26 Mar 2013

hastane çantası!..sakla samanı gelir zamanı...

34 hafta olduk ve artık zorlanmaya başladım.yavaş yavaş eksikleri bitirmekle uğraşıyorum ama acemilik başa bela işte..hastane çantası hazırlamak için nette şöyle bir gezindim yazılanların çoğu fazla abartılı geldi bana mesela makyaj çantası,ruj ,parfüm gibi..ablamın doğumlarında ben refakat ettim. sonra gelin hanımda ve ailesi gurbette olan bir arkadaşıma yaşadıklarıma ve gördüklerime dayanarak nasıl acı çektiklerini narkozun etksisinden gözlerini açamadıklarını bırakın ruj sürmeyi ayağa kalkıp azıcık dolaşmaya şükrediyorlar..

aldığımız bütün kıyafetleri yıkadım ütüledim.deterjanda dalin'in sıvı deterjanını tercih ettim.çokda memnun kaldım yumuşacık ve pudramsı çok hoş bir kokusu var.
bekarken ben uzun yıllar tekstilde çalıştım. son kalitedeydim görevimiz sürekli mesai ve sabahçı kalmayı getirirdi.o dönemler makina öğrenme sevdam vardı.gece kimse olmadığı için belli bir saatten sonra usta başlarıda sızardı bir yerlerde:)) bende overlok ,reçme geçerdim ya da düz dikiş yapmaya çalışırdım. bunlarıda o dönemler yapmıştım.amannn ne olacak bunlar deyip atacakken arkadaşım elimden alıp 'kumaşlar ıldır ıldır yumuşak yarın bir gün bebeğin olur ağız mendili yaparsın sırtına koyarsın lazım olur''deyip sandığa geri atmıştı.
hastane çıkışı 3lü 5 li 12 li vs vs ama ben içlerinden en çok bunu sevdim..ve dayanamayıp bunuda aldım:)
ama oğluşum biraz zayıfmış:((  benden ötürü:( sağlıklı olsunda zayıf olsun ne yapayım.doğunca toparlar kilo alır değil mi?

8 yorum:

  1. alır elbette hemde ılk bır ayda toparlar..bu arada makyaj cantasını al sen al:) iyi geliyor insana motıve olursun:P

    YanıtlaSil
  2. hayırlısıyla doğar inşalah zayıf olsunda sağlıklı olsun 1 ayda 2 kiloya yakın almıştı bnm kızım doğduktan sonra hem daha 34ncü haftadasın bundan sonra daha çok kilo alır haftada 250 grama yakın alıyolar :) bnm kızımada hep zayıf demişlerdi allahım 2,5 kilocuk bari olsun derdim 3,250 doğdu maşalah :) ben epidural doğum yaptım hiç sancım ağrım olmadı evet hastnede makyajın ne işi var bncede abartıyorlar biraz bol bol etek bezi koy ve ıslak mendil bunlar çok laızm olmuştu bize :)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn.3.250 çok iyi kilo almış inan bende 2.5 kilo olsun derdindeyim şimdi:) onlardan bol miktarda koydum çantamıza ama dr öyle deyince çok üzüldüm.çünkü yeğenim 2.450 doğmuştu aman yarebbim bütün derileri kırışıktı ve zayıf bebeğin bakımı zor oluyordu.

      Sil
  3. Yanina bebek icon buyuk bir battaniyede almayi unutma.ilk dogdugundaki sicakligi korumak cok onemli cunku.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mevsimlik 2 battaniye birde büyük koydum sevgili eylem yeterlidir değil mi?

      Sil
  4. Nasıl özledim seni :( Yanında olamıyorum :( Mahcubum çok ama doğuma iki elim kanda olsa geleceğim; sübhaneke dinimiz amin. Allah'tan bir keder mani gelmezse tabii. Bir aydır süren griple boğuşmasaydım üç gündür sende olacaktık :( Seviyorum seni. Bezler harikulade işe yarayacak; demek sen o zamanlar blogcu-hobici değilmişsin ki atmaya kalkmışsın :P Uğur böcüü Kadir bize uğur getirsin. Görüşürüz bebem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önce sağlık sen bir iyi olda.bezler o kadar yumuşak ki gerçekten işe yarayacak.o zamanlar ben neler atmadım neler dağırmadım ki evlenmeyeceğim diye tutturduğum dönemler çeyizden neler gitmedi neler:)) evet uğur getirsin..

      Sil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe