6 Ara 2012

açlık oyunları 1.kitap!..

eskiden ne kitap okurdum.şimdi ise okuma hevesimi mi kaybettim bilmiyorum.bir türlü adapte olamıyorum,sıkılıyorum ya da okuduğumdan bir şey anlamıyorum.kafanda kırk tilki dolaşıyorsa kitap okuman mümkün olmuyor işte.biraz kitaplardan bahsedecek olursam.
ısırgan otlarım hüzün gülüm; kısa öykülerden oluşuyor.kah gülüyorsunuz,kah hüzünleniyor.kah kendinizi ağlarken buluyorsunuz.bazen okuduğum kitaplar beni öyle çok etkiler ki günlerce hafızamdan çıkmaz.hep beynimim içinde tekrarlanıp durur.hüzün gülüm'ü okuduğumda bir kaç hikayede saatlerce ağladığımı biliyorum.

nefes nefese; adı gibi bir solukta okuyacağınız bir kitap..ahmet altan'ı ilk defa okudum.en uzun gece beni gerçekten derinden etkiledi.güzel bir anlatım ve sürükleyici sıkılmıyorsunuz..ve kitap bittiğinde geç kalmanın sevdiğine seni seviyorum diyememenin ne denli acı ve ızdırap verici olduğunu  zaman kavrayabiliyorsunuz.. açlık oyunları: başta ilk 17 sayfaya kadar çok sıkıldım.hatta kitabı okumayı bıraktım.sonra elime aldığımda ilk gün 175 sayfa okumuşum:) 2 günde bitti kitap.şimdi devamı kızlarda okusunlar bekliyorum. şimdi kitabı okuduğuma göre flmini seyredebilrim.ama genelde filimlerde hayal kırıklığına uğruyorum.kitaptaki gibi akıcı sürükleyici ve o tetikleyen heyecan olmuyor..mesela alacakaranlık serisinde kitap o kadar güzeldi ki.. heyecan gerilim kitapla birlikte her türlü duygu ve hissi yaşayabiliyorsunuz.ama flminde öyle değildi.. ben beğenmemiştim.açlık oyunlarını tavsiye ederim..

7 yorum:

  1. Beni bir hafta yedi bitirdi bu Açlık Oyunları ve serisi:) Arabada bir şey okuyamam midem bulanır ama tatil dönüşü elimden bırakamamıştım. Kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  2. devamını bende merakla bekliyorumm.

    YanıtlaSil
  3. Dur bakalım fındık hanım. Açlık oyunlarının geri kalanı için sıraya gir.Açlık oyunlarını sizdeyken senden önce ben okudum dolayısıyla benden sonrasın canım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahay sen fethiyedesin o kitaplar sana geleen kadar..ben gider nihal kuzumdam alırın hehe:))

      Sil
    2. nihahaha sen nihal'e gidene kadar ben Antalya'ya gelirim ki :D

      Sil
  4. ben pazar günü kitapları getirecem ki:))

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe