18 Mar 2013

telgrafın tellerine kuşlar mı konar:))

mutlu,umutlu,sevinçli,bol kazançlı güzel bir hafta başlangıcı olsun.boş durmayı hiç ama hiç sevmiyorum.bir şeyler yapmadığımda ya kitap okuyorum ya da film izliyorum.dün bilgisayarda eşim olduğundan bir sıkıldım ki anlatamam evin içinde dört dönüyorum ne yapsam diye yapacak obje arıyorum bir tane küçük hiç sevmediğim sarı tepsiyi alıp geldim.dedim ''bana bunun ortasını del saat yapacağım'' fikir mühendisi ''düz değil bu akrep yelkovan takılır olmaz''dedi.belkide takılmaz dı ama inanmaktan başka birşey yapmayıp başka şeyler aramaya başladım:)) birşey bulamayınca kendime çay koymaya mutfaga gittim.kapı önünde atılmak üzere hazırladığım poşete ilişti gözüm bu küçük bir sepet içinde saksı tarzı yapma çiçek eneeee dedim dur ben bununla birşey yapayım:) aldım başladım parçalama işlemine ama okadar heveslenmişim ki orjinal halini çekmeyi unuttum.önce sepetin sapını çıkardım sonra çiçekleri bir kaç yaprak yoldum.çiçeklerin orta göbeklerini çıkarıp içiçe geçirip yapıştırdım.sonra sapa monte ettim.sonra iki kuş kondurdum.eh bu hali eskisinden pekk bi güzel oldu.

9 yorum:

  1. Bayıldım... ellerinde ki güzellikleri böylesine sihirli bir dokunuşla, daha da hoş hale getirmek ne güzel... Mutlu haftan, şanslı günlerin olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.sizinde mutlu haftalarınız ve şanslı günleriniz bol olsun.

      Sil
  2. ellerine sağlık canım...
    çok marifetlisin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bloggerlerin yanında ben çömezim.ooo ne marifetliler var.

      Sil
  3. iyiki gözünüz o poşete ilişmiş.ne güzellikler çıkmış ortaya.çok beğendim.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sizin yaptıklarınız yanında bu neki:))

      Sil
  4. Çok güzel olmuş , ellerinize sağlık:))Takibe alındın:))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş , ellerinize sağlık:))Takibe alındın:))

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe