6 Ara 2010

BUGÜN KAPALIYIZ!..YARINI BİLMİYORUZ!..

anladımki!... aradan uzunnn yıllar geçsede yaşadıkların hiç bir zaman gitmiyor içinden içinde bir yerlerde yer ediniyorlar ve zaman zaman su yüzüne çıkıyorlar kah bir müzikte,kah bir flimin sahnesinde kah uykuda yakalıyor seni..talihsizliğine .bahtsızlığına ve şansızlığına inandıysan yandın arkadaş seni hiççç yalnız bırakmıyorlar kurtuluşun yok gibi..geriye dönüp bakıyorum ardıma hayat  mücadele kavgadan ibaret..
zaman herşeye ilaçtır deniyor?? geçip giden zaman aslında...
susmayı öğrendikçe kendini savunmaktan vazgeçmeye başladığından birilerine artık birşeyleri izah etmek hayırr öyle değil yanlış düşünüyorsun demek gelmiyor içimden..susuyorum yılların yorğunlugu var üzerimde..
anladım ki! sen iyi isen herkes iyi ,sen gülerken çevren çok kalabalık..sen gülerken herkes gülüyor..sen ağladığında herkes yine gülüyor..şaiirin dediği gibi onca kalabalığın içinde ROBENSON GİBİYİM..

kenarı çekilip izlemeye başlıyorsun olan biteni onca kuru kalabalık yapan ağzı sürekli konuşan ama boş konuşan icraata geldimi tık yok!..dara düştüğünde onca hısmın akraban eşin dostun olmasına rağmen gördüklerin seni hayrete düşürüyor.. (beni düşürmüyorda) tek başınasınız.. ne acı ah ne acı bir senfoni bu kulaklarımda çınlayan..

kim dost ,kim düşman görüyorsun!...kimseye  söz anlatmaya mecalim yok..herkes istediğini düşünmekte özgür ve kimin ne dediğide artık HİÇÇ UMRUMDA DEĞİL...lafa gelince birçuval dolusu konuşur insanlar bir çok şey yakıştırırlar ama açmısın ,tokmusun diyen olmaz bunların arasında..

aksilikler ,olumsuzluklar bırakmadı yakamızı biz her ne kadar beyan etmesekde gülüp şen şakrak bir tavır içinde olmaya çalıştıksa  ne kadar sütü bozuk ,kansız ,yalaka,şerefsiz varsa geldi bizi buldu...ya sabır ya sabır dedikçe..sanırım artık sabrın son demlerindeyiz...
kimseyi görmek ,konuşmak dahi istemiyorum..insan denilen malukattan o derece tiksindim..

canım çok sıkkın olduğundan  buradaki paylaşımlarımıda durduruyorum..BUGÜN KAPALIYIZ YARINI HİÇ BİLMİYORUZ!..şimdilik hoşcakalın...

6 yorum:

  1. nasıl anlatmışsın biliyomusun funda?
    canımı ciğerimi okumuşsun...

    hani anlatmak istesem böyle dökemezdim satırlara...

    sen canını çok,çok ama çok sıksanda,buraya yazmasanda,dünyaya ve içindeki bütün yaratıklara küssende inan canım bana değişen hiç bişey olmuyo...
    herkes keyfinden rahatından zerre kadar taviz vermiyo,bu arada olan senin parçalanmış sinirlerine oluyo :(

    eğer yapabiliyosan boşver de!

    yapamıyosanda benim gibi "yaş otuşbeş pil bitmiş" olursun valla...

    sıkma canını kendine dikkat et,sağlığa çok zararlı bu sinirler canım benim

    YanıtlaSil
  2. Sevgili İçimdeki Yolculuk, sizin başınıza gelenler her kezin başına geliyor yalnız değilsiniz. Her sıkıntıtının ardından yeni bir gün harika bir güneş doğar.Güzellikleri kucaklamanız dileğiyle sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. canım benimde hiselrime tercüman olmuşsun ama kendini hiç bişeyden soyutlama o zaman yaşam enerjin tamamen gidiyor, en kısa zamanda yeniden aramızda olman dileğiyle

    YanıtlaSil
  4. Çok kızmışsın Funda'cık ama söylediklerinde o kadar çok haklısın ki!
    Kendinin dostu kendin olmayı bir çözebilirsen gerisi vız geliyor o zaman işte. Dene göreceksin, sen koşarken kovalayan olmaz durduğun an tutan çok olur işte öyle bir şey.
    Sesin çıkmıyordu demek sıkıntı seni yormuş bende beni unuttun sanıyordum:))
    Dinlen biraz açıldığında yine buralarda ol emi canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Canım...
    Hepimizin ara ara yasadığı sıkıntılar değil mi bunlar..Dost bıldıklerımızın ne kadar dost olduklarını azmı gorduk bızlerde..

    Sıkıntıların cok cabuk..bıtsın..
    Sonra tekrar yolculukların bızımle baslasın..

    Doğa ve ben öpüyoruz senı..

    YanıtlaSil
  6. Funda'cım ne oldu şimdi?Takma kafana...Bu tür insanlar hep hayatımızda olacak.Silmen imkansız.Hayatı bu tür insanlarla kabullenmek zorundasın.İnan bir tek sen değilsin.Hepimiz zaman zaman karşılaşıyoruz bu tür konularla.Yazmadığımız bakma.En kısa zamanda çözülür inşallah sorunların.
    Öpüyorum...

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe