8 Şubat 2010 Pazartesi

ÇELEBİ74 VE HELLO KİTY BARDAK ALTLIKLARIM....

bakıyorum etrafımada sanırım eskiyi özler olduk biz...eski dostlukları,eski arkadaşlıkları paylaşımları,kısırları çayları..ve şunu çok iyi anladım blog açanların çogu bunlara hasret kaldığından blog açmış..gerçek hayatta yok artık..insanlar sanalda dost arar olmuş..
şu interneti ,çamaşır ,bulaşık makinasını icat edenleri öpücem abiii:))))))))))))))))
ogün sabaha karşı yattığımda bi uyutmadılar zır telefon zır kapı..telefonlar yanlış numara iimi:))) ama en güzeli kapıyı açtığımda postaaa postacı genç şimdi sevgili çelebi74 kıs adresini ver stiker yollıcam demişti ama soyadımı sormadığından bende yazmadığımdan funda hanım die yazmış:))) genç şakın bakışlarla ''funda hanım'' evet diyorum ama yok merak sarmış iyice ''abla hanım soyadınız mı'' ?? şimdi yok desem bi türlü demesem bi türlü zate uykusuzum..evet deyip aldım..ayyy çelebi hepsi birbirinden güzel çokkk teşekkür ederim tatlımmm..kutusuda çok şıkk...bi tanesini yapıştırdım bile...

ha bide biz çay kahve çok tüketiriz ama sehpaya o bardak lekeleri geçtimi deli oluyorum ben.gerçi kolanya döküp yakıp hemen pat pat söndürünce o lekeler kalmıyo..mobilyacı arkadaşım vardıya aylin ondan ögrenmiştim.bende sevgili sergün den bardak altlıkları istemiştim..onlarda geldi sağolsun bide magnet koymuş..cin ali ile cinayşe:)))
cin ali ve cin ayşenin yanındaki havalıııı canım şanlıcım dan almıştım hepsi buzdolabımda yerini aldı..
işte blog böle bişii sevinçlerle  sevgilerle dolu bişii...ayyy ne iyi bişii

18 yorum:

  1. Hepsi pek cici, güle güle kullan canım. Evine şans mutluluk sağlık getirsinler:)

    YanıtlaSil
  2. Haklısınız eski dostluklar nerde, birde gurbetteiseniz işte böyle sanal alemde gezer dururuz, iyiki varmış bu sanal alem ben memnunum.

    hediyeler çok şirinmiş. güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  3. canım çok güzelmiş. güle güle kullan. sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. canımmmmmmmm...bardak altlıkları çok güzell.. güle güle kullan bütün acicileriniii...
    evet haklısın güzellikleri arkdaşlıkları ve dostlukları burada yakaladık vede hiç bırakmayalım.. eskiden gazetelerden mecmualardan mektup arkadaşları edinirlerdi.. şimdi blogcanlarımız oldu :) ee artık teknoloji var.. daha hızlı.. konuşmak istedin mi hemen.. görmek istedinmi hemen.. ne güzel değilmi.. onlarca yüzlerce kilometerelerden birbirimize kavuşmak.. aynı frekansta buluşmak.. fikirleri paylaşmak..
    sevgilerimizi birbirimize sunmak..
    güzellikleri hep birlikte çoğaltarak yaşamak dileği ile.. sevgiler.. senin nezdinde bütün blogcan dostlara selamlar....

    YanıtlaSil
  5. bizim gibiler teşekkür ederim getirdi bile:))

    burcunokra evet birde gurbetteysen..bende çoook memnunum.

    cansucum çok teşekkür ederim.

    çelebi74 aynen katılıyorum sana canım..

    YanıtlaSil
  6. ya o mignatizlari görünce bende bayilmistimmmm ama sonra ayildim - tek bayilmak olmuyor haliyle :)

    YanıtlaSil
  7. Canım çok güzeller iyi günlerde kullan.Bende hep dua ederim bulaşık makinasını ve çamaşır makinasını çıkarana!havalıyıda gördüğüme sevindim ayrıca.
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Canım hepside süper ya:))

    Güle güle kullan canımcım..

    YanıtlaSil
  9. Fındığım, gülerek mutlulukla kullan hepsini.Çok şıklar. Hangi biri için en diyeceğimi şaşırdım. Hepsi de sen kadar cici :)

    YanıtlaSil
  10. ayci:)) ilahi gülümsettin beni sağol:)))


    şanslıcım ne iyi yapmışlar dimi ama sağol canımcım havalıyla hergün oynuyos saçlarına model yapıom:)))

    pembemm sağol dadlum.

    gülencim vala bende bişi diyemedim zati bayıldımmm:))

    YanıtlaSil
  11. Funda'cım,
    Güle güle kullan hepsi çok güzeller.
    Yazında çok güzel, hepimizin kısa bir özeti olmuş sanki.
    Şu öpeceklerin içine elk.süpürgesini icat edenide almalısın ama!
    Sevgier canım...

    YanıtlaSil
  12. tüm cicilerini gülerek kullan ..sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  13. ii günlerde kullan canım...

    YanıtlaSil
  14. güzel bi duygu olsa gerek.hepside çok güzel güle güle kullan

    YanıtlaSil
  15. sevgili yaşamın kıyısında hii onu unutmuşum..onuda öpücem:)) sağol teşekkür ederim..

    kelebek teşekkür ederim.

    yetenek-sizin sağol canım.

    serap hemde öyle bir duyguki anlatılamaz sağol.

    YanıtlaSil
  16. fundacım güle güle, iyi günlerde kullanırsın umarım hepsini.

    YanıtlaSil
  17. İYİ GÜNLERDE KULLAN SELAMLAR SEVGİLER

    YanıtlaSil
  18. sergüncüm teşekkür ederimm.

    susamçörekotu teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Haberler Haberler
Bumerang - Yazarkafe