10 Kas 2009

SEN RAHAT UYU ATAM!....

bu gece o'nun son gecesiydi. tarihin en güzel köşesine adını altın harflerle yazdıran  ,bu ülkeyi bütün zorluklar içinde var eden  ,mavi mavi gözleriyle bu ülkeye umut saçan ,ilkeleriyle umut veren koca çınar bu gece son gecesini yaşıyordu..
şimdi ise ATAM  sana duyduğumuz hasretle seni hüzünle anıp gururla anacağız..
bize emanet olan TÜRKİYE  CUMHURİYETİ 'ni belirlediğin o çağdaş  seviveye çıkaracağımıza her türlü tehdide karşı duracağımıza and içeriz..
sen rahat uyu  ATAM .

5 yorum:

  1. MERHABALAR,UMARIM ATAMIZIN EMANETİNİ EN İYİ ŞEKİLDE KORUYABİLİRİZ.SEVGİLER ARKADAŞIM

    YanıtlaSil
  2. Saygıyla anıyorum.Bağımsız isek şu an Atamıza borçluyuz..

    YanıtlaSil
  3. pek de rahat uyuyabildiğini sanmıyorum
    kurduğu Cumhuriyet tehlikede :(((

    YanıtlaSil
  4. amiin canım da ben pek sanmıyorum rahat uyuduğunu:(

    YanıtlaSil
  5. ARKADAŞLAR BENİM UMUDUM VAR

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe