7 Nis 2013

anne kedi delirdi:))

her iş tamam bir sehpa eksikti:)) hadi buna da bir el atayım dedim. gerçi bu ilk evre tamamen boyadım.ama mat oldu.boya aldığım yerde sprey vernik kalmamıştı.su bazlı vernik vereyim dedi abi yok dedim.önce bir bir sorup öğreneyim  ondan sonra...bakalım akibeti ne olacak!..
şayet sonuçtan memnun kalırsam sandalyeler ,vitrin var aklımda.
benim miniklerin gözleri açıldı.çok komikler süt emme yarışı var.bir tanesi var fena önüne geleni pataklayıp asla vermiyor yakaladığı memeyi cak cak çekiyor:)) atılğan olsun onun adı
bir tanesi gene meme bulamıyor anasının kıçına giriyor sürekli:)) oda şapşi olsun..diğerlerinide izleyip gözlemleyip öyle koyarım adını.
anaları sıkıldı heralde bekar günlerimi geldi aklına:)) aç kapıyı gidecem diyor yalvarıyor resmen.bende ciddi ciddi konuşuyorum onunla bebeler ne olacak sen gidersen ,nereye gidiyorsun bakim :))
sonra kucağıma alıp odaya getiriyorum hemen onların yanına koşuyor.anlamadım ben!..
bir an unutuyor mu ? ya da çok sıkıldı azcık hava alim gelim  mi diyor? 
herkese mutlu pazarlar neşeniz ,mutluluğunuz daim olsun..

2 yorum:

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe