16 Eyl 2013

siz evinize bu halde gelen eşinizi affedermisiniz??

6 yıllık evliyim ben ve 6 yıl boyunca 3 kez hatırlandım.tabi bu oldukça sinir bozucu bir durum takıntılı biri değilim ama bu durumları takıntı yaparım arkadaşş.daha önce yazmıştım bu postu süslendim ,püslendim antalya'nın o boğucu neminde kan ter içinde kalıp sofralar hazırladım özendim bezendim .ne mi oldu adam unuttu ve geç geldi.tabi bende bi sinir havası bir trip yazımı sildim:) ama sonra yazmaya karar verdim.
doğum günü ve evlilik yıldönümleri unutuldumu ben otomatik tribe bağlıyorum kendimi..

onca uğraştım hünkar beğendi yaptım adam bir çatal alıp bana yumurta kır dedi yaa:)) öyle sinirlendim ki ya zaten unutmuşsun ,geç ve eli kolu boş gelmişsin birde yemeğimi beğenmeyip yumurta istiyorsun.vallahi sofrayı başına geçiresim geldi.şeytan dedi o an funda 1 hafta yumurta kır  dize imana gelsin.haftalık menü bile aklımda dizildi hemen kaşarlı yumurta,biberli yumurta,tereyağlı yumurta ,rafadan vs vs..
koskoca hünkarlar beğenmişte benim herif beğenmedi :))


sinirlendiğimde gözüm bir şeyi görmez.ne zaman sinirim geçti aklım başıma dank işte o zaman gördüm acıdım ya vala :( birde ben afra tafra burnundan getirdim.eşim asansör teknikeri çoğu zaman iş dolayısıyla geç vakitlerde gelir ve şirket iş kıyafeti alamayacak kadar fakir elemanlarına bir iş kıyafeti almadı öyle para gözler 1km hesabını yapıyorlar.neyse neyse.hal böyle olunca lekelenen kıyafetlerle işim çok zor uğraştığım ve savaştığım yağlar çünkü ve çıkmıyorlar:(( çoğunu atmak zorunda kalıyorum.

işte evlilik yıldönümünde adam asansör sökmüşler ,kuyuya inmiş canı çıkmış ölmüş yorgunluktan hali kalmamış kot kaç yerinden yırtılmış.eve geliyor birde hanımdan bir sürü dırdır afra tafra..amann vallahi kendime kızdım.sen eşini tanıyorsun elinde imkanları olsa dünyayı serer ayaklarına ki!..zor imkanlarıyla bile ne çok mutlu etti ne çok gezdirdi seni  ah funda ah!..
neyse bundan sonra unutsada asla sitem etmeyeceğim bana en güzel hediye oğluşumm..

şimdi siz evinize bu şeklide gelen kocayı affedermisiniz evlilik yıldönümünü unutmuş olsa bile?? sizi bilmem ama ben çoktannn affettim..

16 yorum:

  1. gülüyümmü, duygulanıyımmı bilemedim bak ben şimdi :))
    ama yinede herşeye rağmen nice nice mutlu seneleriniz olsun... Ve lütfen yumurtayı sadece kahvaltıda istesin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet arkadaşım yumurta sadece kahvaltıda teşekkür ederim

      Sil
  2. Canım Fundacığım sen de haklısın eşin de...
    Demek ki önce empati yapmak gerekiyormuş değil mi ?

    Bak şimdi bizim evde de tadilat var (yine) Eşim sabah işe gidiyor kaçarcasına ve bana " Allah sana kolaylık versin " diyor ama ben akşama kadar işçilerle uğraşmaktan o kadar yorgun düşüyorum ki "sen kal başlarında ben gideyim işe " diyorum.

    Öptüm seni canım ve tabii minnak oğluşu da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle ampati şart ablam.çoğu zaman başka şeyler düşünüp ama her seferinde öyle olmadığı için kendimden utanırım:) bizde öptük kolay gelsin.

      Sil
  3. canı sağolsun :) ben de 3 sene bitti evleneli eşimle anlaştık paramız varsa sürpriz yapıyoruz yoksa ben ikimiz için bir ev programı hazırlıyorum, dışarıda da tatlı yiyoruz ohh mis gibi. hediye istemiyorum.

    Paramız olsa eşim bana dünyaları alır. Ama önemli olan bizim sevgimiz.

    Bence siz de eşinizi anlamışsınız ya önemli olan bu bence. iki gönül bir olunca herşey süper olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili selda çokk haklısın önemli olan sevgi saygı ve huzur bizde bunlar mevcut daha ne istenir ki varsın unutsun.artık hiç önemli değil

      Sil
  4. Selamlar Fundacım, iadeyi ziyarete geldim,
    Yoğun çalışan eşler unutabiliyor, o an sinirlenmişsin ama sonra geçmiş öfken, çalışma amacıda ailesi yani sensin, Sevgilerle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz benim sinirim öfkem ve küslüğüm 10 bilemein 15 dk zaten benden zarar gelmez yane:))sevgiler

      Sil
  5. Funda'cığım, bir sabah baktım bu yazı bende görünüyor. Tıkladım ama açılmadı.Dedim silmiş ve eşimi affetmiş. :)))) Çok sevindim. Şimdi nedenini öğrenince daha çok sevindim. Hünkar beğendin bana bugünün fikrini verdi. Hemmen gidilip patlıcan alınıyoooor ve bakalım benim de oğluşum beğeniyor muuuuu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sinirlenip silmiştim.ama sonra perişan halini görüp affettim.kolay gelsin inşallah oda yumurta istmemez:)

      Sil
  6. Balım kahveni içmeye gelmelisin ! :))

    YanıtlaSil
  7. Haha hem sınırlı hemde kocasına asık bırkadın gordum orda :) Çok guzel anlattın yahu !
    Seviyosam bırde böyle geldıyse tabı affedılır çare yok:) Sevgiler canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. affetmek allaha mahsus ama afettim ne yapayım:)

      Sil
  8. Evlilik yıldönümünüz hayırlı olsun, nice güzel senelere, ben de affederim:)). Güzel yıllarınız olsun minik oğluşunuz ve eşinizle:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekür ederim .afeden bir tek ben değilmişim bu arada daha bi sevindim:)

      Sil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe