çok şeker olmuş,ellerine sağlık Funda'cım..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür derim Banu'cım bende çok sevdim:)

      Sil
  2. Aaaa ilk defa gördüm mum eritmeyi inan..
    Bayıldım ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım çok kolaymış benmari usulü eritiyorsun istediğin kaba aktar

      Sil
  3. Çok tatlı olmuşlar, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Parçalanmış mumlar için harika fikir !

    bloğunu yeni keşfettim, bende beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler iadeyi ziyarete gelirim sevgiler

      Sil
  5. ooo çok cici olmuşlar bunlarr..ne güzel düşünmüşsün canım eline sağlık :) Kavanoz mamalarını bende hiç sevmedim ama kavanozları çok cici gerçekten ..
    Hiç aklıma gelmezdi böyle yapmak :)

    YanıtlaSil
  6. çok şeker olmuş.oje renkleri çok canlıymış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım.2 kat geçtim belki ondandır.

      Sil
  7. ne kadar güzel olmuş elinize sağlık bayıldım

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe