10 Nisan 2012 Salı

durakta düşen grup hastanelik oldu!...

yalnızım üstelik yagmur yağıyor.sersem gibiyim uyumakla uyanıklık arası bir şey.gülen gitti.
evin birden tıp oynaması hiç güzel değil:(
gece sohbetleri ,çevrilen geyikler,hakan abinin espirileri  akşam yemeği diye yapılan çorbanın bir kaseden birşey olmaz deyip dibini bulması:)) ama çorbada bu kadan güzel yapılmaz ki!.. 


uzun ve yorucu bir yürüyüşün ardından ayaklarımıza kara sular inmiş inmekle kalmamış ayaklarda patlacıklar oluşmuş:)) kararlaştırılan yerde hakan abi ve yıldıray amcayla buluşma noktasına vardığımızda baba oğul durakta arkaları dönük yol haritasına bakıp plan proje çiziyorlardı.arkalarında epey durduk dinledik.oturalım bakalım bizi farkedecekler mi dedik? demez olaydım... 
daha oturmamla  düşmem bir oldu:))  oturduğum yerin her duraktaki gibi sıfır kapalı olduğunu sanan ben boş olunca arkaya doğruu yıkıldım..ama ne düşüş panik yaptım gözüm karardı can havliyle hakan abinin bacaklara yapışmışım sadece ona mı diğer kolumlada gülen'i yıkmışım gülen'de ufugu domino taşları gibi devrildik:)) ama iyi durduk.
 yoksa soluğu kan revan içinde acilde alırdık orası kesin..
ama ne güldüler ,ama ne güldüler.hakan abinin cüzdanına  dalmışım yankesici ya da sapık sandı beni:)) hatta manşet bile attılar.


  antalya'da durakta düşen kız düşmemek için yanında tutunduğu kişileride devirdi. cama çarpan grup cam tarafından yırtıldı:)) olaydan sonra eve yaklaşmak üzereyken soluklanmak için durakladığımız yerde hakan abinin tek bir hareketiyle gülen'in göğsündeki gözlüğü kırması büyük başarıydı:)) tek parça halinde eve gideydik iyiydi:)))
dünya evren sevgi içimizde:))



f -gülen hadi titanik çekelim.
                                     g- titanik'de bir erkek ,bir kadın olur yıkıl karşımdan:))

bende atlamak istiyom bende ama bilmiyom:))

mutfakta sadece bulaşık makinasını yerleştirmekten başka bir şey yapmadım ben.
yemekler gülen'dendi ne güsel böyle misafire can kurban :)))      
ekmekleride gülen yaptı ben baktım. hatta eşim olan ismi lazım değil baş harfi ufuk bakta öğren dedi bak şimdi böyle oldumu   benim asfalyalarım tavan yapıyor.
yediklerini ,içtiklerini ne tez unutuyor bunlar.
senin bütün zamanın mutfakta geçsin oyalayıcı ve yorucu yemekler yap unutulsun.hepsi nankör anacım bunların. mutfaga sen geç bakalım deyip istifa ediyorum. ama biliyorum ki yumurta ,melemen melemen ,yumurta olarak 1 hafta böyle döner :))      
haha ben denizde marifetlerimi sergileyeceğim hadi ıspanaklı kek yapayım dedim.
zaten neyi güzel yapıyorum şöyle oluyor böyle oluyor desem biri varken o fıs oluyor:)) kırıldımı parça parça elle değilde kaşıkla yenen dağınık kek :)) parçaları birleştirdim krem şantiyle durumu kurtardım :))
                         

mis gibi türüm türüm kokan sıcacık ekmek kokusu...sabah uyandığımda gittiğinizi unutup çay bırakayım da bakayım kimler uyanmış diye girdiğim odaları bomboş görünce kötü oluyor insan..ama üzülmüyorum kısa bir süreç sonra yine buluşacağımızı biliyor olmak sevindiriyor beni...

8 yorum:

  1. Canım benim. Yaptığın her şey çok güzel (ciddiyim bak) ama bu erkekler nedense sanırım annelerine ihanet ettiklerini düşünerek eşlerinin yaptığı yemekleri beğenmiyormuş gibi davranıp ama ikinci tabağı almaktan geri kalmıyorlar :)
    Unutma ben fast food'cu Ufuk beyse facebook'cu :P
    Bir dahaki kavuşmamızda bana adını saydığın ve benim malzemelerini bile bilmediğim yemekleri öğreteceksin bana; unutma.
    Çok seviyorum seni ve bu bir ayı halatla çekiyorum.
    1likteyken zamanın nasıl geçtiğinden bihaber Gülen seni çok özledi. Bitaneciğimsin sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2.tabak değil mi:)) tmm unutmamm neyseki az bi zaman dilimi sözkonusu

      Sil
  2. Allah kavuştursun Fundacım,ayrılık zor tadını bilirim sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet alıştımı insan kötü oluyor

      Sil
  3. Bu arada geçmiş olsunu unutmuşum:))

    YanıtlaSil
  4. ne güldürüyorsun y aa ya ben de düşersem şidmiii? :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vala traji komik halimize kimler tanık olup gülmedi ki:))

      Sil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Haberler Haberler
Bumerang - Yazarkafe