18 Eyl 2009

OYSA ESKİDEN HAYAT BÖYLE DEĞİLDİ!...

nasıl akıp gidiyor zaman hayat kendi kurallarını uyguluyor ,kendi özgürlüğünü savuruyor alabildigine..
yaşam yaramaz  bir çocuk olsaydıda tutup kulaklarından ''dur bakayım nereye '' diyebilseydim.
ne dur diyebiliyorsun ,ne engelleyebiliyorsun onun özgürlüğünü kıskanmıyor değilim!..
bir bayram geliyor ne havası ne kokusu ne  rengi nede sevinci var bende...aksine bir masumlaştım bir hüzne boyandım..nerdeee o eski bayramlar!...
yaşıyoruz hayat denen kavgada!...
bir gün küs bir gün barışık..
ne çok şey unutmuşuz halbuki!... insan oluşumuzu ,değerlerimizi ,özümüzü ,aydınlığı sezinliyoruz ama göremiyoruz??
sendeliyoruz!...
öyle şeyler yaşıyor ,görüyor ve izliyoruz ki izledikçe ŞAŞIRIYORUZ VE YALPALIYORUZ...
herkese hayırlı bayramlar....

17 yorum:

  1. Canım ya ne kadar hüzünlü yazmışsın.Ne yapalım eski bayramları yakalamaya çalışmaktan başka bir çaremiz yok canım.Bende hüzünlendim açıkçası.Canım sana ulaşmaya çalıştım.Blog sorunları yüzünden sana geç ulaştım.Mailine bir bakabilirmisin.Orada nasıl olacağını anlattım.
    İyi bayramlar...
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. NE GÜZEL YAZMIŞSIN İNANKİ HÜZÜNLENDİM BAYRAMLAR HEP HÜZÜN VERİR BANA ÇÜNKİ ÇOGU SEVDİĞİM YOK UZAKLARDA VE ÖLDÜLER..bEN İSE GERİ KALANLARA SIM SIKI SARILIYORUM İYİ VE MUTLU BAYRAMLAR DİLERİM..

    YanıtlaSil
  3. iyi bayramlar. sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Nice mutlu bayramlara, sevgiyle, hoşgörüyle, sağlıcakla kavuşmak ümidiyle, sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. sevgili şanslı hüzünlü yazmamaya gayret ettim ama öyle ne yapabilirim:(
    siyah kelebek aynen be canım kimsesiz olmak zor:(
    bucanni ballı cimcime hayırlı bayramlar

    YanıtlaSil
  6. şeker tadında bir bayram geçirmeni dilerim ..

    YanıtlaSil
  7. Sağlıklı ve huzurlu bayramlar diliyorum.Sevgilerimle Zehr@

    YanıtlaSil
  8. CANIM bayramlar hatirlanmak ve birbirimize simsiki sarilmak icin varr..hic kendini yanliz hisetme canim bayramlar hep heyecen ve mutluluk getirir huzunle birlikte...

    iYi BAYRAMLAR canimmm

    (uzun zamandir ugrayamadim uzgunum:(()

    YanıtlaSil
  9. sağlıklı,mutlu ve huzurlu br bayram geçirmen dielğiyle hemşerim:)iyi bayramlar:) senden önce yazmaya çalıştım ama bilioyusn şu bloglardaki sorun açılmıyo ya bi türlü...görüşmek üzere sevgiyle kal:)

    YanıtlaSil
  10. Bayramın kutlu,günün aydın,hayatın hep neşeli,huzurlu,sağlık geçsin.senin ve tüm sevdiklerinin bayramın kutlu olsun.Nice bayramlara...

    YanıtlaSil
  11. Bayramları bayram gibi yaşamak sanırım sadece çocuklara mahsus.
    Her bayram geldiğinde bende senin gibi durulu, durgunlaşır ve hiç istemesemde bayram sabahları ağlarım. Bayramını yürekten sevgiyle kutlarım...

    YanıtlaSil
  12. sanada hayırlı bayramlar canım...

    YanıtlaSil
  13. İyi bayramlar..

    Bloglardaki problemden dolayı, ziyaret edemedim.Geliyorum yorum yazıyorum.Bağlantı kesildi çıkıyor.Umarım bu sefer gider
    yorumum.

    Sevdiklerinizle birlikte nice bayramlar geçirmenizi dilerim..

    YanıtlaSil
  14. Hayırlı bayramlar canım kusura bakma ancak şimdi girdim nete

    YanıtlaSil
  15. bende herkesin bayramını kutlarım arkadaşlar

    YanıtlaSil
  16. göreceğin nice bayramlar dilerim canım..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. Gecmıs bayramını kutlarım Fundacım.. huzun bu bayramla bırlıkte..buhar olup gıtsın ustunden..

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe