21 Şubat 2011 Pazartesi

BU GENÇLİK BEŞPARA ETMEZ ZIKKIMIN DİBİ!..

Çok yorgunum blog, çok asabiyimmm blog ,çok uykusuzum blog,çokk dellendim blog,birilerini dövesim laf sokasım ,kafa hatta uçan tepik atasım hatta ısırasım var blog..Şimdi bazı şeyleri yazıp yazmamak arasında kalıyorum sürekli hani facede eş ,dost akraba herkes buraya düşebilir hesabı var ama , hesaplar beni aştı yaaaa kim okursa okusun umrumda da değil açıkçası..Kötü günümde katkısı olmayan iyi günümde gölge yapmasın misali..sıkıntılı ve dar bi dönemden geçerken bir çok şeyle boğuşurken kimse ne haldesiniz aç mısınız? tok musunuz ? demezken lafa ve akıl vermeye gelince sürüsüne bereket ohhh maşallah...Bana sormadan bişi alma bana danış diyenler mi ararsın!.. niyee bizim aklımız yokmu?? biz salakmıyız!..niyee sen birşey alırken bizemi soruyorsun!..
Yatılı misafirim var aklımı oynatmak üzereyim çalışıyorum işten geliyorum yaa insan bu kadar mı pis olur bu kadar mı akşama kadar yediğini ,içtiğini toparla be evladım..eve geliyorum ev kürt çalar çingen oynar misali haydeee mutfaga pişir ,topla yap et.. kazık kadar kızlar sofradan kalkan hoppp koltuğa bir bardak dahi kaldırmak yok..pc başına haa bide emrederler ''funda abla çayy''zıkkımın pekini iç..vala ben bekarken misafirliğe gittigim evde değil böyle köşeye çekilmek laf söz olacak diye değil..ev halkına yazık günahtır diye bal dök yala yapardım..Şimdiki gençlik 5 para etmez..

Evde tek başına  olmak paha biçilemezz yaşasınnn gettülerr:))) ben misafiri de misafire hizmet etmesinide ağırlamasınıda severim..amaa hayatımda ilk defa birileri gitti diye bu kadar sevindim vala bir mezdeke açıp oynamadığım kaldı:)) oynardım da yorgunluktan kalkamadım...
sinirlerim yatışmışken ve uykum gelmişken ben kaçar...kaçmadan buda son yaptığım 

11 Şubat 2011 Cuma

BENİM ADIM CAZİBE:))

telefon faciam nedeniyle ve dijitalim olmamasından dolayı resim ekleyemiyorumm bu bana göre feci birşey:)  arkadaştan emanet alınan makina ve sıkışık olan işler arasından ve sigarayı bırakmanın verdiği sinir, asabiyet ,gerginlik,öfke kocaman bir boşluk bana bi halley oluyo modundayım:)) bir kahve molasında kaydımı girip kaçacağım..herkese güzell hafta sonları...
Haberler Haberler
Bumerang - Yazarkafe